Citat:
Ursprungligen postat av
pickalulu
Mmm, låter verkligen sant!
Vad gäller trådens ämne så är det lika sant som när Mimi Märak blev misshandlad av skinheads.
Ja, 100% sant.
I Västerås har vi summer meet och jag såg under en sådan sommar en ung flicka bli utsatt för sexuellt ofredande.Men din mening är kanske ämnad att påstå att raggare aldrig skulle begå sexualbrott och att sådant aldrig skett under Summermeet/Powermeet och om sådant skett så kan det aldrig ha funnits ett enda ögonvittne till något?
Det är precis som när jag själv utsatts för ofredanden utomhus, sant.
Och den gemensamma nämnaren är att det är män som ger sig på flickor och framförallt unga kvinnor.
Män som passar på när de inte ser andra män i närheten liksom det finns psykiskt sjuka kvinnor såsom den som nyligen ofredde 16 åringen inom SD.
Men nejdå är det en annan sak eftersom det följer er politiska idé om att vara utsatta. Barn och flickor/unga kvinnor utsätts mer. Jag kan berätta de galnaste historier men de är sanna allihopa
Jag blev t.ex själv utan skäl hotad av en busschaufför en gång och begrep ärligt talat inte ens vad chauffören höll på med när han fräste om att han "åt sådana som mig till frukost" jag stod helt lugn och hade inte förolämpat honom. Någon busstur efter det blev jag utkörd i skpgen av en hel buss så fort jag blivit kvar i den som ensam passagerare. Det var lite surrealistiskt men gjorde mig inte nämnvärt oroliig. Efter en lång stund kom busschauffören ut ur sitt bås och till mig som sat lä gst bak och påstod sig "råkat ha kört fel" som om man inte kan särskilt på stadskärna och skog.
Folk kan råka ut för de mest knäppa av grejer utan att ljuga eftersom samhället har mängder människor som uppenbart är mentalsjuka lösa.
Karn som slog henne var antagligen mentalsjuk. Kan folk plötsligt gå till attack med vapen eller tillhyggen på oskyldiga människor så ka de definitivt slå en 13-åring som bara försöker passera.
Alla är inte normalfungerande.