Citat:
Ursprungligen postat av
cyberhawk
Nu ljuger du igen! Jag har aldrig hånat eller förminskat Måns. Det är en jäkla skillnad på det jag skriver och det du skriver. Det där var inte "något negativt som diskuterades" utan du skrev precis att CJ legat med en gift man men det vet du inget om alls, därav förtal. Han dumpade frugan och blev ihop med CJ, det är vad vi vet. Jag skriver bara om det som vi vet är sant. Det räcker väldigt långt här men förstår att du måste hitta på saker för att ha något att komma med.
Jo, det har du visst gjort. Att sitta och gilla inlägg där MZ beskrivs som ett svin och narcissist är väl om något att både håna och förminska honom. Du kommer inte undan det med dina svepskäl.
Sedan håller jag med Ottoplommon du verkar inte vilja förstå oavsett vilket språk eller vilka ord man använder. Du har ju dessutom suttit och förnekat helt uppenbara saker som alla i tråden själva kunnat se. Så vem som egentligen ”ljuger” här kan väl var och en bilda sig en egen uppfattning om.
Och angående CJ: nej, jag skrev inte att hon ”legat med en gift man”. Det är dina ord, inte mina. Jag hänvisade till vad mannens dåvarande partner själv har skrivit uttryckligen och offentligt. Försök åtminstone hålla isär det i stället för att lägga ord i min mun.
Det finns dessutom flera i tråden som redan har lagt fram det exakta datumet för när den här affären pågick.
Den lämnade kvinnan, Trudy Fountain, skrev så här på Facebook:”Here’s some new News….My Partner ended our relationship the week before Christmas to be with this woman. She knew we were together and she knew we had a child! I’d never heard of her before but knew she wasn’t a nice person! It seems most of Sweden feel the same!
https://www.facebook.com/nyheter24/posts/ciara-janson-och-m%C3%A5ns-zelmerl%C3%B6w-%C3%A4r-mitt-uppe-i-en-infekterad-skilsm%C3%A4ssa-nu-v%C3% A4dja/1314130614090479/
Hon skrev till och med rent ut när Måns friades:”Great News at least there's one she didn't manage to chew up and spit out!”Det är dessa offentliga ord jag utgår ifrån, så sitt inte och låtsas som att det är påhitt. Det visar ganska tydligt hur beräknande hela situationen framstår för de som lämnats kvar mitt i det här traumat, oavsett hur mycket du försöker släta över det.
Tänk vilket sänke för Ricky också, att de har hunnit göra likadana matchande tatueringar innan sanningen om vem hon egentligen är kommer fram.