Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Man kan ju undra hur Urban ska klara av att försörja Olivia på 18k brutto i månaden.
Inkomsten har jag tagit från tråden.
Ja lycka till med det Mr Entreprenör/egen företagare/inspiratör/andlig ledare.
Getabocken är blott en skteten bedragare med mindervärdeskomplex. Han har ett sjukligt behov av att bli beundrad och tål inte minsta kritik då det hotar hela hans existens -som bygger på den egenkonstruerade persona han skapat, en mask, en roll, en karaktär - för att inte ens han själv gillar Urban.
En individ som Urban skulle förmodligen scora genom taket på en DSM-IV för narcissistisk personlighetsstörning
När en sån inte längre känner sig uppskattad, dyrkad och bäst, kan mycket obehagliga tendenser visa sig.
Passivt aggressivt- det är givet.
Men sen kommer resten och ju sämre Urban känner sig, ju mer illa ska personen som orsakat detta få lida.
Vissa som han ser som sin livsuppgift att verkligen krossa den människa som han anser honom gjort orätt eller fått honom att känna sig ..liten/dålig/för att inte tala om den skarpsynte som synat hans bluff.... Den personen kommer ligga överst på Urbans svarta lista för gott..
Han nöjer sig inte ens när de ligger på marken- utan då ska han spotta på personen också.
Haha ja, de där 18k blir det inte mycket fillers för! 🤣
Han fattar inte vad han gett sig in på, den vanliga "fillers-botox-bimbo" typen kör fillers och botox varje månad (=ca 4-6000k)
Sen ska hon väl ha smink och naglar och lösögonfransar och serum och krämer, och nya kläder såklart!
Urban kommer behöva ta lån för att fortsätta vara gift.
När det tar slut så är detta vad paret Dum & Dummare kommer säga:
Urban: Hon ville bara ha och ha, jag vill ha en fru som vill ha mig och inte mina pengar (?!)
Olivia: Han ville bestämma för mycket över mig (..)
Alltså EXAKT det de ville ha
(Alla vill ha raka rör tills de får det..)