2026-09-08, 20:06
Avstängd
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Är det här den svenska versionen av Fake News?

Ok då. De kanske var ensamma i Barcelona
Det verkar viktigt
Ja, det är viktigt hur Bianca uppför sig eftersom hon har så många följare på instagram. Hon är en förebild för unga tjejer (är jag rädd för). En mycket dålig förebild med sina silikonbröst och botox och fillers.
Citera
2026-09-08, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja, det är viktigt hur Bianca uppför sig eftersom hon har så många följare på instagram. Hon är en förebild för unga tjejer (är jag rädd för). En mycket dålig förebild med sina silikonbröst och botox och fillers.

Vilken ung tjej har inte gjort olika typer av ingrepp i dagens samhälle? Det är knappast det som avgör om personen är en bra eller dålig förebild.
Citera
2026-09-08, 22:05
Medlem
osnutens avatar
Jag vill bara förtydliga det jag skrev tidigare.
Om Bianca åkte till Barcelona ensam, och klarade sig där utan hjälp, känns det som om en fyraåring trampade till dagis själv på sin trehjuling.
Kul om hon plötsligt blivit så självständig, men trovärdigt?
Citera
2026-09-09, 00:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
När Fernando äter ostron är de i Puglia Italien. Det är inte fake utan du som blandar ihop saker och ting.

Helt rätt det var jag som blandade ihop eftersom de mellanlandade i Barcelona!
Skrev ju att jag trodde på dig men tänkte att du hade blandat ihop det men det var jag ursäkta!

Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag vill bara förtydliga det jag skrev tidigare.
Om Bianca åkte till Barcelona ensam, och klarade sig där utan hjälp, känns det som om en fyraåring trampade till dagis själv på sin trehjuling.
Kul om hon plötsligt blivit så självständig, men trovärdigt?

Det var lite så jag faktiskt tänkte, hon verkar inte kunna klara sig själv, hade till och med glömt bort att packa ner trosor så det fick hon gå och köpa.

Hon kanske har vuxit upp något?
Men är tveksam.
Förr kastade hon sina kläder i högar på golvet och hundarna kissade på dem och det fick hennes assistent ta hand om och med den bakgrunden (och många andra saker) kändes det inte troligt att hon ens kunde resa själv utan personlig assistent.
Citera
2026-09-09, 00:12
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Håller med, tycker att man bör bete sig som en normal människa när man har så många unga följare.

Tyvärr vill många likna henne och då blir målet en mängd ingrepp och fillers, botox och allt annat hon gör.

Mycket få av de som följer henne kommer att ha råd att ens göra en bråkdel av det hon har gjort.

Men hon lever på content om skönhet så hon kan ju inte sluta heller (eller vill.)
Citera
2026-09-09, 07:26
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
https://www.expressen.se/noje/syskonen-ingrossos-bolag-mino-market-backar-med-16-miljoner/

"Mino Market AB, som drivs av Bianca Ingrosso och syskonen Benjamin och Oliver Ingrosso, redovisar ett resultat på minus 16,8 miljoner kronor för 2025"

Tyvärr finns det fortfarande ingen E-handel men känns inte som att det kommer att kursa då omsättningen ändå var bra.
Snacka om att ha ett finger i luften och känna vart vindarna blåser. Bjankafinaste är uppenbarligen ett affärsgeni. Givetvis är det lyxmat som vi ska lansera - när vanligt folk knappt har råd med blandfärs.
Citera
2026-09-09, 08:19
Medlem
Instämmer.
Citat:
Citera
2026-09-13, 01:11
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Fick ett PM:

3.09 in i klippet börjar det roliga 🙂

https://youtu.be/M-CGlqu5bbc

"Jag har läst på lite om Centerpartiet för jag tycker om Annie Lööf. Jag tycker hon är en klok, framgångsrik och mogen kvinna, säger Bianca Ingrosso."
Citera
2026-09-13, 01:27
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Snacka om att ha ett finger i luften och känna vart vindarna blåser. Bjankafinaste är uppenbarligen ett affärsgeni. Givetvis är det lyxmat som vi ska lansera - när vanligt folk knappt har råd med blandfärs.

Jag handlar ibland från ett företag som säljer ut mat väldigt billigt där de ganska ofta har det märket och det är helt okej men inget som sticker ut så jag tror inte att de kommer finnas så länge till om de inte har stora kontrakt med restauranger.

Bianca är gärna med och sjösätter båten men sedan glömmer hon att någon måste styra.

Idag hörde hennes granne av sig när hon inte plockade upp hundbajset i hissen.
"Hon var så trött att hon inte märkte att hunden bajsade."

Hon berättar även om sitt livsmål och det är att föda i programmet Wahlgrens värld.
Även ha en betald stream när hon föder.
Livsmål 😂 herregud
Citera
2026-09-13, 02:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
"Mino Market AB, som drivs av Bi*nc* Ingr*ss* och syskonen B*njamin och *liver Ingr*ss*, redovisar ett resultat på minus 16,8 miljoner kronor för 2025"

Nu höll jag nästan på att sätta en nattlig räkmacka i halsen, det går alltså inte så bra för företaget eller hur ska man tolka resultatet?

Källa: Aftonbladet https://share.google/lBd9gda3DBWferKVR

Man kan bara spekulera i om företaget kommer att gå samma väg som ett helt annat företag som lades ned för ett år sedan? ☺️

Källa: Market.se https://share.google/DOhr234aFyHNdwZXM
Citera
2026-09-13, 14:57
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu höll jag nästan på att sätta en nattlig räkmacka i halsen, det går alltså inte så bra för företaget eller hur ska man tolka resultatet?

Källa: Aftonbladet https://share.google/lBd9gda3DBWferKVR

Man kan bara spekulera i om företaget kommer att gå samma väg som ett helt annat företag som lades ned för ett år sedan? ☺️

Källa: Market.se https://share.google/DOhr234aFyHNdwZXM
Hon har inte Löwengrip som mentor va'?!
Citera
2026-09-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Vilken ung tjej har inte gjort olika typer av ingrepp i dagens samhälle? Det är knappast det som avgör om personen är en bra eller dålig förebild.

Oavsett trådämnet som jag inte har så mycket att säga om förutom att hon verkar, i mina ögon, var en bra tjej om än lite barnslig om hon nu är över 30.

Det fetade gjorde mig lite ledsen.. Har det gått så långt alltså eller pratar du om dina "bubblor" .. hoppas du förstår vad jag menar med bubblor. Kan inte fatta att det har gått så långt (enligt mig åt fel håll)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in