2026-09-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Så fruktansvärt irriterande att den här människan ska belasta sjukvården med alla sina "hittepå" diagnoser när de finns de som verkligen är i behov av hjälp på riktigt.

Psykiatrin är enda som kan hjälpa henne men dit kommer hon aldrig söka tyvärr.
Men hon tycker att socanmälan riktade mot henne tar tid av barnen som verkligen behöver hjälp😅😅😅😅😅 psykfall och egoist till max.
Citera
2026-09-10, 13:44
Medlem
"Vi har letat efter en fin rosa färg till insidan på lekstugan sen i somras"

Hahahahaahah asså förlåt men detta är skrattretande. Ingen bryr sig om en lekstuga och dess rosa nyans på insidan. Skaffa ett riktigt jobb istället din outbildade latmask så kanske du slutar haka upp dig på icke betydande saker som du ältar i flera månader.
Citera
2026-09-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Men alltså vadå Lara äter frukost på förskolan? Lämnar hon henne klockan 7-8 när hon sitter hemma?! Det är ju helt stört…
Det är väl kebaben som lämnar
Citera
2026-09-10, 14:46
Medlem
Det var klart att hon alltid är tidig till vården. Hon måste va förväntansfull😅 vet inte riktigt vad hon har där att göra, eller vad är det hon ska undersöka, med tanke på att hon har tjatat om provera och blödningar och järnbrist i evigheter
Citera
2026-09-10, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det är väl kebaben som lämnar

Varför då kan man undra. Om de då måste dit så pass tidigt att Lars inte ens hinner äta frukost hemma. Medan Hanna sitter och glor i soffan
Citera
2026-09-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Det tror inte jag heller. För de kommer säga sluta med Provera, testa spiral, du behöver ingen hysterektomi. Och det vill inte Hanna höra. Så hon går väl vidare till nästa sjukhus där de ~har koll~ på hennes IVF-resa hahahah.
Det är ju också flera år sedan hennes IVF-resa och människor slutar och de börjar jobba andra där. De som arbetar där har inte mer koll än att de ser vad som står i journalen. Tror hon att de har specialkoll på just henne. De träffar väl hundratals andra patienter varje år.
Citera
2026-09-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Det är ju också flera år sedan hennes IVF-resa och människor slutar och de börjar jobba andra där. De som arbetar där har inte mer koll än att de ser vad som står i journalen. Tror hon att de har specialkoll på just henne. De träffar väl hundratals andra patienter varje år.
..Eller så känner de igen henne pga speciell. Tro mig, det finns sånna patienter. Ryktet går typ
Citera
2026-09-10, 15:30
Medlem
Kan hon bara SLUTA påstå att hon gjort abort i v 16?? Börjar bli så less på henne nu (och ja, nu avföljde jag till slut spektaklet för på riktigt, vafan sysslar hon med) Är hon på riktigt trög som tror att hon gjort en abort i v 16? Eller som så många andra sagt- hon har nästlat in sig i alla lögner så pass att hon själv till slut tror att det är sant.
Citera
2026-09-10, 15:54
Medlem
”De har stenkoll”. Men snälla. Vårdpersonalen går inte runt och kommer ihåg alla patienter som de har träffat och tar beslut därefter. Vad skulle vetskap om en abort bidra till för att öka möjligheterna till en hysterektomi? De kommer göra en bedömning som alla andra. Och vid det här laget borde hon väl fått ett svar på sin remiss, som verkar vara en egenremiss.

Så nu ska hon alltså ta upp tid från vården för att två ställen ska ta ställning till hennes kastrering, för att sedan avboka ett ställe?
Citera
2026-09-10, 15:55
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahlia9
Kan hon bara SLUTA påstå att hon gjort abort i v 16?? Börjar bli så less på henne nu (och ja, nu avföljde jag till slut spektaklet för på riktigt, vafan sysslar hon med) Är hon på riktigt trög som tror att hon gjort en abort i v 16? Eller som så många andra sagt- hon har nästlat in sig i alla lögner så pass att hon själv till slut tror att det är sant.

Hon skulle också få tablett att ta hemma men tjatade till sig att få göra det på sjukhus 🙄

Står ju 11 veckor och 4 dagar på bilden, och då var den redan död.

https://imgur.com/a/3zHmmDI
Senast redigerad av DiskussionFlykting 2026-09-10 kl. 16:07.
Citera
2026-09-10, 16:06
Medlem
Vad är det för abort hon gjort? De som kämpat i alla år. För det är väl inte missfallet hon syftar på? Det är ju för fasen ingen abort. Då har jag också gjort det iså fall när jag fick ett MA, fick ta en tablett som inte hjälpte, och sedan skrapas.
Citera
2026-09-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Vad är det för abort hon gjort? De som kämpat i alla år. För det är väl inte missfallet hon syftar på? Det är ju för fasen ingen abort. Då har jag också gjort det iså fall när jag fick ett MA, fick ta en tablett som inte hjälpte, och sedan skrapas.

Det räknas ändå som en abort. Ett missfall är en "spontan abort" och när man väljer själv är en "legal abort".
Abort syftar till avbrytande av graviditet. Vi missed abortion (ja du hör ju på namnet) används samma metod som vid en legal abort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in