2026-09-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Ser ut som DARVO taktik från din sida.
Om jag säger att du är en fake t.i som jobbar på att kopiera och motarbeta mig så finns det mer fakta som stödjer det än det motsatta.

Som någon som helt står utanför era paranoida och förvirrade tankegångar så är det uppenbart att det inte finns ett enda uns av fakta i den här psykfallstråden. Tokig försöker argumentera med tokigare om vems vanföreställningar som är mest äkta/riktiga.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-09-06 kl. 20:14.
Citera
2026-09-06, 20:11
Medlem
Mike89s avatar
Det finns inte många äkta targeted individuals I sverige, men jag vet vad som kan funka för att kämpa mot det här.

Om alla targeted individuals skulle göra vad jag gör (att ej gömma sig anonymt, utan gå ut offentligt som t.i) och börja göra videor/liveströmma om detta så skulle vi kunna få framgång över tid.

Jag började tala ut offentligt om detta någon gång runt 2020 och har talat ut mer över tiden.

Det är viktigt dock att veta att du måste vara beredd på konsekvenser.

Jag har blivit hårdare utsatt efter att jag började tala ut om detta.

Har blivit satt I psyk efter orosanmälningar, har haft mordförsök och mer intensiva fysiska attacker mot mig.

Att tala ut har risker, men att inte tala ut har också risker.

Det är också viktigt att lära sig att skydda sig själv.

En av dem viktigaste sakerna man måste göra för att skydda sig själv är att ha ett säkerhetsystem så att programmet ej lätt kan smyga in I ens hem och förgifta ens mat/miljö när man är ute.

Jag har gjort videor och lärt ut hur man kan göra sitt eget säkhetsystem förut.
Så jag gör är att starta en liveström som går i lägenheten när jag är ute, plus en video inspelning som backup system.
Det gör det svårare för programmet att kunna smyga in när jag är ute.

Dessutom är det viktigt att ni andra targets (dem få äkta som finns)
Lär er om kostillskott och börjar megadosera dem.

C Vitamin megadosering är extremt viktigt.

C vitamin är ett motgift och programmet använder gifter för att attackera dig.

12 gram C-Vitamin per dag är vad jag rekommenderar som en basnivå.

2 Gram 6ggr/dag med 2-4 timmar mellan varje dos.

RENT C vitamin (askorbinsyra) som du blandar ditt eget c vitamin vatten med.

Det är viktigt att jobba på att skydda/förbättra sin mentala, fysiska hälsa.
Utöver det borde äkta targeted individuals träna på att kunna försvara sig och ha (lagliga) vapen hemma att kunna bruka I självförsvar syfte.

Mobbare och tyranner tycker inte om att deras "offer" är farliga och kapabla, det gör det svårare att utsätta dem för tyranni/ olika former av misshandel.

I den här videon ger jag råd på engelska om hur man kan skydda/förbättra sin hälsa och man kan lära sig av att titta på den.

Videon var mer riktad till allmänheten, targeted individuals kan bli hjälpta av den men har större behov av C Vitamin och kan behöva högre mängder.

MIKE SAHA BASIC HEALTH FITNESS PROTOCOL (LEVEL 1)
https://www.youtube.com/live/RV9M3mB2ivc?si=TiibEJ5bPOyt8L8q

Samma video på rumble
https://rumble.com/v7f1pzq-mike-saha-basic-health-fitness-protocol-level-1.html

Det är upp till var och en vad dem väljer att göra, men jag har valt att gå ut offentligt och prata om det här, och det är något som hjälper "the cause" att stoppa/kämpa mot detta, men som sagt det är farligt och leder till svårigheter.

Chuck Langenberg gick utt offentligt som T.I och dog inte långt efter det.

Jag har överlevt över 5 år av att tala ut offentligt om detta, men det har krävt effektiva sätt att navigera genom detta.

Chuck's webbsida
https://web.archive.org/web/20210125165006/https://sites.google.com/site/exposegangstalking/home
Senast redigerad av Mike89 2026-09-06 kl. 20:21.
Citera
2026-09-06, 20:15
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Som någon som helt står utanför era paranoida och förvirrade tankegångar så är det uppenbart att det inte finns ett enda uns av fakta i den här psykfallstråden. Tokig försöker argumentera med tokigare om vems vanföreställningar som är mest äkta/riktiga.

Du har helt fel.
Det finns mycket fakta I tråden eftersom jag har skrivit mycket som är fakta.
Varken paranoid eller särskilt förvirrad heller, och skulle jag bli det så vore det inte konstigt med tanken på vad jag utsätts för.
Citera
2026-09-06, 20:17
Medlem
Citat:
Det finns inte många äkta targeted individuals I sverige ....

Allt tyder på att det inte finns en enda "äkta targeted individuals". Det är ju fullständigt uppenbart att det handlar om ett gäng trasiga och sjuka människor som inte riktigt har kontakt med verkligheten.
Citera
2026-09-06, 20:21
Medlem
Citat:
Du har helt fel.
Det finns mycket fakta I tråden eftersom jag har skrivit mycket som är fakta.
Varken paranoid eller särskilt förvirrad heller, och skulle jag bli det så vore det inte konstigt med tanken på vad jag utsätts för.

Nej jag har inte fel, det finns ingen som helst fakta i tråden. Det är bara sida efter sida med trams och paranoida tankar.

Citat:
... Varken paranoid eller särskilt förvirrad heller....

Hmmm... om man tror att man är jagad av illuminati så är man faktiskt väldigt paranoid.

Det är sjuk fascinerande att du ännu inte har förstått att bristande sjukdomsinsikt är ett symptom. Du är inte rätt person för att avgöra om du lider av paranoida vanföreställningar..
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-09-06 kl. 20:25.
Citera
2026-09-06, 20:24
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Nej jag har inte fel, det finns ingen som helst fakta i tråden. Det är bara sida efter sida med trams och paranoida tankar.

Hmmm... om man tror att man är jagad av illuminati så är man faktiskt väldigt paranoid.

Du skriver på ett sätt som visar att du VILL diskreditera folk som jag.

Det finns ett hemligt program som utsätter mig för sk "gangstalking" och ja, djupa staten aka "illuminati" kontrollerar världen från bakom kulisserna.

Folk kallar dem olika saker. "The cabal, the illuminati, the deepstate, the nwo" osv.

Faktum är att det finns ett hemligt program som utsätter targeted individuals för förtryck och förföljelse, bedriver ett hemligt krig mot en individ.

Ska man prata om hur världen generellt ser ut så är det så att bakom puppet politiker så finns det andra som styr från bakom kulisserna.
Citera
2026-09-06, 20:27
Medlem
Citat:
Du skriver på ett sätt som visar att du VILL diskreditera folk som jag.

Nej det handlar om att jag vill att du ska få adekvat hjälp. Det handlar om att jag vill att du ska få lite sjukdomsinsikt men framför allt att jag inte vill att du ska dra ned andra i ditt väldigt förvirrade kaninhål.

Citat:
... Det finns ett hemligt program som utsätter mig för sk "gangstalking" och ja, djupa staten aka "illuminati" kontrollerar världen från bakom kulisserna. ...

Nej det gör det inte. Det är bara förvirrade tankar i din ganska trasiga hjärna, du är inte utsatt för gangstalking från illuminati. Du mår inte bra och bör söka professionell vård.

Citat:
... Faktum är att det finns ett hemligt program som utsätter targeted individuals för förtryck och förföljelse....

Men snälla du, om det var ett "faktum" skulle den här tråden inte ens existera.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-09-06 kl. 20:38.
Citera
2026-09-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror du tänker för mycket på rekrytering som att någon måste springa runt privat och övertala människor gratis, en efter en. I David Lawsons Cause Stalking-modell ser det snarare ut som ett redan existerande nätverk där människor befinner sig i yrken och miljöer som gör deltagandet billigt och enkelt.

Lawson beskriver exempelvis säkerhetsvakter, fastighetsskötare, kommunanställda, taxichaufförer, tele-/elpersonal och andra personer som redan är ute i samhället och har betalt för att befinna sig där. Han skriver också att grupperna enligt hans observationer var välfinansierade, att ersättningen till enskilda deltagare kunde vara låg, att vissa grupper enligt honom finansierades av företag och att sådana nätverk kunde fungera som en slags “for hire”- eller revenge service.

Det intressanta är därför att ett sådant nätverk nästan kan skapa arbete åt sig självt:

Fler personer klassificeras som problem → mer “övervakning” behövs → fler människor involveras → mer administration, informationsinhämtning, social engineering och säkerhetsarbete kan motiveras.

När ett sådant system väl är etablerat uppstår ett egenintresse av att hela tiden hitta nya problem som kräver systemets tjänster.

Och mycket behöver inte ens vara en separat kostnad. Om någon redan arbetar inom säkerhet, myndighet, kommun, fastighet, transport eller annan verksamhet blir merkostnaden för en liten extra uppgift mycket lägre än om man skulle bygga en helt ny organisation från grunden.

Det är också här stora säkerhets-, försvars- och underrättelsebudgetar blir relevanta som frågeställning. USA och NATO-länderna omsätter tillsammans enorma belopp (2000+ miljarder kronor i årsbudget - mer än länders BNP/år) inom försvar, underrättelse, säkerhet, kontraktörer, forskning och informationsverksamhet. Det betyder inte i sig att pengarna går till GS. Men enorma och komplexa budgetsystem skapar uppenbart kapacitet för både legitim verksamhet och potentiellt missbruk.

Om olaglig verksamhet skulle finansieras genom sådana strukturer skulle man knappast förvänta sig en budgetrad märkt “gang stalking”. Pengarna skulle snarare kunna döljas bakom normala poster som säkerhet, konsulter, forskning, resor, riskhantering, informationsinhämtning, underleverantörer osv. Bedrägeri bygger just på att det verkliga syftet inte framgår av den formella beskrivningen.

Jag skulle dock skilja på detta och att direkt kalla hela systemet penningtvätt. För att kunna slå fast faktisk penningtvätt eller att “djupa staten” finansierar GS behövs betalningar, kontrakt, fakturor, insiders eller annan konkret ekonomisk bevisning.

Men själva incitamentsproblemet är högst relevant: en säkerhetsapparat som får resurser genom att hitta hot har ett strukturellt incitament att fortsätta hitta hot. I värsta fall kan social kontroll bli både verksamheten, arbetsmarknaden och motiveringen för nästa års budget.

Så frågan är kanske inte “vem orkar rekrytera alla dessa människor?” utan snarare: vad händer om rekrytering, övervakning och social engineering redan är integrerade i nätverk där deltagarna får lön, förmåner, status eller andra incitament för verksamheten?

Det ligger betydligt närmare Lawsons modell än bilden av någon ensam person som måste ringa runt till hundratals människor och be dem hjälpa till gratis.

Lawson/White-materialet stödjer specifikt påståendena om låg ersättning till enskilda deltagare, välfinansierade grupper, påstådd företagsfinansiering och “for hire”-verksamhet; kopplingen till statliga försvarsbudgetar eller penningtvätt är däremot en vidare hypotes och inte något Lawson-materialet i sig bevisar...

Jo det stämmer att det är ett nätverk som finns lite överallt I samhället och precis som du säger så kan personer inom detta nätverk arbeta inom sjukvården eller inom kyrkan.

Men vad jag har försökt lista ut är om detta nätverk har gemensam politiska åsikter eller religiösa? Det måste finnas något som dom har gemensamt? Eftersom alla nätverk har något som binder dem samman till exempel som knarklangar nätverk pedofil nätverk eller scientologi nätverk.

Det kan vara svårt att motivera och engagera ett sådant stort nätverk om dom inte har något som helst gemensamt eller ska vi säga gemensamma intressen.

Finns det ett intresse bland deltagarna så hittar dom nog ett sätt att finansiera men det är helt klart ju mera avancerad gang stalking desto dyrare blir det.

Så för eller senare så inser man att det skulle inte vara möjligt om dom inte finansierades av någon med väldigt mycket pengar staten eller stora företag.

Så därför har jag kommit till slutsatsen att det måste vara så att dom är vänster liberala och att gang stalking finansieras precis på samma sätt och av samma personer som gay pride.

När man träffar på så kallade gang stalkers så brukar dom ofta vara väldigt vänster liberal och håller med om allt som skrivs i mainstream media har ännu inte träffat en enda gang stalker som skulle vara konservativ eller någon annan politisk åsikt än just vänster.
Citera
2026-09-06, 20:58
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det stämmer att det är ett nätverk som finns lite överallt I samhället och precis som du säger så kan personer inom detta nätverk arbeta inom sjukvården eller inom kyrkan.

Men vad jag har försökt lista ut är om detta nätverk har gemensam politiska åsikter eller religiösa? Det måste finnas något som dom har gemensamt? Eftersom alla nätverk har något som binder dem samman till exempel som knarklangar nätverk pedofil nätverk eller scientologi nätverk.

Det kan vara svårt att motivera och engagera ett sådant stort nätverk om dom inte har något som helst gemensamt eller ska vi säga gemensamma intressen.

Finns det ett intresse bland deltagarna så hittar dom nog ett sätt att finansiera men det är helt klart ju mera avancerad gang stalking desto dyrare blir det.

Så för eller senare så inser man att det skulle inte vara möjligt om dom inte finansierades av någon med väldigt mycket pengar staten eller stora företag.

Så därför har jag kommit till slutsatsen att det måste vara så att dom är vänster liberala och att gang stalking finansieras precis på samma sätt och av samma personer som gay pride.

När man träffar på så kallade gang stalkers så brukar dom ofta vara väldigt vänster liberal och håller med om allt som skrivs i mainstream media har ännu inte träffat en enda gang stalker som skulle vara konservativ eller någon annan politisk åsikt än just vänster.

Det människor som gör ondska har gemensamt är sin ondska.
Jag är kristen och vad bibeln lär ut är att alla mäniskor är syndare, har en syndanatur.

Folk kan bli rekryterade av en blandning av ekonomiska incentiv, blackmail, att tro att dem "gör gott I samhället" eller andra incentiv.

Det är inte enbart vänster folk som är inblandade.

Jag som kristen har sett många kristna som börjat utsätta mig åt programmet.
Flera kyrkor deltager I detta.

Det är viktigt att veta att det är inte bara en sorts folk som deltager utan alla sorters folk deltager.

Både vänster och höger folk rekryteras, hetero, homo, ateister, kristna, svarta, vita, unga, gamla osv.

Pastorn/prästen I många kyrkor är en "agent" som jobbar åt programmet.
På samma sätt som politiker är puppets åt djupa staten så är också många andra I upsatta positioner det.

Har hänt många gånger att jag följer en kristen youtube kanal och dem börjar snart utsätta mig för psykologisk krigsföring åt programmet.
Sättet dem attackerar mig faller inom kategorin "narcissistic dog whistling abuse"

"Dog whistling in narcissistic abuse is a coded comment, gesture, or reference that seems harmless or polite to outsiders but carries a sharp, painful, or threatening meaning known only to the victim."

How It Works

The Public Mask: The abuser acts charming, helpful, or witty in front of an audience.The Hidden Jab: They drop a subtle comment that weaponizes an inside joke, a past trauma, or a deep insecurity.The Isolation: Only the target hears the real message, leaving them feeling shocked and disoriented.The Trap: If the victim reacts with anger or upset, they look unstable or overly sensitive to everyone else.

Common ExamplesDisguised Criticism: Complimenting someone in public while slipping in a reminder of a past failure or flaw.Trigger Words: Mentioning a specific date, place, or topic that relates to a private trauma or past argument.Subtle Comparisons: Praising a third person for a trait the abuser constantly criticizes in you"
Senast redigerad av Mike89 2026-09-06 kl. 21:00.
Citera
2026-09-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det stämmer att det är ett nätverk som finns lite överallt I samhället ....

Fast i ärlighetens namn så finns det faktiskt inte ett enda skit som tyder på att det finns ett "nätverk" som sysslar med att "gang stalka" dig.

Den här tråden har nu mer än 14000 inlägg och för varje inlägg ni skriver blir det bara mer och mer uppenbart att GS inte förekommer.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-09-06 kl. 21:03.
Citera
2026-09-06, 21:22
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Fast i ärlighetens namn så finns det faktiskt inte ett enda skit som tyder på att det finns ett "nätverk" som sysslar med att "gang stalka" dig.

Den här tråden har nu mer än 14000 inlägg och för varje inlägg ni skriver blir det bara mer och mer uppenbart att GS inte förekommer.

Bara för att bevis inte presenteras hela tiden betyder det inte att bevis inte finns.

Programmet utsätter en på sätt som är svårt att bevisa.
Citera
2026-09-06, 21:51
Medlem
Citat:
Bara för att bevis inte presenteras hela tiden betyder det inte att bevis inte finns. ....

Okej... det låter ju som en något knepig inställning i en tråd som mer eller mindre går ut på att avgöra om GS förekommer eller om det helt enkelt handlar om trasiga människor med paranoida vanföreställningar.

Citat:
.... betyder det inte att bevis inte finns.

Så vad finns det för bevis?

Citat:
Programmet utsätter en på sätt som är svårt att bevisa.

Det är ju ett sett att tolka det. Ett annat sätt att tolka det är att det helt enkelt handlar om vanföreställningar och att skälet till att det är svårt att bevisa är att det inte finns något konkret att bevisa. GS förekommer inte vilket såklart leder till att du inte kan bevisa, eller ens göra det sannolikt, att du är förföljd av Illumunati.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-09-06 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in