2026-05-25, 21:40
Medlem
Grievers avatar
Okej, mina åsikter:

- Sebastian och Amanda: HELVETE vad töntigt att ge upp sådär, och sitta och tjuta i TV. Åter igen har de fått en kille att framstå som att han i princip våldtagit en tjej, för att han bara hade lite dålig taktkänsla med sina skämt. Jag respekterar hennes åsikt att det var dålig tajming, men hon satt och och storgrät och var asförbannad - som att han varit totalt gränslös. Kom igen. Amanda måste ha något rejält i bagaget - all sympati för det i så fall; hoppas hon kan bearbeta det.

- Henrik och Jasmine: De verkar ha totalt inkompatibla varianter av ADHD. Hon har överenergisk-typen, han har koncentrationssvårigheter-typen som gör honom utmattad. Tror inte på dem tyvärr. Speciellt när Henrik har en tendens att bli en jättebebis och Jasmine har en tendens att bli extremt passiv-aggressiv med silent treatment osv.

- Anna och John: Hörde jag Friendzone? Anna vill inte ha en snäll kille. Hon tror hon vill det, men kärleken infinner sig inte. Kanske om 10 år när hon är mer sugen på barn.

Emilia och Sofie: Kanske kan bli nåt; dem tror jag kanske mest på ändå även om de är olika som personer. Sofie behöver komma över att Emilia inte är lesbisk dock. Vad ska hon göra åt det? Ge det en chans eller skit i det liksom!
Citera
2026-05-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Jag kan inte mer än tycka så jävla synd om Jasmine i det här avsnittet. Hon är en kanontjej med sånt jäkla driv och go energi, som blivit ihopparad med en gnällig bromskloss. Det finns ingenting mer osexigt än en karl som tycker synd om sig själv och dessutom inte kan hantera sitt dåliga humör. Hoppas Jasmine träffar nån som har samma energi och mognad som henne, det unnar jag henne verkligen! Just nu känns det mer som att hon är Henriks mamma och Henrik har förvandlats till förskoleåldern.

Nej jag skulle tippa att 19 av 20 kvinnliga deltagare redan hade gett upp och checkat ut vid det här laget (jag hade DEFINITIVT gjort det, om inte vid midsommarfirandet så tveklöst efter offerbeteendet och det egocentriska självömkandet i dagens avsnitt). Jasmine har så orimligt mycket förståelse och tålamod och det hade varit klädsamt om Henke åtminstone kunde inse och erkänna det i stället för att bara ta det för givet.
Citera
2026-05-25, 21:50
Medlem
Jasmine är ju trög man är inte alkis om man vill skratta lite med en öl. Sen ska inte hon blanda in sin barndom och en annan massa saker.
Citera
2026-05-25, 21:58
Medlem
Sen ska man inte klaga på kvinnors utseende men om man har stor rumpa och mage ska man inte ha tajtade jeans. Jag menar Emilia.
Citera
2026-05-25, 22:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jasmine är så himla sprudlande och söt. Men hon faller lätt in i medberoende och ser andras behov före sine egne. Henke förstår jag på sätt och vis också då han knappast kan rå för att han blir utmattad.
Tycker hon är en gnällkärring.
Citera
2026-05-25, 22:10
Medlem
NiccoJs avatar
Underhållningsvärdet på gotländskan o hennes slafsiga slöfock är under noll. Som att se en målad vägg torka.
Citera
2026-05-25, 22:14
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Underhållningsvärdet på gotländskan o hennes slafsiga slöfock är under noll. Som att se en målad vägg torka.
Håller med. Så ointressanta men verkar få mest tid i rutan. Gäsp. Det blev glasķlart på parmiddagen att Anna och John spelar i en helt egen liga jämfört med de andra paren.
Senast redigerad av TaxenSixten 2026-05-25 kl. 22:19.
Citera
2026-05-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jasmine är ju trög man är inte alkis om man vill skratta lite med en öl. Sen ska inte hon blanda in sin barndom och en annan massa saker.

Det sa hon inte heller, det var Henrik som misstolkade henne. Båda två har föräldrar som supit sig sönder och samma så det är väl klart att det är en öm punkt. Hon sa att han borde ta sin medicin istället för att dricka eftersom han inte kunde kombinera det. Att han tolkar det som att hon säger att han är alkis kan väl ingen klandra nån annan än Henrik för?
Citera
2026-05-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Det sa hon inte heller, det var Henrik som misstolkade henne. Båda två har föräldrar som supit sig sönder och samma så det är väl klart att det är en öm punkt. Hon sa att han borde ta sin medicin istället för att dricka eftersom han inte kunde kombinera det. Att han tolkar det som att hon säger att han är alkis kan väl ingen klandra nån annan än Henrik för?

Hon sa att hon tyckte det var ett dåligt förslag att kicka igång på en öl. Jag hade ju med undrat över vad det betyder.
Citera
2026-05-25, 23:44
Medlem
Anna är nog en av de attraktivaste tjejerna sett till samtliga säsonger, Rosanna var en riktig donna också.
Citera
2026-05-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Anna är nog en av de attraktivaste tjejerna sett till samtliga säsonger, Rosanna var en riktig donna också.

Rosanna spelade ju högt på sitt utseende vad jag minns
Citera
2026-05-26, 00:15
Medlem
Fieldxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Tycker han är sävlig, loj och långsam i talet som många blir av sin ADHD-medicin. Dämpad.

Jag håller med. Han måste ta en sju helvetes dos också med tanke på hur enorma hans pupiller är i vissa scener. Från 41 min i avsnitt 5 på restaurangen ser man det supertydligt.

Han verkar inte tjackad så han har ADHD på riktigt, men det måste ändå vara svårt att leva med så mycket amfetamin i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in