2026-09-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Men ta ditt skitsnack nån annanstans istället. Ingen är intresserad av vad du har gjort med tanke på att du verkar ha bantat bort hjärncellerna.

Listigt. You know nothing. Moron.
Citera
2026-09-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Du missar poängen. Vad du eller jag har gjort är inte evidens. (Jag har gått ner 25kg som jag fick pga svår sjukdomsperiod, men det är helt irrelevant). Har du ens några poäng från universitet eller är det bara livets hårda skola? Förstår du hur vetenskap fungerar?

Dessa studier är inte teoretiska. Du fattar ju inte hur de är gjorda ens.

Din kunskap är dragen ur din egna röv. Den har ingen bäring på alla andra, bara på sådana exakt som dig själv.

Lille vän du vet återigen inte vem du pratar med. Dessa studier är nys och du får tro vad du vill.
Citera
2026-09-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Lille vän du vet återigen inte vem du pratar med. Dessa studier är nys och du får tro vad du vill.

Äckliga härskartekniker du kör med. Kan inte du bara försvinna från den här tråden? Du tillför absolut noll.
Citera
2026-09-11, 22:45
Medlem
Citat:

Varför tror du att vem du är spelar någon som helst roll?

Nej, det där bevisar bara att du kan inget och förstår inget. Det är då man tar till de där orden. Du kommer inte med något stöd för ditt bullshit. Fortsätt lev i din lilla bubbla, medan alla andra går framåt i utvecklingen och kunskapen om hur kroppen och hjärnan fungerar.

Du har ju inget att komma med, bara ”jag jag jag jag”. Ingen idé att diskutera med någon inskränkt narcissist.
Citera
2026-09-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Äckliga härskartekniker du kör med. Kan inte du bara försvinna från den här tråden? Du tillför absolut noll.

Härskarteknik? Jag försöker få er att förstå att fetma botas inte med medikamenter utan med arbete psykiskt och fysiskt. Ozempic är en diabetes medicin och är en extrem farlig produkt i fel kropp men vilken kropp det är vet man först senare. Det finns fler exempel på samma tema som folk petade i sig helt utan vett och reson, Covid vaccin. Jag gissar att du tagit det med.. Ja jisses.
Citera
2026-09-11, 22:48
Medlem
Citat:
Varför tror du att vem du är spelar någon som helst roll?

Nej, det där bevisar bara att du kan inget och förstår inget. Det är då man tar till de där orden. Du kommer inte med något stöd för ditt bullshit. Fortsätt lev i din lilla bubbla, medan alla andra går framåt i utvecklingen och kunskapen om hur kroppen och hjärnan fungerar.

Du har ju inget att komma med, bara ”jag jag jag jag”. Ingen idé att diskutera med någon inskränkt narcissist.

Nähä, jag skiter i vad du tycker. Jag berättar bara vad jag vet. Och det gillar inte du. Men du som är så välinformerad kan ju då redogöra för de ögonskador, tarmskador och magmuskelskador som har blivit vanliga vi denna typ av medicin. Det borde väl återfinnas i dina forskningsresultat. Eller menar du på allvar att det är riskfritt?
Senast redigerad av Pingubengt 2026-09-11 kl. 22:59.
Citera
2026-09-11, 23:06
Avslutad
Citat:
Listigt. You know nothing. Moron.
Vi är alla olika. Det funkade för dig men inte för alla. Jag tror att E är väldigt känslostyrd i sitt ätande. Är inte ovanligt. Just nu är hon väldigt bestämd och äter efter sina uppsatta regler. Ruckar hon på dom eller att det kommer ett nederlag kan det få henne ur balans och hon kommer tappa sitt spår. Det många säger som tar medicin är att dom slipper matbruset. Det ständiga suget. Det beror på att medicinen gör att maten ligger kvar längre i matsäcken. Man håller sig mätt längre. Har man en väldigt snabb förbränning blir man hungrigare oftare. Men kroppen bränner dessutom kalorier oftare. Bara för att du klarade det galant betyder inte det att alla andra klarar det. Det är en massa faktorer som spelar in. Det psykiska, sociala, fysiska osv osv.
Citera
2026-09-11, 23:09
Avslutad
Citat:
Nähä, jag skiter i vad du tycker. Jag berättar bara vad jag vet. Och det gillar inte du. Men du som är så välinformerad kan ju då redogöra för de ögonskador, tarmskador och magmuskelskador som har blivit vanliga vi denna typ av medicin. Det borde väl återfinnas i dina forskningsresultat. Eller menar du på allvar att det är riskfritt?
Det finns ingen medicin som är riskfri. Alla mediciner har biverkningar. Precis alla. Det man gör när man skriver ut medicin är att man väger fördelar med nackdelar. Att vara fet är farligt för kroppen. Det leder till en lång rad sjukdomar och ofta till en för tidig död.
Citera
2026-09-11, 23:11
Avslutad
Citat:
Nej dom är inte vanliga. Bara för att några har blivit drabbade betyder inte det att det är vanliga biverkningar. Det är miljontals som tar denna medicin. Hade det varit vanliga biverkningar hade dom stoppats. Sluta fara med lögner.
Citera
2026-09-11, 23:31
Medlem
Citat:
Vad fan har det med saken att göra? Jag har en tröja med My Little Pony, har en annan tröja med Nasse från Nalle Puh och Nalle Puh-strumpor. Jag gillar figurerna, färgerna och berättelserna. Jag håller inte på med sådana böjelser.
Du behöver ju inte vara så trångsynt.

Det är bara Ellie som är hemma. Stefan jobbar på annan ort och är hemma när han är ledig, men han jobbar på ett vanligt jobb.

Ellie har haft ätstörningar hela livet och pendlat mellan att väga typ 140 kg och 50 kg. En sån person har alltid svårt med mat. Antingen äter man för lite eller för mycket, och mår man dåligt äter man ofta för mycket för det triggar må-bra-hormonerna.

Det är inte så lätt som att folk inte har självbehärskning. Alla vuxna vet att övervikt och fetma är farligt.

Edit: Sen är det väl inget fel att vara sub. Det är väl upp till henne och hennes partner, eller?
Varför köpte du unga prostituerade för? Hur kan du då döma vuxna människor som har samtyckt sex utan att köpa andras kroppar?

Jesus, här var det någon som försvarar ett smällfett par med dålig karaktär. Så svårt är det inte att röra på sig och äta lite bättre.
Citera
2026-09-11, 23:34
Avslutad
Citat:
Härskarteknik? Jag försöker få er att förstå att fetma botas inte med medikamenter utan med arbete psykiskt och fysiskt. Ozempic är en diabetes medicin och är en extrem farlig produkt i fel kropp men vilken kropp det är vet man först senare. Det finns fler exempel på samma tema som folk petade i sig helt utan vett och reson, Covid vaccin. Jag gissar att du tagit det med.. Ja jisses.
Då borde du veta att ozempic inte används för viktnedgång. Mounjaro som används har utvecklats för att användas vid fetma och har inte samma sammansättning. Den är inte farlig bara för att en liten procent får biverkningar. Isåfall är även Alvedon farligt. För att inte tala om Ipren som kan vara extremt farligt för vissa.
Citera
2026-09-11, 23:39
Medlem
Citat:
Vad fan har det med saken att göra? Jag har en tröja med My Little Pony, har en annan tröja med Nasse från Nalle Puh och Nalle Puh-strumpor. Jag gillar figurerna, färgerna och berättelserna. Jag håller inte på med sådana böjelser.
Du behöver ju inte vara så trångsynt.

Det är bara Ellie som är hemma. Stefan jobbar på annan ort och är hemma när han är ledig, men han jobbar på ett vanligt jobb.

Ellie har haft ätstörningar hela livet och pendlat mellan att väga typ 140 kg och 50 kg. En sån person har alltid svårt med mat. Antingen äter man för lite eller för mycket, och mår man dåligt äter man ofta för mycket för det triggar må-bra-hormonerna.

Det är inte så lätt som att folk inte har självbehärskning. Alla vuxna vet att övervikt och fetma är farligt.

Edit: Sen är det väl inget fel att vara sub. Det är väl upp till henne och hennes partner, eller?
Varför köpte du unga prostituerade för? Hur kan du då döma vuxna människor som har samtyckt sex utan att köpa andras kroppar?

Hon har själv barn som är tillräckligt gamla att registrera ett konto och gå in och titta på hennes bilder. Bilder där hon lever ut och leker little & daddy/dom. De män som har dessa böjelser där man spelar småflicka är inte riktigt friska i huvudet. Hade du velat hitta din egen morsa utklädd till 7åring med napp i munnen, nappflaska och böja. Där hon får kuken nertryck i halsen? Nej, trodde inte det. Ska du fortsätta hävda att little daddy/dom lekar är friskt?
Senast redigerad av icemachine 2026-09-11 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in