2026-09-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag hoppas du läcker. För jag är väldigt nyfiken i förskott.
Du får väl fortsätta att varna om du lägger ut rena citat från boken.
Jag har just nu inget behov av det, då ingen frågar (och jag måste smälta en bok som var bättre än jag anat). Men kan förstås försöka svara om du undrar något.
Citera
2026-09-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillzkl
Måns va på Carolas firande igår men finns knappt en enda bild på honom, undviker kändisarna fortfarande att synas med han för det stormar runt honom?
Nej, det är nog snarare han som undviker dem.
Citera
2026-09-09, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag har just nu inget behov av det, då ingen frågar (och jag måste smälta en bok som var bättre än jag anat). Men kan förstås försöka svara om du undrar något.
Nä, jag är bara förveten. Får hålla mig tills imorgon.
Bra att du gillar boken för jag litar på ditt omdöme här.
Citera
2026-09-09, 23:21
Medlem
Citat:
Måns va på Carolas firande igår men finns knappt en enda bild på honom, undviker kändisarna fortfarande att synas med han för det stormar runt honom?

Hur vet du det?
Citera
2026-09-09, 23:32
Medlem
Citat:

Nu hittade jag ett foto från festen... om det är hans nya flickvän, så är hon väldigt vacker...
Citera
2026-09-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Nu hittade jag ett foto från festen... om det är hans nya flickvän, så är hon väldigt vacker...

Gör de något på bilden som tyder på att det är en flickvän? Annars kan det vara
- en bekant
- en kollega
- en personlig assistent.
Citera
2026-09-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tillräckligt länge för att skaffa matchande tatueringar.

Matchande tatueringar säger väl inte så mycket om tiden i just CJ:s fall. Hon skaffade ju en med sin danspartner i Let's Dance efter att de åkt ut i första programmet.
Citera
2026-09-10, 00:02
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Flickvän? kan han inte ha, det vet ju alla. MånsAlbert har ju ett patologiskt bekräftelsebehov och är notoriskt, tvångsmässigt, otrogen med såväl kvinnor som transsexuella.

One Night Stand är MånsAlbert signum och livsstil.
Senast redigerad av Rikskrim08 2026-09-10 kl. 00:04.
Citera
2026-09-10, 00:06
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Dela bilden om du vill vara trovärdig
Citera
2026-09-10, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Gör de något på bilden som tyder på att det är en flickvän? Annars kan det vara
- en bekant
- en kollega
- en personlig assistent.

På bilden poserar de som ett par... hon är vacker, vackra blå ögon... MZ ler, han är också på bilden med Per Andersson... det är verkligen trevligt att se MZ på något socialt evenemang... Jag antar att det här är början på bättre tider.
Citera
2026-09-10, 00:10
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
På bilden poserar de som ett par... hon är vacker, vackra blå ögon... MZ ler, han är också på bilden med Per Andersson... det är verkligen trevligt att se MZ på något socialt evenemang... Jag antar att det här är början på bättre tider.

Det finns alltså ingen bild. Lögnerna fortsätter
Citera
2026-09-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Flickvän? kan han inte ha, det vet ju alla. MånsAlbert har ju ett patologiskt bekräftelsebehov och är notoriskt, tvångsmässigt, otrogen med såväl kvinnor som transsexuella.

One Night Stand är MånsAlbert signum och livsstil.
Eller så var det helt enkelt bara hans (ex-)fru som med små hintar uppviglade er att tro att han hade något med "transsexuella" att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in