Citat:
Ursprungligen postat av
FedorEmelianenko
helt fel och snälla vin i matbutiken är det ditt största problem så är du nog alcoholist invandringen klostar mera än du tror 70 000kr kostar varenda invandrare i landet per år i snitt, det är mer än våran vin konsumtion du, även om man inkluderar din vinkonsumtion.
Jag har med nästan varit i hela värden, jag har alltid undrat varför muslimerna inte bråkar och syns lika mycket i ryssland som här de har ändå en stor del muslimer där.
vänstern säger invandringen av arbetslösa MENA folk ska rädda våra pensioner välfärd och bli en vinst längre fram där har du den största lögnen svenska folket gått på
Varför ska man inte kunna köpa en vinflaska i kiosken utan att räknas som alkoholist? Är svenskar inte vuxna likt spanjorer, italienare, danskar eller greker?
Omyndighetsförklara den svenska befolkningen är vad politikerna gör i Sverige för att kunna kontrollera befolkningen och styra deras tankar.
Om du har öl och vin i din butik kommer du bli en svensk alkoholist.
Vissa länder som Nederländerna har ju till och med släppt på en hel del regler som Sverige inte har.
Ett system som Sverige där du förbjuder befolkningen ifrån allt ser ju ut nu att misslyckas totalt olikt andra EU länder.
Jag har sett invandrarna i Spanien och i Sverige. Det skiljer sig markant med integration och hur dessa sköter sig så någonstans har Sverige totalt misslyckats med precis allting när det gäller alla förbud som man kan ha för att ”skydda” befolkningen
Varför skulle inte ett svenskt par gå in på ICA nu och kunna köpa sig en vinflaska?