2026-09-07, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
eller så kanske man inte gifter sig med en kvinna med massa manliga vänner. man skall inte behöva tvinga någon till ett liv som de inte vill leva. låt kvinnor med massa manliga vänner vara tillfälliga partners och liknande men gift dig aldrig med en sådan kvinna.

Får kvinnan ha vänninor som är singlar då?
Citera
2026-09-07, 00:23
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Han har nog inte gjort underlivsoperation än?
Han pratade iallafall endast om att han fixat bröstet, mastektomi.

Använder de löskuk vid samlaget tro...?
Belindas dialekt är så gräslig. Max ser helt känslokall och störd ut, måste ha drag av psykopati. Hans blick är helt tom.

ADHD av socker...
Citera
2026-09-07, 00:38
Medlem
Max och Belinda ger mig Alternativ för Sverige vibbar, har Kasselstrand varit med i hans podcast? Det borde gå all in på lite naturmedicin Ayahuasca eller något att släppa stelheten i sig själva lite

Edin känns som han kulturkrockar lite det är typiskt Balkan och vara lite sådär superlativ. Hoppas hans tjej kan filtrera igenom det för hon är o andra sidan extremt svensk.

Tycker synd om Helena hon känns som en väldigt enkel person att det finns potentiellt många matchningar till henne så har de valt någon som inte riktigt känns som han håller måttet

Blir nog mycket drama framöver. Bra tv!
Citera
2026-09-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
eller så kanske man inte gifter sig med en kvinna med massa manliga vänner. man skall inte behöva tvinga någon till ett liv som de inte vill leva. låt kvinnor med massa manliga vänner vara tillfälliga partners och liknande men gift dig aldrig med en sådan kvinna.
Här handlade det väl om en enda manlig vän.
Citera
2026-09-07, 02:34
Medlem
FruKrokodils avatar
Har först nu börjat följa serien för detta år. Varför är det bara tjocka, tatuerade, osäkra WT-tjejer som matchas med transsexuella? År efter år samma typ av tjej.

Är det för att verkligheten ser så ut inom HBQT rörelsen eller behöver castingsektionen på SvT gå en regnbågskurs?
Citera
2026-09-07, 03:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Får kvinnan ha vänninor som är singlar då?

Ja just ja.

Max vill inte att kvinnan ska ha manliga vänner men tycker att det är ännu värre om kvinnan har väninnor som är singlar.

Max anser att det räcker med att han och hans fru har varandra.

Såg också det på Expressen tidigare i veckan.
Citera
2026-09-07, 03:04
Medlem
Foliehattarna Belinda och Max som är så rädda för västerländsk sjukvård: Hoppas att de vågar stå upp för sina värderingar och inte belastar svensk sjukvård när Belinda ska föda barn, nån av dem drabbas av stroke eller diabetes, sköldkörtelsjukdom eller liknande. Tänk vad vården skulle spara pengar om foliehattarna stod upp för sina värderingar även när det är allvar.
Citera
2026-09-07, 03:06
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ska Max sluta umgås med sin kvinnliga lärare nu mån tro?
Ja, eller om man vänder på det: är det okej för honom att Belinda äter middag med nån manlig lärare som hon gått och knackat på hos helt random?
Citera
2026-09-07, 03:08
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Ja, eller om man vänder på det: är det okej för honom att Belinda äter middag med nån manlig lärare som hon gått och knackat på hos helt random?
Hon ka ju kalla honom "Daddy" så går det nog bra.
Citera
2026-09-07, 03:09
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Foliehattarna Belinda och Max som är så rädda för västerländsk sjukvård: Hoppas att de vågar stå upp för sina värderingar och inte belastar svensk sjukvård när Belinda ska föda barn, nån av dem drabbas av stroke eller diabetes, sköldkörtelsjukdom eller liknande. Tänk vad vården skulle spara pengar om foliehattarna stod upp för sina värderingar även när det är allvar.
Ja, eller utomlands. Vem vet vilka smittor man kan åka på som ovaccinerad pilot.
Citera
2026-09-07, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Max och Belinda ger mig Alternativ för Sverige vibbar, har Kasselstrand varit med i hans podcast? Det borde gå all in på lite naturmedicin Ayahuasca eller något att släppa stelheten i sig själva lite

Blir nog mycket drama framöver. Bra tv!

De passar bra ihop får man ändå säga.
Inte sett Casselstrand, däremot figurerar både sexolog-Susann och Kalle Norwald i hans pod...
Citera
2026-09-07, 07:26
Medlem
SanningensProfets avatar
Det känns inte jättepositivt att jag blir mer stimulerad av det här programmet än jag blir av filmer numera.

Intressant med Sasan och Helena, jag fattade att de inte haft sex, men jag upplevde det faktiskt som att de ändå hade det rätt okej i början av avsnittet. Vet inte om jag är ensam om det. Det kändes ändå som att de hade någon slags kemi, och som att hon ändå tyckte om honom någorlunda mycket. Det kändes egentligen som att hennes skepsis kom när de satt där på kvällen ute på balkongen eller var de nu var och pratade om intimiteten.

Mitt intryck var att hon blev missnöjd med hans svar, troligen för att det var luddigt och otydligt. Vissa verkar teoretisera här att hans osäkerhet blev avtändande, men jag tror snarare bara att hon på ett rationellt plan hade svårt för att han helt enkelt inte sa vad han egentligen tyckte eller kände, vilket såklart upprepades på middagen. Sedan är det såklart själva åsikten i sig som spelar mer roll än att han skulle vara "osäker". Jag tror nästan på sätt och vis att det blivit ännu värre om han stolt och självsäkert slängt ur sig "män och kvinnor kan inte vara vänner. Det står jag för helt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in