Citat:
Ursprungligen postat av
STALK3R
Någon som har en teori varför Anjo lugnat ner sig med sina Chrippa-videos? För cirka en månad sedan så var nästan var och varannan video med Chrippa i thumbnail och/eller titel, men helt plötsligt lägger han upp videos om helt annat material. Jag tycker det är bra att Anjo fokuserar på annat material för att göra videos om någon som inte ens kan försvara sig. Jag följer inte Temu, men såg att Medvikt/Skilleras släppt en dokumentär om Chrippa-dramat (Operation Kobra) - har den dokumentären någonting att göra med Anjos tystnad om Chrippa att göra tro?
Operation Kobra är i tre delar, och än så länge är bara del ett uppe. Den delen visar Julias ovilja att låta Chrippa träffa sin dotter, och hans eviga kamp om att få prata med Lillen, och ännu hellre träffa henne. Anjo kommer in i de senare delarna, och del två är på gång.
Medvikt har fått över 800 prints på olika former av sms/dm mellan två eller flera personer. Ingenting är som Jocke, Anjo och Julia velat få oss att tro. Dom har hjärntvättat följare att bl.a tro att Linnea skulle stå under utredning för barnmisshandel, vilket inte är sant. Chrippa har gång på gång erkänt att inspelningen i Anjos studio var full med lögner, han har tagit tillbaka allt, men fortfarande är det den enda sanningen enligt Anjo.
Då undrar jag lite hur det var med Jockes sexköp?