Citat:
Ursprungligen postat av
OttovonHabsburg
Jag är inte kränkt det minsta,jag föraktar det svenska bidragssystemet.Men sant är sant och falskt är falskt hur du än vänder och vrider på det.
Det är ju helt fantastiskt att du sitter och säger att du ”föraktar det svenska bidragssystemet” samtidigt som du kräver att dina barn ska ha full tillgång till det! Fattar du inte att de pengar du pratar om inte är dina? Det är mina pengar! Det är pengar från oss som faktiskt bor här, jobbar och betalar skatt varje jävla månad som du tycker att du har någon automatisk rätt till.Du har mage att sitta och spela kränkt och prata om barns värde, när det i själva verket handlar om att du vill roffa åt dig av ett system som du själv säger att du föraktar. Det är en helt makalös dubbelmoral.Om det nu är så jävla hemskt i Sverige och med det svenska systemet, dra till något annat land då och se hur mycket gratisbidrag du kvitterar ut där utan att ha jobbat ihop till det själv först. Du kommer inte få ett ruttet öre! Att du ens har mage att klaga på Sverige när du lever på skattebetalarnas pengar är inget annat än rent och skärt fräckhet. Sluta lek något offer, du har haft fel från första början och det vet du om.