2026-09-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteannat
Var berättar hon det? 😅
Ingen vill följa henne.
Citera
2026-09-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ingen vill följa henne.
Ser inget om detta på deras Instagram konton och mer nyfiken är inte jag på den separerade poly resp familjen så att jag vill inte kolla på deras supertråkiga videos. Förstått sen länge om sprickan som blev när Hampus valde sin dotter före sin sk fru…
Citera
2026-09-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liteannat
Ser inget om detta på deras Instagram konton och mer nyfiken är inte jag på den separerade poly resp familjen så att jag vill inte kolla på deras supertråkiga videos. Förstått sen länge om sprickan som blev när Hampus valde sin dotter före sin sk fru…
Det var på hennes IG. Jag följer henne på två konton som hon har men minns inte vilket det var och nu ligger det inte kvar.
Citera
2026-09-06, 00:23
Medlem
Luftiss avatar
Hon satte upp en ny kanal häromdagen. Den verkar vara borta nu, så det gick kanske för trögt med att få ihop de 1000 subs som krävs för monetisering.
Citera
2026-09-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Hon satte upp en ny kanal häromdagen. Den verkar vara borta nu, så det gick kanske för trögt med att få ihop de 1000 subs som krävs för monetisering.
Jo då, uppe är den, men denna gång utan yt längst bak i namnet. 231 prenumeranter.
Citera
2026-09-06, 20:09
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Jo då, uppe är den, men denna gång utan yt längst bak i namnet. 231 prenumeranter.

Ja, jag hittade den sen när hon postade sökvägen på Insta. Men trögt verkar det gå iaf. Hampus fick väl ihop 1k på någon dag bara.
Citera
2026-09-06, 20:39
Medlem
Citat:

Grejen är att det var väl smooth när hela familjen var med och drog i kanalen. Hampus har ny partner, hus och aktivitet, det drar folk.

Men att Linda städar, rensar, moppar golv, viker kläder och stånkar = nog så very roligt att titta på. För någon!
Citera
2026-09-06, 20:45
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Grejen är att det var väl smooth när hela familjen var med och drog i kanalen. Hampus har ny partner, hus och aktivitet, det drar folk.

Men att Linda städar, rensar, moppar golv, viker kläder och stånkar = nog så very roligt att titta på. För någon!

Fast jag tror att hon inbillar sig att folk vill se det där. Hon har ju blockerat alla utom fibrokärringarna som skriver under varje video hur fantastisk hon är på alla sätt.
Citera
2026-09-06, 21:38
Medlem
Citat:
Fast jag tror att hon inbillar sig att folk vill se det där. Hon har ju blockerat alla utom fibrokärringarna som skriver under varje video hur fantastisk hon är på alla sätt.
Dog 🤣

Men ja, du har sannerligen rätt. Hon kanske är så frånvänd att hon de facto tror att det är ett bra content? Att det är något som lockar tittare? Jaja kan bara säga lycka till…
Citera
2026-09-06, 21:49
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Dog 🤣

Men ja, du har sannerligen rätt. Hon kanske är så frånvänd att hon de facto tror att det är ett bra content? Att det är något som lockar tittare? Jaja kan bara säga lycka till…

Hon har den synen på sig själv att hon tror att det är något fel på alla som inte beundrar henne.

Ska dock bli kul att se om det blir en störtflod av negativa kommentarer om hon får igång den nya kanalen.
Citera
2026-09-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
589 nu när jag kollade
Citera
2026-09-07, 15:41
Medlem
Citat:
Denna typ av content kommer knappast dra någon större mängd visningar nu när hon har bytt konto. En stor del av tidigare visningar låg troligen att kontot var så pass stort, eftersom det troligen gynnat exponeringen.

L har ju dock ett ess tillgängligt i rockärmen. En Q&A som besvarar frågorna kring uppbrottet lär dra många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in