2026-08-23, 20:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars
Bilan Osman: https://www.assarchristian.se/t/bilan-osman

Tara Saleh: https://www.assarchristian.se/p/vem-ar-tara-saleh

Glöm inte bort Kryckmannen, ditt lilla busfrö.
Citera
2026-09-03, 06:51
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Utan tvekan magmys Micke. Han är Chris Chan dubbad till svenska.

https://m.youtube.com/watch?v=47vzbX8Orak

Han är igång igen! Sluta vara så kräsna nu tjejer
Citera
2026-09-07, 02:09
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
You're a scholar and a Gentleman!
Nu trillade jag över en nya, den har bra potential, låt mig presentera: Eddie Wallin (FB) Blir Eddie Wallin (fd SD) hotad på riktigt eller försöker han bara spela hjälte?

Utsparkad från både SD och KD, utmanar Greta på debatt och gör stort nummer av att hon inte dyker upp. Hon vet förmodligen inte ens att hon blev utmanad.

Greta skickar sina stormtrupper på honom för att han skall tystas, inte genom en krossad ruta, inte sprejat budskap, inte ens en yxa i dörren utan....

Försöker casha in på att han kände Lisa Holm som blev mördad, vilket han inte gjorde, sedan all in för att stödja exil Iranier, gick bra tills han förolämpade deras kronprinsessa genom att be henne att signera hans stövel.

Detta är bara ett litet axplock, tråden är inte lång men kan bli episk.
Citera
2026-09-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Nu trillade jag över en nya, den har bra potential, låt mig presentera: Eddie Wallin (FB) Blir Eddie Wallin (fd SD) hotad på riktigt eller försöker han bara spela hjälte?

Utsparkad från både SD och KD, utmanar Greta på debatt och gör stort nummer av att hon inte dyker upp. Hon vet förmodligen inte ens att hon blev utmanad.

Greta skickar sina stormtrupper på honom för att han skall tystas, inte genom en krossad ruta, inte sprejat budskap, inte ens en yxa i dörren utan....

Försöker casha in på att han kände Lisa Holm som blev mördad, vilket han inte gjorde, sedan all in för att stödja exil Iranier, gick bra tills han förolämpade deras kronprinsessa genom att be henne att signera hans stövel.

Detta är bara ett litet axplock, tråden är inte lång men kan bli episk.

Helt klart, jag fascineras av att han konsekvent stavar engelska ord fel på ett lågbegåvat sätt, och använder märkliga termer som "underårig", m.m.

Upptäckte honom först igår, men han har potential.
Citera
2026-09-10, 14:32
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
https://m.youtube.com/watch?v=47vzbX8Orak

Han är igång igen! Sluta vara så kräsna nu tjejer

Länk till kanalen? , videon är privat.
Citera
2026-09-10, 16:56
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Länk till kanalen? , videon är privat.

Jag såg det.
Micke har väll förstått att trollen skulle komma
Citera
2026-09-10, 18:17
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Jag såg det.
Micke har väll förstått att trollen skulle komma

Så vad heter kanalen?
Citera
2026-09-10, 23:12
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Så vad heter kanalen?

www.youtube.com/@weareallthewinners1989

Verkar vara borta nu.
Citera
2026-09-10, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll

Mukbang-Maria. Det är mat i mängder, burkbea i literhinkar, "house touor" i misär light, märklig familjedynamik, diagnoser och lite allmänt kaos. Verkar dock ha tagit tag i tillvaron en del på sistone.
(FB) Maria Johnsson, mukbanger

Hela familjen är något av ett lolcow gäng. Om ni vill ha riktig lolcow energi rekommenderar jag att kolla in ungens kanal, mycket underhållande må jag säga. Beror väll lite på morsan kanske. https://www.youtube.com/@Vetinteörnen
Citera
2026-09-11, 18:29
Avstängd
Mellanhandens avatar
Citat:
www.youtube.com/@weareallthewinners1989

Verkar vara borta nu.

Ny video på den kanalen nu:

HÄR SISTA TILLSÄGELSEN 2026.

Beskrivning:

Jag skulle vilja säga att detta är nog den ULTIMATA PARADIS / ALADIN ASKEN som jag gjort men den berättar väldigt mycket sanning oxå.
ALL MUSIK utom visa är ag som skrivit men några är support låtar väldigt fina Tack Emma
Mmm jag vill inte hålla på att tjafsa och bråka med ER men den här filmen har några av min familj godkänt det jag oxå säger min EGNA EXT som jag oxå läser UPP och bilder gjorda av JENNY
Samt lite små hjälp av min internet polis oxå
Jag har tjejer som vill LÄRA KÄNNA MIG OCH TYCKER VISST OM MIG och tycker visst jag är BRA och tjejer kan de där tjejerna ge mig en chans el 2 så kan NI DET OXÅ SVÅRARE ÄN SÅ ÄR DET INTE

MIN FB där jag lägger ut saker till övriga saker så SKA Ni gå med i: Lär känna mig 100% seriöst !!!
Där börjar resan och HAR även D.C men den ger jag BARA Ut i FB MEN BARA DOM SOM JAG ANSER ha vet och ettiktet och de har INTE VISA AV ER
24år och 50år får adda mig ses i nästa LIVE

P.S SUNO har gjort musiken men denna VIDEO är en sista VIDEO PÅ DRAMAT HOPPAS JAG TILL DE SOM fortsätter mot mig HÄNGER JAG UT på kanalen bara om NI vill eller inte NU ÄR DE SLUT LEKT .
Citera
2026-09-12, 01:54
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanhanden
Ny video på den kanalen nu:

HÄR SISTA TILLSÄGELSEN 2026.

Beskrivning:

Jag skulle vilja säga att detta är nog den ULTIMATA PARADIS / ALADIN ASKEN som jag gjort men den berättar väldigt mycket sanning oxå.
ALL MUSIK utom visa är ag som skrivit men några är support låtar väldigt fina Tack Emma
Mmm jag vill inte hålla på att tjafsa och bråka med ER men den här filmen har några av min familj godkänt det jag oxå säger min EGNA EXT som jag oxå läser UPP och bilder gjorda av JENNY
Samt lite små hjälp av min internet polis oxå
Jag har tjejer som vill LÄRA KÄNNA MIG OCH TYCKER VISST OM MIG och tycker visst jag är BRA och tjejer kan de där tjejerna ge mig en chans el 2 så kan NI DET OXÅ SVÅRARE ÄN SÅ ÄR DET INTE

MIN FB där jag lägger ut saker till övriga saker så SKA Ni gå med i: Lär känna mig 100% seriöst !!!
Där börjar resan och HAR även D.C men den ger jag BARA Ut i FB MEN BARA DOM SOM JAG ANSER ha vet och ettiktet och de har INTE VISA AV ER
24år och 50år får adda mig ses i nästa LIVE

P.S SUNO har gjort musiken men denna VIDEO är en sista VIDEO PÅ DRAMAT HOPPAS JAG TILL DE SOM fortsätter mot mig HÄNGER JAG UT på kanalen bara om NI vill eller inte NU ÄR DE SLUT LEKT .

Herregud. Har inte sett eller hört nåt från honom på ett par år men inget har förändrats tydligen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in