2025-09-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
……..och nu lagar hon mat med vetemjöl och berättar hur sjukt gott det är med vetemjöl på kycklingen 🤷‍♂️ nu gäller ej minus gluten längre.

Ja precis. Hon hade hittat receptet hos nån tjej på YouTube. Men hon visste inte vad det var bra för.
Oh my god.
Hon försäger sig hela tiden. Om ni tänker på det. Det är så mycket knasigt med henne så att jag blir så full i skratt.
Citera
2025-09-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Ja precis. Hon hade hittat receptet hos nån tjej på YouTube. Men hon visste inte vad det var bra för.
Oh my god.
Hon försäger sig hela tiden. Om ni tänker på det. Det är så mycket knasigt med henne så att jag blir så full i skratt.

Hon försöker vara kunnig..... Men är ganska lost i allt vad mat heter. Det är farligt när folk som henne går ut med råd som rentav är farligt! Hon är en mytoman också. Varannan mening är bara hittepå. Sen är hon hypokondriker. Hon har haft alla världens sjukdomar under de åren hon vloggat. Att hon vägra gå till läkaren och gör vad de med LÄKARUTBILDNING har att säga. Än att gå till dessa kvacksalvare till lurendrejare som lurar henne på pengar. All denna hälsokost är inte bra för kroppen.
Sen verkar det som hon är "hög" på nåt i vissa vloggar och vissa inlägg på insta.
Citera
2025-09-03, 21:44
Medlem
Citat:
Nu vill hon leka ledare i gruppen. På Facebook. Usch.
Så mycket jag ser igenom henne.
Så fruktansvärt falsk!
Undrar varför hon ger sina barn saker som hon själv bojkottar? Chips ostbågar läsk mjölk gräddfil och mycket annat skit..

Undrar om Stefan får laga sin egna mat och till hennes ungar under 90 dagar . Hon kommer väl inte orka med att göra flera middagar i hennes hetsiska liv😂😂

Tycker som dig hon är fan en sån falsk person
Citera
2025-09-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ja det är otroligt mycket ” skriv till mig” överallt och på Facebook. Fy fan vilka falska människor det finns.

Hon ber folk skriva till henne och sedan gnäller hon att hon får så många pm 😂😂
Citera
2025-09-03, 22:00
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon försöker vara kunnig..... Men är ganska lost i allt vad mat heter. Det är farligt när folk som henne går ut med råd som rentav är farligt! Hon är en mytoman också. Varannan mening är bara hittepå. Sen är hon hypokondriker. Hon har haft alla världens sjukdomar under de åren hon vloggat. Att hon vägra gå till läkaren och gör vad de med LÄKARUTBILDNING har att säga. Än att gå till dessa kvacksalvare till lurendrejare som lurar henne på pengar. All denna hälsokost är inte bra för kroppen.
Sen verkar det som hon är "hög" på nåt i vissa vloggar och vissa inlägg på insta.

Eller hur.. jag tänker hypomani… snart är hon låg igen.. snacka om bipolär typ 2
Citera
2025-09-03, 23:33
Medlem
Innan har hon sagt att hon eftersvettas så mycket efter löpning att hon måste vänta mer att duscha - tydligen inte längre… Nu kan hon uppenbarligen till och med ha jeans… Och apropå detta, springa, duscha och dra på sig jeans kan man men inte vara intim med sin man, snacka om prioriteringar. Jaja… 🤷‍♀️
Citera
2025-09-04, 06:49
Medlem
Hon har ju sagt i tidigare vloggar när hon bodde i Stockholm att hon är lättlurad pga hennes diagnoser.
"Säger någon något om någonting till mig så tror jag att det är sant"
"Det beror på mina diagnoser att jag är godtrogen"
Citera
2025-09-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Var någon som fråga om recepten eller hur vi ska äta. Hon svara att hon skrivit det själv..googla på antiinflammatorisk mat och hon har kopierat texten från Google 🤣🤣🤣
Citera
2025-09-04, 11:34
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Var någon som fråga om recepten eller hur vi ska äta. Hon svara att hon skrivit det själv..googla på antiinflammatorisk mat och hon har kopierat texten från Google 🤣🤣🤣

Fattar inte varför man vill ha hennes recept? Hon kan inte laga mat.. vet inte hur man kryddar o sätter ihop sådana konstiga kombinationer att allt hon serverar ser sjukt oaptitligt ut.. allt hon stoppar i munnen är Mmm jättegott fast maten knappt hunnit nudda tungan så hon känt smaken ordentligt.. 🤮

Tillägg: för att inte tala om hudvården hon äter (collagen o gelatin) allt är Mmmm GOTT… alla med smaklökar vet att collagen ger en bismak/doft som är vidrig.. skulle aldrig kunna ha det i mitt kaffe för att det är så äckligt…. gelatinet hon kör med luktar tåsvett även om det inte smakar så.. hon med autism borde vara känslig för smaker o dofter 🤨
Senast redigerad av Eg0x3 2025-09-04 kl. 11:41. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-04, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Fattar inte varför man vill ha hennes recept? Hon kan inte laga mat.. vet inte hur man kryddar o sätter ihop sådana konstiga kombinationer att allt hon serverar ser sjukt oaptitligt ut.. allt hon stoppar i munnen är Mmm jättegott fast maten knappt hunnit nudda tungan så hon känt smaken ordentligt.. 🤮

Tillägg: för att inte tala om hudvården hon äter (collagen o gelatin) allt är Mmmm GOTT… alla med smaklökar vet att collagen ger en bismak/doft som är vidrig.. skulle aldrig kunna ha det i mitt kaffe för att det är så äckligt…. gelatinet hon kör med luktar tåsvett även om det inte smakar så.. hon med autism borde vara känslig för smaker o dofter 🤨

Just. Hon kan inte laga mat. Jag minns för något år sedan eller två år sen. Hon hade lagat köttbullar och skulle bjuda Lina och hennes barn på De såg knappt genomstekta ut.

Hon kan inte. Och som du säger det här med kollagengelén eller vad det är. Hur kan det vara gott? Och hon säger att allting är gott när hon stoppar det i munnen

Och hon läser recepten exakt precis. Det ska vara ett halvt kryddmått salt. Då tar hon ett kryddmått och mäter ett halv kryddmått. Hon kan inte höfta ett dugg.
Citera
2025-09-04, 11:54
Medlem
Vore jag Ellie skulle jag rensa ur huset och förråden ute ifrån all skit. För sådant tar bara energi. Hon har alldeles för mycket grejer och för mycket skräp överallt. Hela tiden. Det är stökigt varenda dag.

Varför inte rensa ordentligt och slänga allt skit?
Man mår bara dåligt av att gå omkring och se allting. Det skulle hjälpa henne jättemycket. Det hur mycket skräp som helst.
Citera
2025-09-04, 12:46
Medlem
Citat:
Vore jag Ellie skulle jag rensa ur huset och förråden ute ifrån all skit. För sådant tar bara energi. Hon har alldeles för mycket grejer och för mycket skräp överallt. Hela tiden. Det är stökigt varenda dag.

Varför inte rensa ordentligt och slänga allt skit?
Man mår bara dåligt av att gå omkring och se allting. Det skulle hjälpa henne jättemycket. Det hur mycket skräp som helst.

Hon är en horder! Kan inte slänga nåt. Minns när hon gick igenom sin mammas lådor på vinden innan flytten. Trasiga grejer och ren skit åkte ner i lådorna igen. Dom står väl i nåt uthus och ruttnar nu.
Börjat samla på katter med. 5 stycken hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in