Citat:
Ursprungligen postat av
Grodde
Där vet jag inte om du har rätt faktiskt. Jag har hamnat i läge där jag insett att det är kört. På lågstadiet var jag den enda kille som inte fick dansa på skoldiscot. I gymnasiet skrattade tjejerna åt mig dagen efter när jag visade intresse för en tjej. Efter detta så vände tjejerna ryggen till mig när jag t.ex var ute på krogen. På internet fick jag inte ett enda svar eller matchning. Detta är inte något i min hjärna och det har pågått hela vuxenlivet.
Förstår att dessa erfarenheter sätter djupa spår och säger inte att det är lätt att vända men lovar dig att går. Jag gjorde själv något liknande i mitten av tjugoårsåldern, hela vändningen kom när jag ändrade mig själv. Klyschigt men sant. Jag gick från blyg och tillbakadragen som aldrig fick tjejer till en social och charmig person och har träffat massor av kvinnor sen dess.
Citat:
Jag kan inte få kvinnor att tycka om mig.
Jag är övertygad om att mitt utseende är mitt största problem.
Jo det kan du och nej, ditt utseende är inte ditt största problem, det är hur du ser på dig själv.
Citat:
Jag vill försöka hålla mig i form och hoppas det underlättar för mig att träffa någon. Egentligen avskyr jag att gå till gymmet.
Hitta en träningsform du gillar då? Yoga, klättring, parkour, eller vad som.
Citat:
Jag vet inte om jag är tråkig. Jag har rest runt överallt i världen och druckit mängder med sprit men det har inte lett mig vidare iallafall förutom en rolig kväll.
Du kanske inte har rätt approach till samtalet bara? Folk i allmänhet älskar att prata om sig själva, så det brukar oftast handla om att ställa rätt frågor