2026-09-04, 03:00
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Har på senare år märkt att de som deltar och samarbetar med gang stalkers är vänster liberala som skulle ha väldigt mycket att förlora om det nuvarande politiska systemet skulle kollapsa.

Ju längre en targeted individual blir utsatt för detta och överlever desto mer information har han/hon att dela med sig detta var inget problem innan internet men sedan det blev så att typ alla har internet anslutningar och kan nå 1000 tals människor med information om gang stalking som härstammar från Storbritannien desto större risk att vi faktiskt kan påverka till att nuvarande politiska system kollapsar.

Detta är ingenting som sker över en natt utan det tar oftast 10 tals år innan den här informationen når ut till alla.

Men informationen når ut det är helt säkert titta bara på hur det gick 2016 när mainstream media försökte få liberal vänster Hillary vald som USAs president då hade konspirations fakta videor nått ut till så pass många att ingen lyssnade på mainstream media längre.

"Har på senare år märkt att de som deltar och samarbetar med gang stalkers är vänster liberala som skulle ha väldigt mycket att förlora om det nuvarande politiska systemet skulle kollapsa. "

Du hjälper programmet om du hävdar att det är "vänsterliberala" som utsätter en.
Det är en blandning av folk.
Allt från vänster till höger, svarta, vita, feminister, kvinnohatande incels, veganer och köttätare, kristna, muslimer, ateister osv.

Att peka ut en grupp som "den sorten som gör det här" som du gör hjälper att kontrollera narrativet och skydda kyrkor tex som är en stor del av detta.

Som kristen T.I har jag sett många "höger kristna" som deltager I detta.
Citera
2026-09-04, 03:04
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Det enda som funkar mot gangstalking är motbevisning. Ta de på utmattning. Är du inte någon som bör förföljas, kommer de till slut att förstå det.

Håll käft.

Utagera ej.

Agera - motbevisa.

Ha tålamod. Mer än dem.

Sanningen är att dem slutar inte gangstalka en för att man är "fel person att förfölja"
Detta program fortsätter utsätta en T.I tills dom dör, blir institutionaliserade (och eventuellt dödad där inne)
Eller tills dem säljer ut och börjar jobba åt programmet som en galenpratare som hjälper att diskreditera fenomenet.
Citera
2026-09-04, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1681
Ja, jag är är själv utsatt och har varit det i många år. Och ja, det är svenska staten som använder STASIS metoder rakt av. IM = Informelle Mittarbeiter. IM/76 -själva manualen. Man fördömer DDR men tyckte att metoderna var intressanta och värda att studera och anamma. Man hade forskare bla från Uppsala, Lunds och Stockholms universitet att studera dem samt från Rikspolisstyrelsen. Det är när inga bevis går att få på brottslighet dessa metoder används. Ofta på initiativ av lokal polis eller privata medarbetare.
De infiltrerar ditt jobb, de infiltrerar dina vänner och de infiltrerar ditt bostadsområde. Antagligen har de spridit ut att du är sexbrottsling, fast du är ostraffad.
I mitt faĺl vet jag vem och vilka som ligger bakom men svårt att göra något åt, särskilt då jag redan blivit utsatt för mordförsök från polis.

Du kan var lugn dom infiltrerar inte något för de har redan folk överallt. Minst en halv miljon civila angivare. Någon på varje arbetsplats och fastighetsförening. Grundlagsskyddade som del av konstitutionssskyddet och landets totalförsvar. Du har rätt i att de har dig uppe för något. Det ser de i sin app.
Citera
2026-09-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
"Har på senare år märkt att de som deltar och samarbetar med gang stalkers är vänster liberala som skulle ha väldigt mycket att förlora om det nuvarande politiska systemet skulle kollapsa. "

Du hjälper programmet om du hävdar att det är "vänsterliberala" som utsätter en.
Det är en blandning av folk.
Allt från vänster till höger, svarta, vita, feminister, kvinnohatande incels, veganer och köttätare, kristna, muslimer, ateister osv.

Att peka ut en grupp som "den sorten som gör det här" som du gör hjälper att kontrollera narrativet och skydda kyrkor tex som är en stor del av detta.

Som kristen T.I har jag sett många "höger kristna" som deltager I detta.

Det finns många vänster liberala inom kyrkan ochså tyvärr det är därför det har gått så snabbt med HBTQ och så kallade rengbågs mässor detta hade varit helt otänkbart på 80 talet.

Det är därför dom har lyckats med de förändringar som dom har gjort de senaste 30 åren alla kristna som har varit emot HBTQ har blivit gang stalkade så in i helvete av vänster liberala inom kyrkan som låtsats vara väldigt kristna men i själva verket är dom djävulen själv.
Citera
2026-09-04, 22:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det finns många vänster liberala inom kyrkan ochså tyvärr det är därför det har gått så snabbt med HBTQ och så kallade rengbågs mässor detta hade varit helt otänkbart på 80 talet.

Det är därför dom har lyckats med de förändringar som dom har gjort de senaste 30 åren alla kristna som har varit emot HBTQ har blivit gang stalkade så in i helvete av vänster liberala inom kyrkan som låtsats vara väldigt kristna men i själva verket är dom djävulen själv.

Jag tror ni båda fokuserar för mycket på om deltagarna är vänsterliberaler, kristna, höger, ateister osv. Det intressanta i David Lawsons modell i Cause Stalking är snarare att en redan existerande gruppidentitet eller “cause” kan användas som verktyg.

Lawson beskriver hur människor kan rekryteras därför att de tror att de hjälper en legitim sak, skyddar samhället eller håller koll på någon som de fått höra är farlig, kriminell eller på annat sätt problematisk. Själva “cause” fungerar då som moralisk motivering. Han menar även att många deltagare bara har en ganska vag uppfattning om gruppens ideologi, medan känslan av grupptillhörighet, makt och rättfärdighet blir viktigare.

Det innebär också att helt olika folkgrupper teoretiskt kan användas mot samma person. Om man vet vad som provocerar eller destabiliserar målet kan man spela på motsättningar: religiösa mot sekulära, vänster mot höger, konservativa mot progressiva osv. Målet kan samtidigt beskrivas olika för olika grupper beroende på vad som får just dem att reagera.

Poängen blir alltså inte att “vänstern” eller “kyrkan” som helhet ligger bakom GS. Tvärtom kan sådana etiketter själva vara en del av manipulationen. Det centrala är deception: deltagarna får en berättelse som gör att de tycker att deras beteende är legitimt, medan målpersonen upplever den sammanlagda effekten.

Det är också därför Lawson skiljer mellan varför någon först blir utvald och varför trakasserierna sedan fortsätter. Enligt hans modell drivs den fortsatta processen ofta av lögner om målet, grupplojalitet och en känsla av att man arbetar för en god sak.

Så jag skulle vara försiktig med att peka ut en viss politisk eller religiös grupp. Taktiken, om modellen stämmer, är snarare att använda olika gruppers värderingar, identiteter och motsättningar som verktyg för att få människor att provocera, bevaka eller behandla samma person på ett visst sätt.

Det är därför någon i målpersonens omgivning kan uppleva att “vänstern”, “högern”, religiösa, ateister eller någon annan grupp ligger bakom allt, när en alternativ förklaring inom cause-stalking-modellen är att olika grupper används därför att de reagerar på olika berättelser och olika provokationer.
Citera
2026-09-05, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur vet du att det är en stalker? Varför kan det inte handla om en helt vanlig knegare som jobbar åt Nacka vatten? På bilden ser man en byggarbetsplats så det är ju inte alltför långsökt att det finns lite knegare där.

Om man kör omkring i en bil som är märkt med "Nacka Vatten" kan man nog förutsätta att bilen tillhör Nacka Vatten. Och att personen som sitter i bilen jobbar åt Nacka Vatten.

Hur får du in Samhall i det hela?

För att denne fsg, som Kriminalvården nämner honom i sina handlingar, är intagen på HVB för sitt missbruk och antisociala beteende.
Citera
2026-09-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
För att denne fsg, som Kriminalvården nämner honom i sina handlingar, är intagen på HVB för sitt missbruk och antisociala beteende.

Hur vet du det? Har du läst hans medicinska journal och kriminalvårdens handlingar? Är du en stalker som har tillgång till skyddade uppgifter?

Och att någon är antisocial och har ett missbruk är inte ett bevis för att man är medlem i någon slags organiserad stalking.
Citera
2026-09-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Inom den röda fyrkanten här ser det ut att vara ett renoveringsprojekt eller liknande. Givet dina inlägg i tråden vågar man gissa på att du har varit på dom och anklagat dom för att vara stalkers, och gjort det till den milda grad att dom har lackat på dig.

https://postimg.cc/z3QLTxKQ

Jag säger inte att det är så - bara att givet den information som vi har skulle det kunna vara så.

Det sa jag inte.

Vad vill du?
”Givet den information vi har…”
Vilka vi?

Det de gör är grovt. Den här gruppen som flyttat in och förstört mitt och många andras liv med sina avskyvärda, antisociala beteenden.
De här kokainlangarna, spansktalande och svenska, i adidasbrallor och uppdragen huva, vill ingen ha här.
De är stalkers. De har tillgång till dokument som bara myndigheter har.
De erkänner det också; ”vi känner en polis”.

Det finns inga ”surkärrigar här”. Alla, förutom pundarna och deras pundrfruar, kan uppföra sig. Ni kriminella ska bort härifrån. Och någon ska betala. Det kan bli enkelt och billigt, att ni bara försvinner, eller bli svårt och smärtsamt om vi tar det i en rättssal och ni får era liv blottade med allt skit ni står för i era hjärtan och förlorar era jobb.

Det är NI som bestämt att jag ska bort dör att jag vägrar ha er adidasgäng och ert kokain i VÅRT område.
Och jag har lagen på min sida. Din kriminella amigo. Jag vet vilka ni är. Stalkersvin.
Citera
2026-09-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur vet du det? Har du läst hans medicinska journal och kriminalvårdens handlingar? Är du en stalker som har tillgång till skyddade uppgifter?

Och att någon är antisocial och har ett missbruk är inte ett bevis för att man är medlem i någon slags organiserad stalking.

Vad är frågan?
Bestäm dig.
Jag förföljer ingen, men jag har hämtat ut handlingarna om mina stalkers, självklart.

Det är mycket grovt det de gör.
Citera
2026-09-05, 19:03
Medlem
Citat:
Vad är frågan?
Bestäm dig.

Frågan var hur du vet att han är en del av en "organiserad stalking".

Citat:
Jag förföljer ingen, men jag har hämtat ut handlingarna om mina stalkers, självklart.

Låter minst sagt suspekt att du har hämtat ut skyddade handlingar om att han är intagen på HVB pga missbruk.

Citat:
Citera
2026-09-05, 19:13
Medlem
Citat:
... Helt surrealistiskt och jag reagerade instinktivt när jag passerade ”mannen” med att skrika ”facist” och jag slog honom i hans feta arsel ....

Citat:
.... Det finns inga ”surkärrigar här”. Alla, förutom pundarna och deras pundrfruar, kan uppföra sig. ....

Hmmm.... att skrika facist och slå okända människor är verkligen inte att uppföra sig.
Citera
2026-09-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror ni båda fokuserar för mycket på om deltagarna är vänsterliberaler, kristna, höger, ateister osv. Det intressanta i David Lawsons modell i Cause Stalking är snarare att en redan existerande gruppidentitet eller “cause” kan användas som verktyg.

Lawson beskriver hur människor kan rekryteras därför att de tror att de hjälper en legitim sak, skyddar samhället eller håller koll på någon som de fått höra är farlig, kriminell eller på annat sätt problematisk. Själva “cause” fungerar då som moralisk motivering. Han menar även att många deltagare bara har en ganska vag uppfattning om gruppens ideologi, medan känslan av grupptillhörighet, makt och rättfärdighet blir viktigare.

Det innebär också att helt olika folkgrupper teoretiskt kan användas mot samma person. Om man vet vad som provocerar eller destabiliserar målet kan man spela på motsättningar: religiösa mot sekulära, vänster mot höger, konservativa mot progressiva osv. Målet kan samtidigt beskrivas olika för olika grupper beroende på vad som får just dem att reagera.

Poängen blir alltså inte att “vänstern” eller “kyrkan” som helhet ligger bakom GS. Tvärtom kan sådana etiketter själva vara en del av manipulationen. Det centrala är deception: deltagarna får en berättelse som gör att de tycker att deras beteende är legitimt, medan målpersonen upplever den sammanlagda effekten.

Det är också därför Lawson skiljer mellan varför någon först blir utvald och varför trakasserierna sedan fortsätter. Enligt hans modell drivs den fortsatta processen ofta av lögner om målet, grupplojalitet och en känsla av att man arbetar för en god sak.

Så jag skulle vara försiktig med att peka ut en viss politisk eller religiös grupp. Taktiken, om modellen stämmer, är snarare att använda olika gruppers värderingar, identiteter och motsättningar som verktyg för att få människor att provocera, bevaka eller behandla samma person på ett visst sätt.

Det är därför någon i målpersonens omgivning kan uppleva att “vänstern”, “högern”, religiösa, ateister eller någon annan grupp ligger bakom allt, när en alternativ förklaring inom cause-stalking-modellen är att olika grupper används därför att de reagerar på olika berättelser och olika provokationer.

Nej jag köper inte det där att någon går runt och rekryterar folk till att bli gang stalkers. Tänk hur mycket jobb det skulle vara och att dessutom få allihopa att delta utan att ifrågasätta? Till exempel medlem Johanna vill ha en ny mobiltelefon för att hon ska delta och Johan vill ha tjejer. Det skulle vara en enorm kostnad och att hota alla till tystnad skulle inte heller fungera.

Min teori är att alla dessa människor som börjar stalka dig var en grupp(politisk eller inte) före du dök upp på den första gudstjänsten eller mötet på det sättet behöver dom inte rekrytera någon ny och inte betala någon för deras deltagande alla andra som inte är med i gruppen kan kanske falla för grupptrycket eller så lämnar dom församlingen när dom märker att det finns en gang stalker grupp där.

Detta har jag noterat vid många tillfällen folk som helt plötsligt lämnar föreningen eller församlingen när dom märker att det finns en gang stalker grupp där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in