2026-09-11, 08:59
Medlem
Varför är de 2 senaste konfrontationerna uppdelade på 2 videos? Känns bara onödigt med tanke på hur korta dessa videos är.
Citera
2026-09-11, 10:17
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Hatten av för Dumpen som nosat upp den senaste gäddan (#832) som verkar brutalt farlig. Riktigt otäck. För en sån jävel finns det nog inget annat än Dumpens medicin. #832 verkar ostoppbar i det fallet är det bra att han finns på nätet 4-ever. Han har fått sina chanser och kastade bort dom.
Citera
2026-09-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Saras mot(stånd) börjar bära frukt och hänger Dumpen ut sjuka individer som #832 så är det inga problem men främst är det ju byfånar/svagbegåvade med noll chans till knull med fjortisar trots att runkgubben kan tänka sig att langa två paket Gula Blend för en avsugning.

Det kommer bli avslaget på Dumpen på måndag och all SD-reklam är borta men vi tar nya tag i kampen mot tjockisarna, kanske hand i hand med kommunisterna (?).

Givetvis har sötnosen Sara jobbat övertid och fått sin egen lag i hamn samt satt press på politikerna.

Varför kan ingen förklara för Sara att absolut ingen fjortis svarar dessa valrossar online och ingen mamma bjuder ut sina barn ala Dumpen style? Pedofiler hittar sina offer på annat sätt och visst bör straffen skärpas.

Hänga på Dumpen när man är uttråkad hjälper.

Var ärlig nu; du skulle kallat även 832 för byfåne o efterbliven m noll chans att lyckas få napp om du inte visste att han suttit inne för att det.
832 är bara beviset på att in har så fel när ni försvarar pedofilerna m att de inte skulle agera utan dumpen... finns många exempel på där ni skulle säga samma sak om ni inte visste vad som hänt. Gädda 300 är bara ett exempel. Pedofiler är återfallsförbrytare o de flesta gärningar de begår gör de ostraffat i det tysta.
Senast redigerad av medea1 2026-09-11 kl. 11:20.
Citera
2026-09-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Var ärlig nu; du skulle kallat även 832 för byfåne o efterbliven m noll chans att lyckas få napp om du inte visste att han suttit inne för att det.
832 är bara beviset på att in har så fel när ni försvarar pedofilerna m att de inte skulle agera utan dumpen... finns många exempel på där ni skulle säga samma sak om ni inte visste vad som hänt. Gädda 300 är bara ett exempel. Pedofiler är återfallsförbrytare o de flesta gärningar de begår gör de ostraffat i det tysta.

Jag skrev ju att #832 är en sjuk individ och är helt ok med att Dumpen hänger ut såna men det jag stör mig på är dom uppenbart svagbegåvade t ex "Oxen i Mjölby" #503 som börjar babbla om sin mamma eller skall muta fina Sara med en femtiolapp för att slippa uthängning.

Dessa bortkomna rovdjur kammar noll online bland fjortisar vilket du inte inser? En fjortis som växt upp med sociala medier och som inte klarar av att blocka/ignorera en sån flodhäst skall i bästa fall ha en knapptelefon.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-09-11 kl. 11:57.
Citera
2026-09-11, 12:04
Medlem
Citat:
Jag skrev ju att #832 är en sjuk individ och är helt ok med att Dumpen hänger ut såna men det jag stör mig på är dom uppenbart svagbegåvade t ex "Oxen i Mjölby" #503 som börjar babbla om sin mamma eller skall muta fina Sara med en femtiolapp för att slippa uthängning.

Dessa bortkomna rovdjur kammar noll online bland fjortisar vilket du inte inser? En fjortis som växt upp med sociala medier och som inte klarar av att blocka/ignorera en sån flodhäst skall i bästa fall ha en knapptelefon.

Men de flesta du avfärdar som ickefarliga ser inte mer efterbliva eller nedgångna än 832 el 500 och co. som uppenbarligen åkt dit på det. Skulle vilja påstå att de andra förmodligen har högre kompetens som inte åkt dit på det innan då.

Du vill ta bort ansvaret ifr vuxna män som kommer för att våldta barn men barn vill du skuldbelägga för att de blir manipulerade...finns väl barn m olika förutsättningar likväl som män..
Citera
2026-09-11, 12:12
Medlem
Citat:
Men de flesta du avfärdar som ickefarliga ser inte mer efterbliva eller nedgångna än 832 el 500 och co. som uppenbarligen åkt dit på det. Skulle vilja påstå att de andra förmodligen har högre kompetens som inte åkt dit på det innan då.

Du vill ta bort ansvaret ifr vuxna män som kommer för att våldta barn men barn vill du skuldbelägga för att de blir manipulerade...finns väl barn m olika förutsättningar likväl som män..

Nu missförstod du igen (delvis medvetet dessutom). Man kanske måste införa en åldersgräns typ 18 för sociala medier eftersom då har man förhoppningsvis bättre omdöme än att kasta sig i säng med dessa läckra typer som Dumpen bjuder på.
Som sagt naturen, staten, föräldrar inte klarar av att lära fjortisar att stå emot frestelsen med efterblivna tjockisar online men jag är 99% säker på att jag fixat det och idag är det 100% säkert.

Om Dumpen inte hade varit portade från samtliga grundskolor så skulle det säkert se bättre ut.
Citera
2026-09-11, 12:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Hatten av för Dumpen som nosat upp den senaste gäddan (#832) som verkar brutalt farlig. Riktigt otäck. För en sån jävel finns det nog inget annat än Dumpens medicin. #832 verkar ostoppbar i det fallet är det bra att han finns på nätet 4-ever. Han har fått sina chanser och kastade bort dom.
Där håller även jag med, som tur är så är dom relativt få i det stora hela.

Men inte få i samhället, tror snarare dom rör sig i kretsar fiskarna aldrig kommer åt.
Citera
2026-09-11, 19:31
Medlem
Citat:
Nu missförstod du igen (delvis medvetet dessutom). Man kanske måste införa en åldersgräns typ 18 för sociala medier eftersom då har man förhoppningsvis bättre omdöme än att kasta sig i säng med dessa läckra typer som Dumpen bjuder på.
Som sagt naturen, staten, föräldrar inte klarar av att lära fjortisar att stå emot frestelsen med efterblivna tjockisar online men jag är 99% säker på att jag fixat det och idag är det 100% säkert.

Om Dumpen inte hade varit portade från samtliga grundskolor så skulle det säkert se bättre ut.

Ja då har du en 13 åring igår o en 6 åring idag då. Kanske lämpligt att ansvaret ändå ligger på vuxna att inte kontakta barn när de tänder på dem.

Min huvudpoäng var att du alltid säger att gäddorna skulle vara efterbliva harmlösa gubbar, när du ser bevis på att gubben "lyckats" genom att han lagförts - borde du inte fundera på om det kanske inte är så som du säger att gäddorna egentligen är ofarliga.
Citera
2026-09-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ja då har du en 13 åring igår o en 6 åring idag då. Kanske lämpligt att ansvaret ändå ligger på vuxna att inte kontakta barn när de tänder på dem.

Min huvudpoäng var att du alltid säger att gäddorna skulle vara efterbliva harmlösa gubbar, när du ser bevis på att gubben "lyckats" genom att han lagförts - borde du inte fundera på om det kanske inte är så som du säger att gäddorna egentligen är ofarliga.
Att han är såväl vidrig som sjuk framstår med all tydlighet. Det framgår inte under vilka omständigheter han kom i kontakt med den stackars flickan . Knappast a la dumpen i alla fall. Gissningsvis via yrke, fritidssysselsättning eller närstående på något sätt, eventuellt en längre tids grooming med falska bilder och falska åldersuppgifter.Tråkigt att dumpen inte redovisar detta.
Sen är det helt obegripligt och skandalöst att detta ytterst grova brott bara ledde till 4 års fängelse.
Hur är det ens möjligt med strypgrepp , som framkallar dödsångest och därtill flertal övergrepp ?
Det stackars barnet har knappast fått någon upprättelse genom den ynka domen.
Citera
2026-09-11, 21:27
Avstängd
I mars 2027
Kommer svenska polisen aktivt få utege sig för att vara barn, och provocera fram brott precis som Dumpen gör idag.

Hur kommer det här påverka dumpens egna verksamhet?
Citera
2026-09-11, 21:31
Avstängd
Mellanhandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
I mars 2027
Kommer svenska polisen aktivt få utege sig för att vara barn, och provocera fram brott precis som Dumpen gör idag.

Hint: Swishen ska in
Citera
2026-09-11, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
I mars 2027

Jag hör redan nu Sjöberg rossla om att polisen inte gör sitt jobb efter lagändringen och sedan kommer dumpen att bli ännu mer desperata än vad de redan är. förmodligen kommer de börja lägga ut krokar på ålderdomshemmet publicera demente Mats 89 med snoret hängandes och inkontinensskyddet halvt på medan han försöker fly med rullatorn i korridorerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in