Citat:
Man får bara citera ett par rader på grund av upphovsrätten.
Det var en låst bokrecension.
Men jag tyckte överskriften var gullig.
Måns, det krävs mer än ett par linor o lite vänsterprassel för att förlora folkets kärlek.
Det tycker jag var en bra sammanfattning.
Måns har iallafall inte förlorat folkets kärlek.
Det var en låst bokrecension.
Men jag tyckte överskriften var gullig.
Måns, det krävs mer än ett par linor o lite vänsterprassel för att förlora folkets kärlek.
Det tycker jag var en bra sammanfattning.
Måns har iallafall inte förlorat folkets kärlek.
Det är ju det han har. Recensionen skrevs av en högdragen finkulturskribent som skrev att hans "musik" är ren skit och undrade om han inte egentligen skäms för skräpet han producerat. Att det hade varit en mer intressant bok om han kommit ut som Sältan från Staffanstorp och rannsakat sin dåliga kulturgärning istället för att skriva en hatbok till sin exfru.
Hon menade bara att andra kultur-svin klarat sig, som Persbrandt.
Varke Måns eller Persbrandt är dock "älskade av folket". Jag ser bara folk från olika gruppboenden försvara Måns på Facebook, de är en del av folket absolut, men en liten minoritet av en minoritet.
Inte "Folket".
Bästa var ju när hon skrattade åt hans extremt dåliga språk här:
Citat:
”När vår gemensamma ryggsäck fanns i rummet blev allting tungt och tvingade oss genast att ta tag i tyglarna och gå ner i en kontrollerad skritt, för att inte på något sätt väcka ryggsäckens sen länge undertryckta misstänksamhet, osäkerhet eller närhetsbrist.” Que?
Hahahaha, inga litterära kvaliteter heller (såklart). Det enda han kan är hat och våld.
Hoppas Ciara stämmer honom för grovt förtal omgående.