Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jepp och det gäller såklart alla partier.
Men det är ett problem som aldrig går att lösa till 100% eftersom vem som helst kan bli politiker och tyvärr är det en hel del mongon som söker sig till politiken. De flesta blir utkastade när de upptäcks dock.
Håller med man måste vara lite udda, närmst psykopat för att palla tror jag. Problem går alltid att lösa men det går inte utrota, dom är till för att lösas på smidigaste möjliga sätt utan att det gör mer skada, men det har blivit pundigt i Sveriges politik speciellt när det gäller MP, V, och även S man vill försöka laga sönder saker och ting, alla ska vara välkomna och alla kan leva i fredlig samexistens bara jag får vara störst i sandlådan och knuffa ut dom andra som inte vill leka på mina villkor. Jag menar det funkar ju förfan inte alla vet detta.
Visst fan hade det varit underbart med fred på jorden, men ofattbart nog vill ju inte alla det men det lilla man kan försöka påverka på hemmaplan där det faktiskt har och ska vara frid och rättvisa göra allt man kan för att det ska bli så bra som möjligt för alla - som vill, annars kan man ju ta sina leksaker och gå till en annan lekplats där tyrannens lag gäller för man kan inte acceptera allt.
Nej det måste ske förändring. Ha en fin lördag allihop