2026-01-27, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
1. Hon är inte oskyldig.
Hoppas Chrippa synar sömmen och ser vem hon är. Men tror inte.
Han är för korkad.
2. Vacker? Njah.. Copycat hon också Och dålig förebild för yngre.

Men det är tur dom har sådana fans som dig 🤩 Starstruck.

Är du avundsjuk på Anjo & Lisen? Det känns så.
I allt detta är hon oskyldig.

Hon är otvivelaktigt konventionellt vacker från insidan och ut. Det är inte Lisen. Lisen är en illasinnad och hycklande pick-me.

Hon är så inställsam för kändisar att hon inte ens anmält Joakim Lundell för att han hängde ut hennes barn. Relationen med Jocke är tydligt viktigare än tvillingarnas integritet för henne.

Dina argument är på en tonårings utvecklingsnivå. Man kan kritisera Anjo eller hylla Linneas utseende, styrka eller hur mogen hon är utan att vara ett fan. Hon är en förebild för unga kvinnor, har en styrka, ett psyke och ett driv få människor har.

Vad tror du användaren är avundsjuk på hos Anjo och Lisen? En YouTubekanal med många följare? Vem som helst kan få många följare med förnedringscontent för det väcker reaktioner.

Jockiboi fick som mest följare av att runka i bajs och visa upp när han psykiskt misshandlade Jonna (pranks). Anjos content är förtal och drama.

Anjo hade förmodligen kunnat lyckas i det långa loppet men han valde att låta Hatet styra och det blev hans nederlag. Jocke beskrev Anjo när han menade att beskriva Medviktarna och Axel.

Anjo har inget eget content och folk följer honom för förnedringscontent och för att analysera honom ur ett psykologiskt perspektiv. Han är bränd i branschen på grund av Jocke. Jocke ledde honom direkt in i den fällan fast han visste att det skulle bli början på slutet för Pontus kanal.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-27 kl. 22:19.
Citera
2026-01-27, 22:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
I allt detta är hon oskyldig.

Hon är otvivelaktigt konventionellt vacker från insidan och ut. Det är inte Lisen. Lisen är en illasinnad pick-me.

Dina argument är på en tonårings utvecklingsnivå. Man kan kritisera Anjo eller hylla Linneas utseende, styrka eller hur mogen hon är utan att vara ett fan. Hon är en förebild för unga kvinnor, har en styrka, ett psyke och ett driv få människor har.

Vad tror du användaren är avundsjuk på hos Anjo och Lisen? En YouTubekanal med många följare? Vem som helst kan få många följare med förnedringscontent för det väcker reaktioner.

Jockiboi fick som mest följare av att runka i bajs och visa upp när han psykiskt misshandlade Jonna (pranks). Anjos content är förtal och drama.

Anjo hade förmodligen kunnat lyckas i det långa loppet men han valde att låta Hatet styra och det blev hans nederlag. Jocke beskrev Anjo när han menade att beskriva Medviktarna och Axel.

Anjo har inget eget content och folk följer honom för förnedringscontent och för att analysera honom ur ett psykologiskt perspektiv. Han är bränd i branschen på grund av Jocke. Jocke ledde honom direkt in i den fällan fast han visste att det skulle bli början på slutet för Pontus kanal.

Jag håller inte med dig. Vi tycker olika.
Hon är inte alls oskyldig och ställer man Linnea brevid Lisen så vinner Lisen både på insidan och utsidan.
Just nu så.. Har han inget content det håller jag med om men han hittar nog rätt snart.
Han och Motvikt passar bättre ihop. Jocke har väl fullt upp med annat.

Medvikt & Axel? Vilka är det?
Citera
2026-01-27, 22:33
Avslutad
Citat:
Hon är inte alls oskyldig och ställer man Linnea brevid Lisen så vinner Lisen både på insidan och utsidan.
Just nu så.. Har han inget content det håller jag med om men han hittar nog rätt snart.

Och när kommer dokumentären?
Citera
2026-01-27, 22:40
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimfokus

Vilken? Om vad?
C&L realityserie? .. Ja när kommer den?

Ska Anjo göra en dokumentär?
Citera
2026-01-27, 22:49
Avslutad
Citat:
Vilken? Om vad?
C&L realityserie? .. Ja när kommer den?

Ska Anjo göra en dokumentär?
Ja, om Medvikt och Axel

"När rättvisan blir rättvis"
Citera
2026-01-27, 22:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ja, om Medvikt och Axel

"När rättvisan blir rättvis"

Aha.. det har jag missat då. Följer som sagt inte Medvikt & Axel.
Trodde inte Anjo gjorde det heller men då får vi se
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-27 kl. 22:58.
Citera
2026-01-27, 22:59
Medlem
Citat:

Avsnitt 1-5 är klara så det är veckor bort nu.
Citera
2026-01-27, 23:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Har du inte sett Lisens korta stabbiga ben?

Nä, långa slanka och tighta ska ben vara.

Får hoppas du uppfyller dina egna krav och ser ut så, så du inte bara är avundsjuk på Lisen.
Citera
2026-01-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Uppenbarligen svårt att skaka fram pengar trots god kassalikviditet.

Lisen som varit och förskingrat pengar igen?

Som Dana White sa: cocaine aint cheap, its expensive
Det blev förmodligen som jag siade: leasingbilen tog Anjo productions till kronofogden.

Pontus ”jag behöver inte statusprylar” Björlund.

Arbetsvägraren behöver dyra parfymer utan att jobba, det är sen gammalt.

Något drar han ju i sig.
Citera
2026-01-27, 23:21
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Nä, jag blev vara genuint spontant chockad och fundersam när jag läste ditt inlägg. Och du hade tagit dig tid att formaterat ditt flashback-inlägg snyggt också. Imponerande. Världen erbjuder flera miljarder olika valmöjligheter och du väljer att prioritera, framför exakt allt annat, att gå igenom och sammaställa kommentarer och skriva ett inlägg på flashback om saken. Jag blev bara förvånad helt enkelt, och intresserad av ditt liv i övrigt, har du för mycket spännande saker som händer omkring dig dagligdags så att du tvingar dig själv till - i nån form av självterrapi - att göra såna meningslösa saker?
Haha roligt skrivet, tack! Formateringen är lite av en arbetsskada. Jag har väl nog lika tråkigt som tanterna som kommenterar i Anjos videos, fast att jag gör det här istället
Citat:
Jag tycker att Lisen ser söt/bra ut, fast det är nog extremt mycket hud överallt tyvärr p.g.a. den extrema viktnedgången. Sen tycker jag dock att Linnea är "objektivt" snyggare.

Sen så tror jag att Lisen är nära att ha en intellektuell funktionsnedsättning, och som dessutom verkar ha extremt mycket hat inom sig. Sen så parasiterar hon ju på samhället med sina skulder som hon vägrar betala, fastän hon uppenbarligen arbetar i Anjos företag o.s.v.

Linnea tror jag är väldigt skarp, men också väldigt omogen. Känns nästan som att hon kanske inte levde tonårslivet hon ville och ska göra det nu istället.
Citera
2026-01-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Va fan var den där sista videon Anjo la upp. Han borde köra handarbeten live istället, det skulle vara minst lika underhållande. Var det en enda fråga från någon annan än dom själva?
Anjos kanal är på väg åt helvete

Jävlar vad pinsam video! Varför ställer Jocke upp på att förnedra sig på det där viset? Det måste vara en gentjänst för all dynga tjockisen sprdit år honom. Om Jocke är smart överger han grisen nu, han har verkligen inget att tjäna på sånna patetiska colabs
Citera
2026-01-27, 23:27
Medlem
Citat:

Ingen utanför sektens bubbla håller med dig. Linnea är naturligt vacker och kommer aldrig sjunka till Lisens nivå, det har vi fått beskåda i två år snart. Lisen är bara ett tomt skal utan personlighet med fint ansikte men dålig attityd och värderingar som gör mig mörkrädd.

Du är förmodligen inte mottaglig nog att se det alla andra kan se. Paret Björlund är bara Hat och avund.

Personlighet och godhet ger skönhet.

Joakim skulle lösa en tittares problem, beskrev Anjo och hans content, skrattade åt det och rådde tittaren att satsa på något annat än YouTube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in