2026-09-06, 10:04
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Jag bryr mig inte ens om det i sammanhanget, utan synsättet att vilja någon illa bara för att man stör sig på något.

Men... Rent logiskt så borde det göra flickan till förövaren? Dvs om hon ljuger med avsikt att själv vinna på det.

Storyn är nämligen 100% påhittad.
Citera
2026-09-06, 12:24
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Men... Rent logiskt så borde det göra flickan till förövaren? Dvs om hon ljuger med avsikt att själv vinna på det.

Jag vet inte vad som hände, men självklart bär hon skuld om hon ljuger.
Citera
2026-09-06, 20:19
Medlem
Markus.Stahlinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Alla kan inte sitta och gömma sig hemma i källarens garderob som du gör

Har du garderob i källaren?
Citera
2026-09-07, 00:06
Medlem
Citat:

Hur vet du att den är påhittad?
Det finns ju flertalet utlänningar som påpekar att Sveriges klimat när det gäller ton blivit hårdare och aggressivt speciellt mot kvinnor i slöja.

Det är inte heller konstigt att hon blir utsatt när massa politiker driver sina kampanjer om slöjan och att hon utgör ett hot mot deras demokrati
Citera
2026-09-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Det faktum att familjen väljer att gå till tidningen med denna nyhet känns väldigt skumt.

Folk väljer media slutligen för att göra sina röster hörda när man blir utsatt i ett samhälle där politikerna driver på ett hat mot slöjan.
Citera
2026-09-07, 00:14
Medlem
Citat:

Vad baserar du det här på?
Citera
2026-09-07, 00:23
Medlem
Citat:

Varför skulle den vara det?

Kan berätta om en sak jag själv blev ögonvittne till för många år sedan. Kanske 15 år sedan (plus eller minus några år) jag minns inte exakt men jag var på väg hem till en kompis och såg en ensam invandrarflicka framför mig på lite längre avstånd som gick ensam på trottoaren bredvid bilvägen när en raggarbil körde upp. Flickan var kanske 12. Någonstans mellan 10-13 år. Plötsligt åkte en arm ut ur bilen och en man vevade med en gigantisk dildo i hennes ansikte. Flickan började skratta för att hon antagligen inte förstod vad det var för något eller vad han gjorde medan jag själv blev alldeles stum och paff av det hela då jag var den enda i närheten och absolut inte kunde tro mina egna ögon. Nu bar hon inte slöja eller något men jag tror definitivt att hon blev utsatt kanske just för att hon var invandrare precis som invandrarmän alltid gett sig på oss svenskor.

Barn är inte alltid sanningsenliga men det finns fler förövare som ger sig på barn som ljuger om att de är oskyldiga än vad det finns barn som ljuger om våldsutsatthet från vuxna.
Citera
2026-09-07, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Det faktum att familjen väljer att gå till tidningen med denna nyhet känns väldigt skumt.

Mamman gick inte till tidningen. Hon postade en varning i en lokal Facebookgrupp. Sedan ringde tidningen. Men det är väl skumt det också, eller hur?
Citera
2026-09-07, 01:28
Medlem
tramsebyxans avatar
"När hon passerar mannen i full fart knuffar han henne hårt i sidan..."

Lilla hucklet måste ha kört mycket nära den äldre mannen "i full fart" för att han skulle ha kunnat knuffa till henne.

Men vad bryr sig lilla hucklet från sandprärien om en äldre svensk man som inte vill bli sängliggande till sina döddagar?

Och jag vet vad den äldre svenske mannen heter. Han heter Mållgan. Och det är val den 13 september.
Citera
2026-09-07, 01:30
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren

Kan berätta om en sak jag själv blev ögonvittne till för många år sedan. Kanske 15 år sedan (plus eller minus några år) jag minns inte exakt men jag var på väg hem till en kompis och såg en ensam invandrarflicka framför mig på lite längre avstånd som gick ensam på trottoaren bredvid bilvägen när en raggarbil körde upp. Flickan var kanske 12. Någonstans mellan 10-13 år. Plötsligt åkte en arm ut ur bilen och en man vevade med en gigantisk dildo i hennes ansikte. Flickan började skratta för att hon antagligen inte förstod vad det var för något eller vad han gjorde medan jag själv blev alldeles stum och paff av det hela då jag var den enda i närheten och absolut inte kunde tro mina egna ögon. Nu bar hon inte slöja eller något men jag tror definitivt att hon blev utsatt kanske just för att hon var invandrare precis som invandrarmän alltid gett sig på oss svenskor.

Mmm, låter verkligen sant!

Vad gäller trådens ämne så är det lika sant som när Mimi Märak blev misshandlad av skinheads.
Citera
2026-09-07, 01:33
Medlem
tramsebyxans avatar
Vem vare som knuffa?
Citera
2026-09-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Mmm, låter verkligen sant!

Vad gäller trådens ämne så är det lika sant som när Mimi Märak blev misshandlad av skinheads.
Ja, 100% sant.
I Västerås har vi summer meet och jag såg under en sådan sommar en ung flicka bli utsatt för sexuellt ofredande.Men din mening är kanske ämnad att påstå att raggare aldrig skulle begå sexualbrott och att sådant aldrig skett under Summermeet/Powermeet och om sådant skett så kan det aldrig ha funnits ett enda ögonvittne till något?

Det är precis som när jag själv utsatts för ofredanden utomhus, sant.

Och den gemensamma nämnaren är att det är män som ger sig på flickor och framförallt unga kvinnor.

Män som passar på när de inte ser andra män i närheten liksom det finns psykiskt sjuka kvinnor såsom den som nyligen ofredde 16 åringen inom SD.

Men nejdå är det en annan sak eftersom det följer er politiska idé om att vara utsatta. Barn och flickor/unga kvinnor utsätts mer. Jag kan berätta de galnaste historier men de är sanna allihopa

Jag blev t.ex själv utan skäl hotad av en busschaufför en gång och begrep ärligt talat inte ens vad chauffören höll på med när han fräste om att han "åt sådana som mig till frukost" jag stod helt lugn och hade inte förolämpat honom. Någon busstur efter det blev jag utkörd i skpgen av en hel buss så fort jag blivit kvar i den som ensam passagerare. Det var lite surrealistiskt men gjorde mig inte nämnvärt oroliig. Efter en lång stund kom busschauffören ut ur sitt bås och till mig som sat lä gst bak och påstod sig "råkat ha kört fel" som om man inte kan särskilt på stadskärna och skog.

Folk kan råka ut för de mest knäppa av grejer utan att ljuga eftersom samhället har mängder människor som uppenbart är mentalsjuka lösa.

Karn som slog henne var antagligen mentalsjuk. Kan folk plötsligt gå till attack med vapen eller tillhyggen på oskyldiga människor så ka de definitivt slå en 13-åring som bara försöker passera.

Alla är inte normalfungerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in