2026-09-06, 07:01
Medlem
TS har redan prövat att njuta av vanlig vardag. Behövs något som bryter det. Det uppenbara svaret är regelbundna turer till utlandet för sexäventyr. Det och bo glassigt på något hotell med god mat. Mer vardagsaktiviteter och träning som ger ångest gör bara tristessen värre. Använda det du tjänar på tråkiga jobbet på att åka å knulla å njut kort sagt
Citera
2026-09-06, 07:10
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag gick på det under några år, aldrig igen. Då dör jag hellre.

Jag tränar redan varannan dag, men nu känns det som att jag ska sluta. Ingen mening med att fortsätta iallafall. Jag har träffat mycket folk i mitt liv som inte lett till något. Varför skulle kärleken komma nu när den inte gjort det på snart 40 år? För fan min brorsdöttrar som är 12 år har mer relationserfarenhet än mig.

Alltså det är svårt att säga. Jag har ju ingen konstig ansiktsform eller något. Men jag är ganska tanig och kortare än typ alla i min generation. Hade jag varit längre så tror jag inte jag hade varit i denna situation. Jag själv skulle nog beskriva det som att jag utstrålar noll testosteron eller manlighet. Jag ser fortfarande ut som en bebis, och jag har blivit kallad för bebis av andra. För jag ser ut som det. När jag spelat spel online så har andra sagt till mig att jag låter som 12-13 på rösten. Något fel är det.

1. Senast jag kände såhär åkte jag in till psykakuten och då gav dom mig bara Propavan för att låta mig sova ut.

2. Detta tänkte jag göra för några år sedan. Men då jag inte ville blanda in mina föräldrar kunde dom inte göra en utredning. Idag har jag ett jobb där NPF inte är tillåten. Då blir jag av med jobbet.

Har du haft sex med en annan kille någon gång? Inget illa menat, men kan det möjligtvis vara så att du kort och gott är gay? Inget fel i det, många bögar har kommit ut på äldre dar.
Citera
2026-09-06, 07:21
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FjodorBajkalsjon
Kontakta vårdcentralen och gör två saker.

1) Be om hjälp för din akuta depression.

2) Undersök möjlighet att bli utredd om du har någon bakomliggande NPF.

Ofta är det NPFer som gör att man inte helt socialt synkar med det motsatta könet och inte får en tillräckligt bra kontakt för kärlek och sex.

En del NPFer kan man behandla andra får man lära sig hantera. Bättre kan det bli ivf som helst.
Hör hör!
Ja Grodde behöver verktygen för att orientera sig i livet. Problemet är litet större än att gå på gymmet och äta kött.
Citera
2026-09-06, 07:24
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
TS har redan prövat att njuta av vanlig vardag. Behövs något som bryter det. Det uppenbara svaret är regelbundna turer till utlandet för sexäventyr. Det och bo glassigt på något hotell med god mat. Mer vardagsaktiviteter och träning som ger ångest gör bara tristessen värre. Använda det du tjänar på tråkiga jobbet på att åka å knulla å njut kort sagt
Jag vet inte... han är ju inte långt från att tappa det... han är också smol så de kanske vill rånbögmörda honom i utlandet.
Citera
2026-09-06, 07:30
Medlem
Roligt hur män tar statistiskt sett i majoritet mer självmord.

Och när en man håller tyst om det och inte visar sina känslor ses han som ett problem.

När han visar sina känslor då används det emot honom och ses som patetiskt.

När han söker hjälp eller perspektiv i flashback då skrattar kvinnor åt honom och kallar honom problemet eller är patetisk.

Män har alla dörrar stängda i samhället och så kliar man sig på huvudet och frågar sig varför det går som det går.

Ursäkta men är det här systemet ett stort jävla skämt eller? varför skulle jag som man, vilja upprätthålla eller försvara en sån dysfunktionell grej längre när allt är emot mannen?
Citera
2026-09-06, 07:54
Medlem
Närhet = köp en hund eller två. En hund älskar dig ovillkorligt, till skillnad från kvinnor. Varning för extrem sorg när hunden blir gammal och dör, dock.

Mening = engagera dig i en välgörenhetsorganisation, t.ex. Röda Korset eller Rädda Barnen. Det är extremt viktigt för ens välmående att man känner sig behövd och att man känner att man bidrar till något meningsfullt.
Citera
2026-09-06, 07:57
Medlem
Mitt genuina tips är att du bör ta ett par veckors semester och åka till Thailand närmare bestämt Pattaya.
Om du inte är bekväm med att bli dömd för att vara omoralisk från medarbetare/vänner/familj så ljug.

Fysisk närhet är livsviktigt som du själv verkar ha kommit till insikt med och i Thailand finns bra mycket mer och bättre förutsättingar att hitta e kvinna att ha som partner och kärlek (Ja, även utan att betala för det) oavsett dina yttre attributs förutsättningar och/eller eventuella sociala hinder från din sida.

Önskar dig allt väl och att du tar åt dig av mitt tips.
Citera
2026-09-06, 08:05
Medlem
handtralalas avatar
Citat:

Jag tränar redan varannan dag, men nu känns det som att jag ska sluta. Ingen mening med att fortsätta iallafall. Jag har träffat mycket folk i mitt liv som inte lett till något. Varför skulle kärleken komma nu när den inte gjort det på snart 40 år? För fan min brorsdöttrar som är 12 år har mer relationserfarenhet än mig.

Alltså det är svårt att säga. Jag har ju ingen konstig ansiktsform eller något. Men jag är ganska tanig och kortare än typ alla i min generation. Hade jag varit längre så tror jag inte jag hade varit i denna situation. Jag själv skulle nog beskriva det som att jag utstrålar noll testosteron eller manlighet. Jag ser fortfarande ut som en bebis, och jag har blivit kallad för bebis av andra. För jag ser ut som det. När jag spelat spel online så har andra sagt till mig att jag låter som 12-13 på rösten. Något fel är det.

Angående träning, det låter inte som att du gör det för sig själv eller faktiskt gillar det utan snarare för att uppnå ett mål? Vad tränar du nu för något?

I övrigt låter det mycket som att du inte är nöjd i din egen kropp. Förstår att det också beror på vad du hört tidigare i livet men det låter också som att du har internaliserat den bilden och förstärker den.

Det finns två sätt att komma åt detta. Det ena är att faktiskt fortsätta träningen men ändra din attityd till det. Försök hitta din inre mening med det och inte jaga resultat. Kanske ska du också prova någon annan träningsform. Ashtanga- eller Vinyasa-yoga är intensiva träningsformer som kommer ge märkbara resultat fysiskt och även ger dig en mycket sundare kroppskontroll. Även gymträning är mycket bra, träna minst tre gånger i veckan, ta kreatin och var noga med att boosta med protein efter varje pass. Du skriver att du tränar varannan dag nu men om du inte får resultat så bör du ta kontakt med en personlig tränare för att se vad du lan ändra på för att få bättre resultat. Målet med träningen måste dock vara din egen tillfredsställelse och inte att du gör det för någon annan.

Det mentala är den andra biten. Här låter det som att du behöver hjälp av KBT- eller MCT-terapeut som kan hjälpa dig att hitta verktygen för att bryta dina tankemönster. I nuläget låter det som du ska hitta någon som fokuserar på hur du förändrar nuläget snarare än någon som gräver i det förflutna. Förhoppningsvis kan det också hjälpa dig att hitta lite mer av stoltheten i dig själv, för i nuläget låter det som att du saknar den helt och det syns på utsidan.

Klart är att du måste förändra något med dig själv. Sinnet är det viktigaste men du har flera sätt att nå dit. Jag skulle kunna tänka mig att om du ”tar paus” i dina jämförelser med andra, slutar att jaga brudar och bara fokuserar på dig själv i ett år eller två så kommer du ha mycket större möjligheter att hitta lugnet i dig själv under denna tiden. Det kommer sedan märkas utåt.
Senast redigerad av handtralala 2026-09-06 kl. 08:09.
Citera
2026-09-06, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Det är det..

Riktigt sjuk jävla pajas. Mest sorgligt är det väl med folk som tycker synd om honom……. Människan lider uppenbarligen av en snedvriden självbild och total brist på självinsikt annars hade ju NÅGON under alla dessa år visat intresse. Du kan inte vandra ett helt liv utan att någon inte vill ha dig då är något fel.

Problemet för incels är ju att de inte ens märker när någon är intresserad, eftersom att de har fullt upp med att tycka synd om sig själva och att ingen vill ha dom.

Så varje gång som de står vid straffpunkten så skjuter de i bästa fall i stolpen eller högt över, men oftast så tror de inte ens att det är straffspark trots att domaren blåser och pekar på straffpunkten.
Citera
2026-09-06, 08:08
Medlem
Citat:
Jag har under hela mitt snart 40-åriga liv haft en brist på närhet. Haft sex någon enstaka gång och har aldrig haft en flickvän och inte många gånger i mitt liv fått en kram på grund av detta.

Detta tär på mig psykiskt och har gjort under många år. Under perioder i mitt liv lyckas jag förtränga dessa tankar men de kommer alltid tillbaka till mig till slut och då blir depressionen total. Nu är jag inne i en sån där riktig formsvacka där jag tänker att jag bara ska strunta i allt. Sjukanmäla mig till jobbet, äta godis från jag vaknar tills jag går och lägger mig. Varför ska jag ens ta hand om mig eller bry mig om något? I slutet av dagen är man ensam hemma i lägenheten.

Förut tyckte jag om att promenera, se serier och gå på andra event men nu har jag inte lust med något. Allt känns tråkigt och meningslöst. Alla verkar kunna träffa någon utom jag och såhär under sommaren har det känts som värst.

Jag blir inte förvånad över att vi har skolattacker och andra liknande när människor lever som vi gör. Vad spelar det för roll om jag sitter i fängelse egentligen?

Jag får alltid skit för att jag berättar sanningen för folk men,
Du är inte för ful, för kort, för fet, eller något annat.
Det du saknar är självkänsla och självförtroende ihop med att du behöver träna på det du vill bli bra på.

När du lever i verkligheten att det är dig det är fel på, så kommer du oxå missa alla chanser som dyker upp (tro mig, det har varit en del genom åren) att ta det ett steg vidare.

När du var liten så kunde du inte gå, cykla, simma, spela fotboll, läsa, räkna osv. Men du lärde dig allt det och gav inte upp, trots att det antagligen inte gick lätt.

Samma sak kan du göra med förhållande-grejen, eller att lära dig hur tjejer funkar. Det är något du kan träna upp för att gå från singel till förhållande.

Ett exempel är boken som kom för 20år sen, The Game med Neil Strauss. Utåt sett (i Svensk media) så hatade tjejerna på boken och sa att det var ren skit.
Samtidigt så funkade ju innehållet i den väldigt bra. Det var det ingen som ville erkänna men det har alltid funkat. Det är helt enkelt ett av flera sätt att bygga attraktion på.

Så det du behöver göra är att ta hand om dig själv, så att när tillfället väl dyker upp så ska du inte ha nåt att skylla på.
Och allt som du inte kan göra något åt kan du lägga åt sidan.

Det kommer alltid finnas tjockare, kortare killar än du som ligger som rockstjärnor. Så du måste lägga dina hjärnspöken bakom dig.
Ditt yttre är inte problemet, utan det sitter i bristen på träning i ämnet, och din självkänsla och ditt självförtroende.
Citera
2026-09-06, 08:38
Medlem
Blaskas avatar
Gör som alla andra män som inte kan lösa fruntimmer på vanlig väg. Betala för det. Dra utomlands typ till Pattaya i Thailand. Vill du inte åka så långt kör Amsterdam. Du är verkligen inte ensam.
Citera
2026-09-06, 08:45
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Skaffa en fulare brud eller en brud som behöver dig. Se till o boka mer massage. Kanske om du skaffar en brud som har barn? Eller en tjockis.
Personligen hade jag nog skaffat en brud från ett U land. Kanske asiat, de är vana vid kufar och ser din ekonomi som sexigt. Svenska brudar är för få i förhållande till männen och ser social status, utseende, karisma och humor som viktigt. Och du verkar ha en självdöende karisma just nu. Jobba på dig själv, gå me I nån korpen lagsport sport me mycket tjejer och va shyyst som fan. Du kanske inte får närheten men iaf några som du pratar med normalt utöver jobb.
Idk du har guld läge eftersom du har pengar!! Egentligen borde du försöka bo billigare o skaffa roligare hobbys och lägga pengar på o träffa brudar. Bo inte utomlands bara för de kan bli ensamt om du inte hittar folk som har samma intressen. Men kanske ut och leta brudar via agencies. Men Google o se till o inte bli blåst på pengar. Men skaffar du en brud som kanske e lite överviktig i 5/5 kanske hon e fett nöjd, rolig o glad o du me.

Idk om du trollar men ja försöker hjälpa. Gå me I klubbar o gå till ställen där folk me samma jävla intressen finns. Idk va du gillar? Ere riktig kuf kanske paradoxspel och Hitler, men de kan bara gå bättre härifrån!
Senast redigerad av Asb3rger1337 2026-09-06 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in