2026-09-08, 11:12
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Biohack Nordic verkar slut.

Källa på det?
Citera
2026-09-08, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
blev förvirrad av förra snubben som sa att sidan va nere, men han menade nog att benjoo plockat bort den från youtube

jag tror benjoo har plockat bort den samt biohacknordic för att han ska bli mer algorithm-vänlig

jo jag förstod det, jag citerade dig men svarade egentligen på hela tråden!

...

Ät bajs retard, som Benjoo hade sagt :P
Citera
2026-09-08, 11:46
Medlem
Homofilens avatar
Ser inte Benjamin väldigt homosexuell ut med denna stilen?

Skägget, flinten, skjortan, alla smycken.. Det ser ut som att han är en riktig läderbög som gillar att antingen ta den i röven eller packa bajs själv. Eller hur?

https://www.youtube.com/watch?v=5w0GGQPhye4

Förstår inte varför han tog bort håret. Han såg ändå helt okej ut innan.
Senast redigerad av Homofilen 2026-09-08 kl. 11:49.
Citera
2026-09-08, 12:02
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Videon igår var ingen höjdare! Ska vi nu behöva följa hans tråkiga inrutade vardag igen. Gå till affären köpa kyckling, hänga i stolpar, Jordan Peterson citat, försöka lära ut om ngt han har noll koll på dvs ekonomi! Det kommer bli lika tråkigt om han åker hem till Sverige, lika tråkigt i Da Nang. Benjo behöver folk runtomkring sig för att höja upp kvaliteten i videona. Hans egna personlighet räcker inte och han lever ett super tråkigt liv. Och fan vad han trycker reklam om köp av diverse saker upp i huvudet på oss! Kul att han använder Proton mail. Mejlen man brukar använda sig av på Dark Web!
Biohack Nordic verkar slut. Så nu verkar han ta betalt för att länka vidare folk till att köpa skit!

Finns ju en risk för tomgång, men samtidigt får vi ju se vad hans satsning på podcast renderar!

Tipset är väl att hålla sig borta från ämnena Steroider, Peptider och Politik - åtminstone till en början.
Helst något där hans ego inte riskerar ta över och styr för mycket.
Exempelvis kampsport, där han väl inte har någon större erfaranhet? Eller kost, då Benjoos Chicken&Rice inte riskerar dominera podden.

Fällan är att bara söka bekräftelse för sina egna åsikter och vips är det benjoo som drar långa utläggningar medan gästen artigt nickar med.
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-09-08 kl. 12:14.
Citera
2026-09-08, 12:18
Medlem
Haha man riktigt ser hur Benny försöker sig på strategin att låta kommentarsfältet på sin kanal vara aktivt för att boosta algoritmen. Ganska snabbt så klarar hans bräckliga ego inte av det och han börjar hota med censur som en riktig liten skolpolis.

Jag fattar bara inte varför han e så känslig över vad kompletta främlingar skriver om honom. E det för att han fortfarande försöker klänga sig fast vid den här illusionen att han skulle vara en alfahane??
Har han inte förstått vid det här laget att han är en jäkla meme haha.
Man kollar ju bara för att han e så jäkla efter hahaha. Som sagt samma anledning som man kollar på Böda camping, annan del av köping etc. Den här genren e fan underhållande!
Citera
2026-09-08, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Finns ju en risk för tomgång, men samtidigt får vi ju se vad hans satsning på podcast renderar!

Tipset är väl att hålla sig borta från ämnena Steroider, Peptider och Politik - åtminstone till en början.
Helst något där hans ego inte riskerar ta över och styr för mycket.
Exempelvis kampsport, där han väl inte har någon större erfaranhet? Eller kost, då Benjoos Chicken&Rice inte riskerar dominera podden.

Fällan är att bara söka bekräftelse för sina egna åsikter och vips är det benjoo som drar långa utläggningar medan gästen artigt nickar med.
Enligt han själv har han stor erfarenhet av kampsport. Han brottade ner dom äldre grabbarna på rasten i skolan! Dom han blev mobbad av, som gjorde att han är som han är idag, grovt mindervärdeskomplex!
Nä jag tycker fyfan vad boring med podcast!
Citera
2026-09-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofilen
Källa på det?
Ser inte det i beskrivningen av hans videos som man kunde göra innan.
Citera
2026-09-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Ät bajs retard

Zeb äger väl säkert hemsidan. Fan va kul om Zeb har tagit ner den för att han är bitter hahaha.

Jag tvekar på att Benjoo tagit över hostingen och allt som det berör.
Ska jag äta bajs?
Citera
2026-09-08, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Haha man riktigt ser hur Benny försöker sig på strategin att låta kommentarsfältet på sin kanal vara aktivt för att boosta algoritmen. Ganska snabbt så klarar hans bräckliga ego inte av det och han börjar hota med censur som en riktig liten skolpolis.

Jag fattar bara inte varför han e så känslig över vad kompletta främlingar skriver om honom. E det för att han fortfarande försöker klänga sig fast vid den här illusionen att han skulle vara en alfahane??
Har han inte förstått vid det här laget att han är en jäkla meme haha.
Man kollar ju bara för att han e så jäkla efter hahaha. Som sagt samma anledning som man kollar på Böda camping, annan del av köping etc. Den här genren e fan underhållande!
+1
Exakt på det viset kollar folk på hans videos! Ett jävla meme!
Citera
2026-09-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ska jag äta bajs?

Det är citat av Benjoo, ska nog vara intern humor ^^

meeen:

https://youtu.be/ArMLq9a18LI

ny bob pågång!
Citera
2026-09-08, 17:34
Medlem
Hahahah sjukt bra bob, outrot var bäst när han går och spänner sig på horgatan i Bangkok
Citera
2026-09-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hahahah sjukt bra bob, outrot var bäst när han går och spänner sig på horgatan i Bangkok

Tack :]

Men börjar bli orolig att vi förlorat den manliga auran från bob kanalen, många videos sen jag såg honom! :s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in