Citat:
Nu börjar jag undra om någon som jobbar på Tinder driver med mig. Nu kom det en till matchning med en uttalad vänsterkvinna.
Varför är jag som en magnet för uttalade feminister och vänsterkvinnor? Visst, jag förstår faktiskt ganska väl varför det är så, men det är ändå inte lätt att vara jag...
Jag tror det beror på att jag av dessa kvinnor helt korrekt uppfattas som någorlunda kultiverad och sofistikerad (dvs inte en korkad apa eller grobian som tycker det är kul att fisa och rapa högt i tid och otid) samtidigt som jag är någorlunda maskulin (dvs inte en vek fjolla som mer kulturella och vänsterinriktade män ofta är) och i alla fall hyfsat attraktiv, lång m.m.
Varför är jag som en magnet för uttalade feminister och vänsterkvinnor? Visst, jag förstår faktiskt ganska väl varför det är så, men det är ändå inte lätt att vara jag...
Jag tror det beror på att jag av dessa kvinnor helt korrekt uppfattas som någorlunda kultiverad och sofistikerad (dvs inte en korkad apa eller grobian som tycker det är kul att fisa och rapa högt i tid och otid) samtidigt som jag är någorlunda maskulin (dvs inte en vek fjolla som mer kulturella och vänsterinriktade män ofta är) och i alla fall hyfsat attraktiv, lång m.m.
Citat:
Eller så raderar ni allt som har med dejtingappar för gott. Det är kört för er (och mig delvis). De roliga tiderna är förbi. Det är global energikris, tillväxtkris, bostadsbrist, arbetslöshet, inflation, krig i vårt närområde, ökat gap mellan män och kvinnor, instabilt politiskt läge i hela västvärlden, AI som börjar ta över allt.
Lyckost, deras instinkter hycklar isåfall, du beskriver ju att dom ser framför sig en högerman som dock inte får ha högeråsikter för dem
, dom tror isåfall att det finns någon nånstans som ser höger/opolitiskt ut men kanske ändå inte är det, kom och dela din hemlighet sjöng Edin Ådahl är min uppmaning till dig, för såhär kan vi inte ha det, krossa illusionerna
Erkänn nu! att du har ett foto där du står i en grå business-kostym i din profil
Själv har jag knäckt algoritmen, jag har arbetat mig igenom alla boostade kvinner i mitt närområde och dom jag ska ta ställning till är nu plötsligt en kavalkad över värsta träsktomtarna där det är svårt att utröna om dom är man eller kvinna i kortklippta tantfrisyrer, med andra ord happy panncakes topputbud, det här betyder att jag bör pausa och låta det fyllas på med boostade kvinner, om dessa kvinnoimitationer bara visste att dom ses som andrahands-sortering utav män, fast detta oboostade lager är garanterat en färre skara än männen
, dom tror isåfall att det finns någon nånstans som ser höger/opolitiskt ut men kanske ändå inte är det, kom och dela din hemlighet sjöng Edin Ådahl är min uppmaning till dig, för såhär kan vi inte ha det, krossa illusionernaErkänn nu! att du har ett foto där du står i en grå business-kostym i din profil
Själv har jag knäckt algoritmen, jag har arbetat mig igenom alla boostade kvinner i mitt närområde och dom jag ska ta ställning till är nu plötsligt en kavalkad över värsta träsktomtarna där det är svårt att utröna om dom är man eller kvinna i kortklippta tantfrisyrer, med andra ord happy panncakes topputbud, det här betyder att jag bör pausa och låta det fyllas på med boostade kvinner, om dessa kvinnoimitationer bara visste att dom ses som andrahands-sortering utav män, fast detta oboostade lager är garanterat en färre skara än männen

Ni är dömda på förhand. Sluta tjata i den här tråden om att algoritmen är så eller att kvinnorna har en viss frisyr eller att prenumerationen funkar dåligt. Inget kommer hjälpa hur mycket ni än skriver. Låt nätdejting-forat (och dejtingapparna) självdö istället och lev med frid i sinnet istället. Ni kommer inte må bra av att jaga dopaminkickar från Tinder eller Hinge-matchningar.
Inser ni inte själva att det kanske är dags att lägga ner? Ni är de enda som lägger ner så mycket tid i de här trådarna trots att det är glasklart att intresset för allt som har med dejtingappar är som bortblåst i denna tråd som består av nästan 50.000 inlägg. Räkna sen hur många av dessa inlägg som gjorts det här året.
Var glada för det ni haft istället och fokusera på annat.