2026-09-07, 01:54
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Ja, 100% sant.
I Västerås har vi summer meet och jag såg under en sådan sommar en ung flicka bli utsatt för sexuellt ofredande.Men din mening är kanske ämnad att påstå att raggare aldrig skulle begå sexualbrott och att sådant aldrig skett under Summermeet/Powermeet och om sådant skett så kan det aldrig ha funnits ett enda ögonvittne till något?

Det är precis som när jag själv utsatts för ofredanden utomhus, sant.

Och den gemensamma nämnaren är att det är män som ger sig på flickor och framförallt unga kvinnor.

Män som passar på när de inte ser andra män i närheten liksom det finns psykiskt sjuka kvinnor såsom den som nyligen ofredde 16 åringen inom SD.

Men nejdå är det en annan sak eftersom det följer er politiska idé om att vara utsatta. Barn och flickor/unga kvinnor utsätts mer. Jag kan berätta de galnaste historier men de är sanna allihopa

Jag blev t.ex själv utan skäl hotad av en busschaufför en gång och begrep ärligt talat inte ens vad chauffören höll på med när han fräste om att han "åt sådana som mig till frukost" jag stod helt lugn och hade inte förolämpat honom. Någon busstur efter det blev jag utkörd i skpgen av en hel buss så fort jag blivit kvar i den som ensam passagerare. Det var lite surrealistiskt men gjorde mig inte nämnvärt oroliig. Efter en lång stund kom busschauffören ut ur sitt bås och till mig som sat lä gst bak och påstod sig "råkat ha kört fel" som om man inte kan särskilt på stadskärna och skog.

Folk kan råka ut för de mest knäppa av grejer utan att ljuga eftersom samhället har mängder människor som uppenbart är mentalsjuka lösa.

Karn som slog henne var antagligen mentalsjuk. Kan folk plötsligt gå till attack med vapen eller tillhyggen på oskyldiga människor så ka de definitivt slå en 13-åring som bara försöker passera.

Alla är inte normalfungerande.

Är du inne i ett skov?
Citera
2026-09-07, 05:05
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Varför skulle den vara det?

Kan berätta om en sak jag själv blev ögonvittne till för många år sedan. Kanske 15 år sedan (plus eller minus några år) jag minns inte exakt men jag var på väg hem till en kompis och såg en ensam invandrarflicka framför mig på lite längre avstånd som gick ensam på trottoaren bredvid bilvägen när en raggarbil körde upp. Flickan var kanske 12. Någonstans mellan 10-13 år. Plötsligt åkte en arm ut ur bilen och en man vevade med en gigantisk dildo i hennes ansikte. Flickan började skratta för att hon antagligen inte förstod vad det var för något eller vad han gjorde medan jag själv blev alldeles stum och paff av det hela då jag var den enda i närheten och absolut inte kunde tro mina egna ögon. Nu bar hon inte slöja eller något men jag tror definitivt att hon blev utsatt kanske just för att hon var invandrare precis som invandrarmän alltid gett sig på oss svenskor.

Barn är inte alltid sanningsenliga men det finns fler förövare som ger sig på barn som ljuger om att de är oskyldiga än vad det finns barn som ljuger om våldsutsatthet från vuxna.

Bara sluta. Sluta ljug och gå och tramsa med nån annan än mig.
Incidenten är påhittad, punkt slut.
Citera
2026-09-07, 05:08
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Är du inne i ett skov?

Ja det verkar ha slagit över igen. TP brukar undvika mig, men nu kör hen på med totalt hittepå-anekdoter och postar urskiljningslöst. Hoppas att hen kan få lite ro och gå och lägga sig snart
Citera
2026-09-07, 05:11
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Vad baserar du det här på?

Jag fattade det så fort jag såg rubriken. Ingen kallar nån för muslimjävel nämligen.

Sen finns det ytterligare en drös ledtrådar som har redogjorts för, av andra användare i tråden. Men jag tvivlar på att du verkligen är intresserad av att lära dig hur man genomskådar lögnhistorier på sociala och andra medier
Senast redigerad av busy-signal 2026-09-07 kl. 05:41.
Citera
2026-09-07, 05:13
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Hur vet du att den är påhittad?
Det finns ju flertalet utlänningar som påpekar att Sveriges klimat när det gäller ton blivit hårdare och aggressivt speciellt mot kvinnor i slöja.

Det är inte heller konstigt att hon blir utsatt när massa politiker driver sina kampanjer om slöjan och att hon utgör ett hot mot deras demokrati

Haha lol, den var bra Rädda klimatet för stackars trakasserade kvinnor i slöja

Stötta narrativet till varje pris, kör hårt kompis
Citera
2026-09-07, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Haha lol, den var bra Rädda klimatet för stackars trakasserade kvinnor i slöja

Stötta narrativet till varje pris, kör hårt kompis

Jag frågade hur man vet att det är påhittat.
Högern är ju bättre på sina lögner och påhitt såsom vi förstått det nu speciellt när vissa brott sker och man beskyller oskyldiga människor för att vinna ynka politiska poäng.
Tänkte på händelsen med pappan som misshandlades.
Citera
2026-09-07, 05:40
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Jag frågade hur man vet att det är påhittat.
Högern är ju bättre på sina lögner och påhitt såsom vi förstått det nu speciellt när vissa brott sker och man beskyller oskyldiga människor för att vinna ynka politiska poäng.
Tänkte på händelsen med pappan som misshandlades.

Jo jag fattade att du var ett vänstertroll. Ni ljuger ju utan att blinka så det är ingen mening att prata vidare.

Jag hade förresten precis svarat på samma fråga, dock ställd av en annan användare som hade den bättre smaken att avstå från vänstertroll-trams när hen ställde samma fråga till mig.

Bläddra några inlägg tillbaka i tråden om du vill höra min syn på saken, vilket jag betvivlar
Citera
2026-09-07, 06:11
Medlem
Citat:
Jo jag fattade att du var ett vänstertroll. Ni ljuger ju utan att blinka så det är ingen mening att prata vidare.

Jag hade förresten precis svarat på samma fråga, dock ställd av en annan användare som hade den bättre smaken att avstå från vänstertroll-trams när hen ställde samma fråga till mig.

Bläddra några inlägg tillbaka i tråden om du vill höra min syn på saken, vilket jag betvivlar

Är inte vänstern heller.
Jag vill bara ha svar på varför du tror att det är påhittat?

Under 90 talet blev flertalet unga utlänningar attackerade av nazister. Var det också påhittat?

Åkte runt på sina MC hoj och skrek en massa saker åt unga och människor av utländsk bakgrund.

Vissa knuffades med axeln så man ramlade omkull.

Påpeka för mig hur du vet att hon inte berättar sanningen

Jag vill inte ha massa klistermärken/personangrepp på vad du tror jag är. Det är inte diskussionen.

Påstår du något är påhittat så får du svara varför du tror det.

Varför är det inte påhittat när en svensk tjej påstår att hon blir utsatt för hatbrott? Det är väl samma sak? Vi kan alla börja säga att allt är påhittat

Sen går det alltid att bevisa om någon ljuger för såna händelser ska polisanmälas och i polisanmälan kan man ju läsa rapporten och det man rapporterar in till polisen

Kan tänka mig att det är nog mer trovärdigt än det du tror. Varför skulle han bli rädd för att dömas?

90 % av svenska befolkningen skulle inte bry sig om en liten flicka blir attackerad/knuffad ifrån cykeln på grund av hennes slöja. Varför skulle han vara rädd att begå såna brott?

Medan en svensk tjej som talar om hatbrott anses 90 % som mer trovärdig och hela svenska samhället skulle sluta upp med henne.

Du är ju en av dessa som förnekar det så vad är det man skulle vara rädd för direkt?
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-07 kl. 06:23.
Citera
2026-09-07, 06:43
Medlem
Citat:

Om händelsen hade hänt i Spanien hade jag nog kallat det för lögn/påhitt även om mycket otrevligheter sker där med men Spanien är mer empatiskt och mycket mer respektfulla mot såna flickor som henne då många kvinnor med slöja känner sig fria och bemötta med empati trots att varje spansk man går runt med kors och är väldigt nationalistiska så är det inte byggt på samma sätt som Sverige.

Där skulle inte många män ge sig på kvinnor för hatbrott varken om hon är vit eller brun eller bär slöja precis som Frankrike.

Sverige har dock förlorat all empati och omtanke för människor där många kvinnor rapporterat hatbrott och den svenska staten har bara ryckt på axlarna. Det är hatbrott mot svenska, indiska, arabiska, thailändska kvinnor.

Vissa rapporteras inte ens som hatbrott då det inte finns bevisföring för vad hatbrott är i Sverige.

Många svenskar har rapporterat om hatbrott om deras sambo, man, fru och folk rycker bara axlarna och misstänkliggör människorna som du gör vilket är därför det fortsätter
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-07 kl. 06:46.
Citera
2026-09-07, 07:22
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Mamman gick inte till tidningen. Hon postade en varning i en lokal Facebookgrupp. Sedan ringde tidningen. Men det är väl skumt det också, eller hur?

Tycker du? Jag tycker det verkar ganska rimligt.
Citera
2026-09-07, 07:38
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Hur vet du att den är påhittad?
Det finns ju flertalet utlänningar som påpekar att Sveriges klimat när det gäller ton blivit hårdare och aggressivt speciellt mot kvinnor i slöja.

Det är inte heller konstigt att hon blir utsatt när massa politiker driver sina kampanjer om slöjan och att hon utgör ett hot mot deras demokrati

Eller så är det dem som sätter tonen?

https://x.com/joeberlin53/status/2092976178051022966
Citera
2026-09-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Eller så är det dem som sätter tonen?

https://x.com/joeberlin53/status/2092976178051022966

Jag har inte tillgång till X och håller mig undan ifrån X i många fall då mycket som förekommer där är påhitt/lögner precis som andra sociala medier. Jag såg en bild där migranter äter en delfin i Ceuta som många människor inte märkt är AI skapad men det ser man då individen som håller i delfinen har två högerarmar.

Så både vänstern och högern är lögnaktiga har jag märkt.

Men det finns många som berättar verkliga historier också på sociala medier och det är ganska enkelt att ta reda på det genom att begära ärendenummer hos polisen för såna händelser brukar anmälas
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-07 kl. 07:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in