Finns nog fler som kan fylla i hur hans uppväxt var. Ingen helyllekille i alla fall. Ingen man ville käfta emot på Folkets park på hemvändar dagen.
Vi som hann med och se hans omslagsbild på FB innan den mörkades har en annan uppfattning om honom.
Typ ” Guns Don't Kill People Dads With Pretty Daughters Do”
Citat:
Ursprungligen postat av
Cracker_Arse
Jag lärde känna BO när vi båda var i 12-13 års åldern, och har haft en hel del med honom att göra i livet.
Ledsamt att det skulle sluta så här för honom.
Jag var inte där när detta hände så jag vet inte hur det gick till, men..jag sätter en månadslön på att det var Mattias som startade bråket, eftet att han fått i sig ett glas för mycket och glömt bort att han var fet och snart 50. eller åtminstone var delaktig.
Menar inte att smutskasta, men det hör till saken att han var ett riktigt rötägg, en ökänd bråkstake som spenderade sin ungdom med att misshandla folk till höger och vänster. Och det var inte tal på några man mot man fajter. Numerärt överläge var vad som gällde.
Han satt inne en sväng, och om jag inte minns fel så var det just för misshandel. Jag minns att han berättade för mig att han skulle avtjäna ett straff för en "gammal dom." som han kallade det.
Jag kan ha fel men jag tror det var misshandel.
Alla som kände honom visste om att han var en oberäknelig , aggressiv och våldsam snubbe när han var full eller påverkad av droger.
Man kanske skulle börja tro på karma..för det låter nästan som om han stötte på sitt tidigare jag, och fick smaka på sin egen medicin.
Hur som helst..tragiskt.
Vila i frid, Matte.