2023-11-25, 04:27
Avslutad
Första 5st jag fick i sample kände jag noll av, dosera 3st ena dagen o 2 andra.

Däremot slängde jag för 2h i mig alla fem blandat med kratom och jag är sjukt skön, lugn, njuter av att ångesten inte är så illa som dagligen. Så visst funkar men inte dospotenta så priset är för högt för mig för att vara värd att köpa tyvärr..

Det här inlägget tog nog 20min att skriva - så seg är mitt huvud
Citera
2023-11-27, 11:48
Medlem
Nån som har något att säga om intellimeds?? Nootropics online inom eu. Lite olika reviews vad jag ser. Finns tia där till okej pris
Citera
2023-11-27, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollow
Nån som har något att säga om intellimeds?? Nootropics online inom eu. Lite olika reviews vad jag ser. Finns tia där till okej pris

Tänker att det inte bör tas av tullen eftersom det inte är klassat? Är medveten om NPS men med tanke på att det är inom eu
Citera
2023-11-27, 13:40
Bannlyst
Citat:
Beställde fenibut där men fick bara en tom jiffypåse. Andra verkar tala gott om dem däremot.
Citera
2023-11-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Beställde fenibut där men fick bara en tom jiffypåse. Andra verkar tala gott om dem däremot.
Jasså? Kunde du få nån kontakt med kundservice? Känns ju konstigt om det vore legit
Citera
2023-11-27, 17:20
Bannlyst
Citat:
Jasså? Kunde du få nån kontakt med kundservice? Känns ju konstigt om det vore legit
Orkade inte bry mig, tänkte att det var så dåligt packat att den ramlade ut på vägen.
Citera
2024-08-19, 14:43
Medlem
Är det nån som vet hur SW*CH*M levererar.
Som brev/paket osv? Och ser det seriöst ut eller som std knarkbrev.

Jag vet att det inte är klassat men snuten gör ju lite dom de vill idag ändå; beslagtar, förstör, skickar en på socmöte med barnen (om man har sånna) osv.
Citera
2026-01-11, 09:39
Avslutad
Varför hör vi inget mer om denna?
Verkar ju vara riktigt populär i USA.
Citera
2026-06-04, 09:40
Medlem
Förstår att detta är en jävligt stor fråga att svara på - men hur stor skulle ni säga att beroenderisken är på Tianeptin?

Har både historiskt och i nutid haft svårt att hålla mig borta från preparat som fungerat farligt bra i vardagen. Missbrukade tramadol för några år sedan, gick över till kratom och har käkat det dagligen sen dess. Tar även Phenibut dagligen.

Inser såklart att detta potentiellt är en jävligt farlig väg att gå ned för för min del, men skulle jag kunna vara kratom/Phenibut med Tianeptin någon dag då och då?
Citera
2026-06-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Varför hör vi inget mer om denna?
Verkar ju vara riktigt populär i USA.
Den är ganska dålig, ingen direkt glädje.
Citera
2026-09-10, 17:58
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Jaha här fanns tråden trots allt.

Har iaf beställt en flock 10 mg sodium kapslar från inte**ime**. Läste att sodium slår hårdare och många inte känner mycket på sulfatet.

Nu när 7oh/mgm-15 är förbi borde ju folk vallfärda till denna. Enligt reddit är den bättre än oxy och ger svårare at än heroin. Men många där runkar upp sig i brygga över vem som mest kan överdriva effekter av substanser och dess at.

Jag måste iaf prova, är svårt att se hur fan jag aldrig hört om denna. Eller är det så enkelt att den är mest skit och inte värd pengarna. Sverige utredde ju den enligt förstörandelagen men kom fram till att det inte fanns anledning till att förverka den vid beslag så den lämnades orörd. Känns jäkligt märkligt om den verkligen fungerar men att dom lät bli den ändå.

Nån som vet lämplig dos för en gammal heroinist som njöt av 7oh å mgm tills det blev klassat? Har nog ganska hög grundtolerans efter 15 år av aktivt opiatberoende och opiathelger periodsvis efter det.
Har läst att sodium bör tas i doser kring 100 mg för god effekt. Vissa talar om uppåt 250 mg men det var kanske vara för att få effekt av sulfatet då det är långsammare.
Citera
2026-09-10, 18:10
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jaha här fanns tråden trots allt.

Har iaf beställt en flock 10 mg sodium kapslar från inte**ime**. Läste att sodium slår hårdare och många inte känner mycket på sulfatet.

Nu när 7oh/mgm-15 är förbi borde ju folk vallfärda till denna. Enligt reddit är den bättre än oxy och ger svårare at än heroin. Men många där runkar upp sig i brygga över vem som mest kan överdriva effekter av substanser och dess at.

Jag måste iaf prova, är svårt att se hur fan jag aldrig hört om denna. Eller är det så enkelt att den är mest skit och inte värd pengarna. Sverige utredde ju den enligt förstörandelagen men kom fram till att det inte fanns anledning till att förverka den vid beslag så den lämnades orörd. Känns jäkligt märkligt om den verkligen fungerar men att dom lät bli den ändå.

Nån som vet lämplig dos för en gammal heroinist som njöt av 7oh å mgm tills det blev klassat? Har nog ganska hög grundtolerans efter 15 år av aktivt opiatberoende och opiathelger periodsvis efter det.
Har läst att sodium bör tas i doser kring 100 mg för god effekt. Vissa talar om uppåt 250 mg men det var kanske vara för att få effekt av sulfatet då det är långsammare.

Vad kostar det per 10-milligrammare då? När det fanns i Sverige såldes det i pulverform. Typ 199kr grammet. Bättre än oxikodon är det verkligen inte.

Minns inga doseringar, men det var inte alltför många doser på ett gram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in