2026-09-04, 13:04
Medlem
Hoppsan. Nu har Anjo hamnat på Bloggbevakning. Lika grisigt beteende som vanligt.
Är man inte med Jocke så är man tydligen med Temu eller Cluee.
Han är nästan lika tunnhudad som husse, skillnaden är bara att Jocke troligen har en framtid efter att Anjos kanal gått i graven. Ska Anjo gå tillbaka till svetsbordet då? Skryta för jobbarpolarna om tiden med Joakim Lundell, på lunchrasten. Han kommer snabbt få sitta ensam vid sitt bord.
Citera
2026-09-04, 13:26
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Hoppsan. Nu har Anjo hamnat på Bloggbevakning. Lika grisigt beteende som vanligt.
Han är nästan lika tunnhudad som husse, skillnaden är bara att Jocke troligen har en framtid efter att Anjos kanal gått i graven. Ska Anjo gå tillbaka till svetsbordet då? Skryta för jobbarpolarna om tiden med Joakim Lundell, på lunchrasten. Han kommer snabbt få sitta ensam vid sitt bord.

Alltså. Pontus/Anjo är en skev person.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/

Hans storhetsvansinne kommer bli Hans fall.
Citera
2026-09-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Alltså. Pontus/Anjo är en skev person.

https://bloggbevakning.nyheter24.se/

Hans storhetsvansinne kommer bli Hans fall.
underbart hoppas förstår att det är inte fallet som gör ont utan när du träffar marken
Citera
2026-09-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Inte döma i formell mening, men det kan mycket väl ingå ett sånt villkor om ett avtal sluts mellan de tvistande parterna, ofta i samband med den muntliga förberedelsen. Avtalet i sig är inte offentligt - det är bara en överenskommelse mellan parterna.

Som du säger skedde detta mellan Anjo och Medvikt. Här är deras förlikningsavtal:

XXXXXXXXXXXXX

Domaren kommer försöka få till nåt liknande när Jocke möter Medvikt den 10 september.
OBS! Jag har tagit bort länken som Banal postade, då alla personuppgifter var omaskade där.

Jag flyttar ditt inlägg till tråden där det faktiskt hör hemma, då det rör fickpojken Pontus/Anjo.

Är lite nyfiken på varför du "glömde" maska Robins privata telefonnummer, mejladress och kontonummer i det dokument du länkade till? Vad är ditt syfte med det, förutom det uppenbara att ditt personliga hat mot personen i fråga helt har sabbat ditt sunda förnuft?

Ser också att du inte har maskat fickpojken Pontus/Anjos mejl heller.
Citat:
Nej, horornas tystnad kostade Anjo 10 000 kr. De är verkligen billiga.
Citera
2026-09-04, 13:50
Medlem
Ganska löjligt dock, alla fattar väll att det kostar att ringa ett sånt samtal. De sa även flertalet gånger att det kostar att ringa in. Sen efter ett tag la han även in en röd text att det kostar. Så inte så mycket direkt att anmärka på enligt mig.
Citera
2026-09-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
OBS! Jag har tagit bort länken som Banal postade, då alla personuppgifter var omaskade där.

Jag flyttar ditt inlägg till tråden där det faktiskt hör hemma, då det rör fickpojken Pontus/Anjo.

Är lite nyfiken på varför du "glömde" maska Robins privata telefonnummer, mejladress och kontonummer i det dokument du länkade till? Vad är ditt syfte med det, förutom det uppenbara att ditt personliga hat mot personen i fråga helt har sabbat ditt sunda förnuft?

Ser också att du inte har maskat fickpojken Pontus/Anjos mejl heller.

Det är offentliga handlingar från tingsrätten. Anjo skickade in en stämningsansökan mot onlyfanshororna, och då blev avtalet offentligt.

Här länken till förlikningsavtalet mellan Medvikt och Anjo:
https://pixeldrain.com/u/kGvdtgM3

Jag maskar aldrig handlingar som jag delar, men väljer ibland att inte dela material alls (t ex där uppgifter om minderåriga framgår).
Citera
2026-09-04, 14:21
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Det är offentliga handlingar från tingsrätten. Anjo skickade in en stämningsansökan mot onlyfanshororna, och då blev avtalet offentligt.

Här länken till förlikningsavtalet mellan Medvikt och Anjo:

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jag maskar aldrig handlingar som jag delar, men väljer ibland att inte dela material alls (t ex där uppgifter om minderåriga framgår).

Det är inte Anjo som stämt Medviktarna utan det är Anjo som blev stämd.
Citera
2026-09-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Efter förlikningen ville Anjo stämma Medvikt - för avtalsbrott (Stockholms TR T 7465-26). Då blev avtalet från Medvikts stämning, i första ledet, offentligt (Stockholms TR PMT 23166-25)
Citera
2026-09-04, 14:40
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Han är långhudad.
Citera
2026-09-04, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Han är långhudad.

Ja men va fan. Jag tänkte på honom i somras när jag letade efter förtältet tillhusvagnen.
Förtältet är dock tåligare än vad Anjo någonsin kommer bli.
Trevlig helg 😎
Citera
2026-09-04, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Citat:
Efter förlikningen ville Anjo stämma Medvikt - för avtalsbrott (Stockholms TR T 7465-26). Då blev avtalet från Medvikts stämning, i första ledet, offentligt (Stockholms TR PMT 23166-25)

Här är, förresten, Anjos stämningsansökan från april 2026 ang avtalsbrott:

Stockholms TR T 7465-26 - Stämningsansökan
https://pixeldrain.com/u/LEi8regf
Citera
2026-09-04, 14:57
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Hur gick det med avtalsbrottet då?

Intressant om det finns en sammanfattning i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in