2026-09-08, 01:05
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag har inte fått det från någonstans. För allt jag vet var en anglicism i tillfället - på svenska heter det ju 'så vitt jag vet' - och i det här fallet så hade jag alltså menat 'så vit jag vet (och eftersom jag inte vet någonting så är det här bara något jag drog ur röven) så kan han...'
Jag menar precis lika mycket att han inte gör det.
Du skriver underliga inlägg. Är det inte trevligare att skriva verklighetsbaserade inlägg?
Citera
2026-09-08, 01:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Men enligt LadyCinderbottom jobbade han i augusti när Bianca var där. Tror knappast att hon hade varit där om han jobbade 100 timmar i veckan. Var har du fått det ifrån att han gör det?

Han jobbade mycket på dagarna!
Bianca hade ju med några från sitt team så de jobbade lite de också men var även ute och shoppade mm.
Citera
2026-09-08, 04:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Du skriver underliga inlägg. Är det inte trevligare att skriva verklighetsbaserade inlägg?
Du tycker att jag ska låta bli att spekulera? I en skvallertråd?
Citera
2026-09-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Han jobbade mycket på dagarna!
Bianca hade ju med några från sitt team så de jobbade lite de också men var även ute och shoppade mm.
Stämmer INTE. Hon var där ensam. Även Nando jobbar fast han är i Stockholm. Man når långt med en telefon och dator.
Citera
2026-09-08, 13:30
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Stämmer INTE. Hon var där ensam. Även Nando jobbar fast han är i Stockholm. Man når långt med en telefon och dator.

Exakt det jag skrev tidigare att han inte behöver vara på plats just nu.
Är dessutom lågsäsong.

Vilka var då tjejerna hon shoppade med?
Vilken tjej fikar hon med?
Varför lägger hon ut på Snap att "Vi är fyra på resan"?
Idag ska vi jobba när han jobbar?

Tycker du inte själv att det ser konstigt ut och att man får uppfattningen att hon inte är där ensam?

(Säger inte att du ljuger, skrev bara det jag såg på Snap angående att hon inte var ensam på resan.)
Citera
2026-09-08, 14:30
Medlem
Citat:
Exakt det jag skrev tidigare att han inte behöver vara på plats just nu.
Är dessutom lågsäsong.

Vilka var då tjejerna hon shoppade med?
Vilken tjej fikar hon med?
Varför lägger hon ut på Snap att "Vi är fyra på resan"?
Idag ska vi jobba när han jobbar?

Tycker du inte själv att det ser konstigt ut och att man får uppfattningen att hon inte är där ensam?

(Säger inte att du ljuger, skrev bara det jag såg på Snap angående att hon inte var ensam på resan.)
Ingen från hennes ”team” var med i barcelona. Tjejerna hon träffade bor där. Spahelgen var de fyra, Bianca, Nando och ett annat par.
Citera
2026-09-08, 16:17
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ingen från hennes ”team” var med i barcelona. Tjejerna hon träffade bor där. Spahelgen var de fyra, Bianca, Nando och ett annat par.

Alice Stenlöf var med till Barcelona och Italien, men hon var mycket själv medans de umgicks, sedan stannade hon kvar i Italien eftersom hon skulle på bröllop.

Alice och Bianca reste ihop till Barcelona.

Ja de hade spa med hans vänner.
Citera
2026-09-08, 16:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
https://www.expressen.se/noje/syskonen-ingrossos-bolag-mino-market-backar-med-16-miljoner/

"Mino Market AB, som drivs av Bianca Ingrosso och syskonen Benjamin och Oliver Ingrosso, redovisar ett resultat på minus 16,8 miljoner kronor för 2025"

Tyvärr finns det fortfarande ingen E-handel men känns inte som att det kommer att kursa då omsättningen ändå var bra.
Citera
2026-09-08, 16:30
Medlem
Citat:
Alice Stenlöf var med till Barcelona och Italien, men hon var mycket själv medans de umgicks, sedan stannade hon kvar i Italien eftersom hon skulle på bröllop.

Alice och Bianca reste ihop till Barcelona.

Ja de hade spa med hans vänner.
Fel igen! Alice var Inte med Bianca i Barcelona.
Citera
2026-09-08, 17:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Fel igen! Alice var Inte med Bianca i Barcelona.

Varför säger hon det och Bianca säger också att en av hennes svenska vänner är med.

Alltså jag tror dig men varför visar de båda det på sociala medier?
Tycker att det är konstigt?

Får de fler följare om de låtsas vara tillsammans?

När Fernando åt ostron var de i Barcelona, Bianca och Alice delar på en typ pizza pocket, Alice spelar in när han äter ostron, du både ser och hör allihop tillsammans.

Är det fejk?
Har de redigerat så det ska se äkta ut?
Citera
2026-09-08, 18:42
Medlem
Citat:
Varför säger hon det och Bianca säger också att en av hennes svenska vänner är med.

Alltså jag tror dig men varför visar de båda det på sociala medier?
Tycker att det är konstigt?

Får de fler följare om de låtsas vara tillsammans?

När Fernando åt ostron var de i Barcelona, Bianca och Alice delar på en typ pizza pocket, Alice spelar in när han äter ostron, du både ser och hör allihop tillsammans.

Är det fejk?
Har de redigerat så det ska se äkta ut?

När Fernando äter ostron är de i Puglia Italien. Det är inte fake utan du som blandar ihop saker och ting.
Senast redigerad av Nickolito 2026-09-08 kl. 18:44.
Citera
2026-09-08, 19:04
Medlem
osnutens avatar
Är det här den svenska versionen av Fake News?

Ok då. De kanske var ensamma i Barcelona
Det verkar viktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in