2026-09-10, 18:24
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Vad kostar det per 10-milligrammare då? När det fanns i Sverige såldes det i pulverform. Typ 199kr grammet. Bättre än oxikodon är det verkligen inte.

Minns inga doseringar, men det var inte alltför många doser på ett gram.

Tror det kosta typ 67 eur för 100 st 10 mg kapslar. Är 100 mg en dos så är priset i nivå med vad 7oh kostade för en dos om man tog periodvis så toleransen inte ökade så mycket.
Citera
2026-09-14, 19:30
Medlem
Ge gärna en uppdatering på hur det gick!
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jaha här fanns tråden trots allt.

Har iaf beställt en flock 10 mg sodium kapslar från inte**ime**. Läste att sodium slår hårdare och många inte känner mycket på sulfatet.

Nu när 7oh/mgm-15 är förbi borde ju folk vallfärda till denna. Enligt reddit är den bättre än oxy och ger svårare at än heroin. Men många där runkar upp sig i brygga över vem som mest kan överdriva effekter av substanser och dess at.

Jag måste iaf prova, är svårt att se hur fan jag aldrig hört om denna. Eller är det så enkelt att den är mest skit och inte värd pengarna. Sverige utredde ju den enligt förstörandelagen men kom fram till att det inte fanns anledning till att förverka den vid beslag så den lämnades orörd. Känns jäkligt märkligt om den verkligen fungerar men att dom lät bli den ändå.

Nån som vet lämplig dos för en gammal heroinist som njöt av 7oh å mgm tills det blev klassat? Har nog ganska hög grundtolerans efter 15 år av aktivt opiatberoende och opiathelger periodsvis efter det.
Har läst att sodium bör tas i doser kring 100 mg för god effekt. Vissa talar om uppåt 250 mg men det var kanske vara för att få effekt av sulfatet då det är långsammare.
Citera
2026-09-15, 10:17
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolxd420
Ge gärna en uppdatering på hur det gick!

Japp. Nu ser jag att en del tagit 300 mg för stark effekt. Även om jag inte har någon tolerans för opiater nu så har jag varit beroende i mer än 15 år tidigare i livet. Är övertygad att jag har någon slags grundtolerans för alltid om jag tar några citodon eller får oxy efter ingrepp så har det svag verkan och jag måste överdosera rejält för att känna effekt.

Men vill ju inte ta för mycket heller så man blir dålig. Och inte ta för lite så man slösar bort en dos.
Citera
2026-09-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Japp. Nu ser jag att en del tagit 300 mg för stark effekt. Även om jag inte har någon tolerans för opiater nu så har jag varit beroende i mer än 15 år tidigare i livet. Är övertygad att jag har någon slags grundtolerans för alltid om jag tar några citodon eller får oxy efter ingrepp så har det svag verkan och jag måste överdosera rejält för att känna effekt.

Men vill ju inte ta för mycket heller så man blir dålig. Och inte ta för lite så man slösar bort en dos.

Var det värt att ha?
Citera
2026-09-17, 16:47
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugsvampsisglass
Var det värt att ha?

Ingen aning, men efter helgen lär jag ha en god ide.

Men även om det skulle vara skitbra så vet i fan om jag vill skriva det öppet här. Vi vet att myndigheterna läser här om vad dom härnäst ska förbjuda. Dom refererade till och med till "diskussioner på flashback" i klassningstexten till mgm-15 eller om det var 7-oh.
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-09-17 kl. 16:49.
Citera
2026-09-20, 12:24
Medlem
Finns en vendor som säljer det på en dnm. Då dessa Tianeptine kapslar från USA med okänd mängd av den aktiva substansen. Tycker det slår starkare än tram men inte på samma nivå som oxy eller starkare opioider. Där var 7-OH, pseudo och MGM-15 överlägsna. Är man opioid-naiv kan jag tänka mig att den är najs, men måste testa dessa i bestämd mg mängd innan jag kan yttra mig fullt.
Citera
2026-09-21, 10:15
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Så då har man testat Tianeptin.

Men jag vill nog inte skriva öppet om domen. Långtida fb användare som är väl bevandrade i drogforumen kan pm:a om man vill ha mer info.

Men jag kan säga så här; det är absolut ingen 7-oh eller mgm-15, inte ens i närheten på långa vägar. Och jag kan förstå att den utreddes men lämnades orörd. Samtidigt är den inte verkningslös.

För mig skulle en dos kosta omkring 400 kr från dom säljare som finns inom EU som jag hittat iaf. Alltså mycket dyrare än heroin och gissningsvis en sub åtta. Och det är det verkligen inte värt det är en sak som är säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in