2026-09-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Alltså. Pontus/Anjo är en skev person.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/

Hans storhetsvansinne kommer bli Hans fall.

Oj vad barnslig han är, jättekränkt? Jobbigt att få normal kritik.
Citera
2026-09-06, 15:53
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Oj vad barnslig han är, jättekränkt? Jobbigt att få normal kritik.

Yepp, sugar glidern Anjo är en extrem narcissist.
Citera
2026-09-06, 16:59
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Den ozempicatiska* skapar massa dramacontent för han har inget annat att komma med. han är en digital skallerkärring och en lydhund åt Jocke. En undergiven knähund i ett bildligt bdsm-koppel. Jocke är hans master

Helt rätt, Ozempic-Anjo har ju vid det här laget tillägnat hela sin jävla youtube-kanal åt att dyrka, försvara och skicka röv på Jockiboi. Det räcker med att någon skriver en kommentar om den lögnaktiga dvärgen så kastar sig Anjo framför kameran för ännu en försvarsvideo.

Jockiboi leder sin personliga "fucking pitbull" i koppel, medan Anjo trippar lyckligt efter och bakom fetröven släpar chipstuttarna i asfalten. Ett litet beröm från Jockiboi och Ozempic-Anjo är redo att spela in ytterligare tre rövslickarvideos innan kvällsmaten på McDonalds.
Citera
2026-09-06, 17:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Har den osympatiska grisen också börjat stämma alla som kritiserar fetröven?
Stämmer bra det! Nu är han så tagen att chipstuttarna dallrar av rädsla.

Jag undrar om dom varit och hälsat på Rodde på kåken ännu, och vem ska betala alla varor som blev beslagtagna? Hoppas Lisen ärver den skulden.
Citera
2026-09-06, 17:57
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Jag undrar om dom varit och hälsat på Rodde på kåken ännu, och vem ska betala alla varor som blev beslagtagna? Hoppas Lisen ärver den skulden.
Vem har han stämt?
Citera
2026-09-06, 18:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vem har han stämt?
Robin även kallad Kungvikt!
Citera
2026-09-06, 19:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Vi får hoppas att Axel får tummen ur och får iväg sin stämning mot Anjo.

(Har Motvikt och Axel förlikats då det är så tyst?)
Senast redigerad av cinmik 2026-09-06 kl. 19:02.
Citera
2026-09-06, 19:24
Medlem
Citat:

Vad ska han stämma Robin för? Anjo har ingenting av värde.
Citera
2026-09-06, 21:31
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Någon måste i alla fall vara skyldig någon en rejäl hög pengar, och bög-Rodde lär ju knappast sitta där han sitter och kunna betala. Så frågan är hur ekonomin kommer ser ut runt Anjo och vidriga rasist-Lisen. Det kan ju finnas skulder till folk som inte nöjer sig med ett "jag känner faktiskt Joakim Lundell". Det ska bli kul om den blekfeta hobbygangstern och självutnämnda "pittbullen" Anjo får ränna runt mellan stugorna med chipstuttarna i full galopp och försöka få fram snabba cash.
Citera
2026-09-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Någon som har en teori varför Anjo lugnat ner sig med sina Chrippa-videos? För cirka en månad sedan så var nästan var och varannan video med Chrippa i thumbnail och/eller titel, men helt plötsligt lägger han upp videos om helt annat material. Jag tycker det är bra att Anjo fokuserar på annat material för att göra videos om någon som inte ens kan försvara sig. Jag följer inte Temu, men såg att Medvikt/Skilleras släppt en dokumentär om Chrippa-dramat (Operation Kobra) - har den dokumentären någonting att göra med Anjos tystnad om Chrippa att göra tro?

Operation Kobra är i tre delar, och än så länge är bara del ett uppe. Den delen visar Julias ovilja att låta Chrippa träffa sin dotter, och hans eviga kamp om att få prata med Lillen, och ännu hellre träffa henne. Anjo kommer in i de senare delarna, och del två är på gång.
Medvikt har fått över 800 prints på olika former av sms/dm mellan två eller flera personer. Ingenting är som Jocke, Anjo och Julia velat få oss att tro. Dom har hjärntvättat följare att bl.a tro att Linnea skulle stå under utredning för barnmisshandel, vilket inte är sant. Chrippa har gång på gång erkänt att inspelningen i Anjos studio var full med lögner, han har tagit tillbaka allt, men fortfarande är det den enda sanningen enligt Anjo.
Då undrar jag lite hur det var med Jockes sexköp?
Citera
2026-09-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag håller inte med dig. Vi tycker olika.
Hon är inte alls oskyldig och ställer man Linnea brevid Lisen så vinner Lisen både på insidan och utsidan.
Just nu så.. Har han inget content det håller jag med om men han hittar nog rätt snart.
Han och Motvikt passar bättre ihop. Jocke har väl fullt upp med annat.

Medvikt & Axel? Vilka är det?
Vad har Linnea gjort mot Lisen? Inte det igen, Linnea och högmodiga Lisen spelar i olika ligor och Lisen brinner av det.

Lisen är osäker, ointressant och rutten på insidan och hur mycket filler och botox hon än stoppar in är hon en rutten individ, inte minst enligt den tro hon följer. Hon tror förmodligen att Helvetet finns, varför gör hon ingenting för att slippa hamna där? Hon går genom livet som en blinkande reklamskylt för dom sju dödssynderna.
Citera
2026-09-07, 23:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Här är, förresten, Anjos stämningsansökan från april 2026 ang avtalsbrott:

Stockholms TR T 7465-26 - Stämningsansökan
https://pixeldrain.com/u/LEi8regf

Undrar om vi inte har ett avtalsbrott nu när Medvikt pratar om detta i deras senaste video. Det är visserligen Axel som babblar på mest, men det är på deras kanal förlikningen nämns.

https://www.youtube.com/watch?v=ItNX7vnSsK4

Kanske dags att byta namn till babblarna. Det är inte för att man ska tystas som man ska vara tyst, det är för att inte ge sina fiender gratisammo i onödan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in