2026-09-05, 11:54
Medlem
Mellons pappa heter R*ger Ekval*
Bor i Stigtomta
Sök på namnet och Studsvik styrelse så finns bilder
Senast redigerad av Granasen 2026-09-05 kl. 11:56.
Citera
2026-09-05, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Jag vet inte om det här är allmänt känt. Men det är lika bra att dra av plåstret på Ellie Sandin. Eller BusEllie som hon kallar sig på sin på Darkside. Mellon blev till under en tillfällig sexuell relation där. Med en man som hon hade en tillfällig BDSM och Little relation med. Ellie har kraftiga Little tendenser, hon har ju Aspergers och sånna människor brukar ägna sig åt alla konstiga sexuella böjelser. Om ni undrar varför Ellie har de där barnsliga unicorn tatueringarna. Så har ni nu svaret. De hade oskyddat sex och hon blev gravid. Ellie bestämde sig för att behålla barnet. Ivrigt påhejad av en massa brudar på Darkside. Mannen fick inte vara delaktig i beslutet. Än mindre gar han fått vara delaktig i Mellons liv eller uppväxt. Vilket jävla öde att bli farsa med en crazy brud på Darkside. Som man säger; Don't stick your dick in crazy. Istället för att inte prata om Mellon och hans pappa. Nu har du chansen att berätta sanningen.
Visste inte vad little var inom bdsm. Men googlade. En person som beter sig som ett barn och klär sig som ett barn har sex med nån som gillar barn? För mig låter det sjukt och äckligt.
Citera
2026-09-05, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Visste inte vad little var inom bdsm. Men googlade. En person som beter sig som ett barn och klär sig som ett barn har sex med nån som gillar barn? För mig låter det sjukt och äckligt.
Det får man ju tycka men det är inga barn involverade. Det handlar väl mer om att en blir omhändertagen och den andra ska ta om hand, och att de överdriver skillnaderna för att skapa en maktskillnad.

Men så länge man håller sig till vuxna tycker jag inte någons sexualitet ska användas för att diskreditera eller smutskasta.
Då är det värre med de äldre som uppenbart går efter precis lagliga tonåringar för att de vill egentligen gå längre. Det är äckligt. Men två vuxna människor? Orka.

Edit: tror många missförstår det där. Det handlar oftast inte ens om sex för de personerna som gillar den dynamiken. Många har aldrig ens sex som ”liten och stor”, utan det handlar om makten och omhändertagandet.
Citera
2026-09-05, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det får man ju tycka men det är inga barn involverade. Det handlar väl mer om att en blir omhändertagen och den andra ska ta om hand, och att de överdriver skillnaderna för att skapa en maktskillnad.

Men så länge man håller sig till vuxna tycker jag inte någons sexualitet ska användas för att diskreditera eller smutskasta.
Då är det värre med de äldre som uppenbart går efter precis lagliga tonåringar för att de vill egentligen gå längre. Det är äckligt. Men två vuxna människor? Orka.

Edit: tror många missförstår det där. Det handlar oftast inte ens om sex för de personerna som gillar den dynamiken. Många har aldrig ens sex som ”liten och stor”, utan det handlar om makten och omhändertagandet.
Jag får tycka precis vad jag vill. Tycker det är extremt osmakligt med vuxna män som vill ha sex med tjejer som låtsas vara barn. Det är inte normalt. Uppenbarligen har det varit sex involverat eftersom ett barn blir till.
Gränserna suddas ut hela tiden och man ska tycka allt är ok nuförtiden. För mig låter det som en pedofil som provar genom lek först och sen går vidare. Precis som en blottare som först provar det och sen går vidare med våldtäkt.
Citera
2026-09-05, 17:05
Medlem
Citat:
Avvikande och absolut inte normalt enligt mig heller. Nåt är fel i knoppen.
Citera
2026-09-05, 17:41
Medlem
Citat:
Jag får tycka precis vad jag vill. Tycker det är extremt osmakligt med vuxna män som vill ha sex med tjejer som låtsas vara barn. Det är inte normalt. Uppenbarligen har det varit sex involverat eftersom ett barn blir till.
Gränserna suddas ut hela tiden och man ska tycka allt är ok nuförtiden. För mig låter det som en pedofil som provar genom lek först och sen går vidare. Precis som en blottare som först provar det och sen går vidare med våldtäkt.

Enig till 100%
Citera
2026-09-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Enig till 100%
Jag håller med dig fullständigt! Vuxna som har sex och samtidigt fantiserar om barn är onormalt. Stark pedofilvarning! Kan aldrig någonsin förklaras bort. Undrar om det är sant det som skrivs. Ibland undrar man. 
Citera
2026-09-05, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Enig till 100%
Tack. Då är jag inte helt fel ute.
Citera
2026-09-05, 18:21
Medlem
Citat:
Tack. Då är jag inte helt fel ute.
Håller helt med också! Barn är off limits i alla lägen när det gäller sex! Även om det är en vuxen som tar rollen som barn. Pedofil varning!
Citera
2026-09-05, 18:24
Medlem
Citat:

Ja, du får tycka vad du vill. Jag blir också äcklad av det men jag tänker inte döma någon utifrån något sånt ändå. Hon är trasig från början och får/fick säkert den enda omtanken när hon hade sexuella relationer med män (men som hon ändå tvingades ta lån åt).
Jag är mer äcklad av männen som utnyttjar de kvinnor som har dessa problem.

Det är inte M:s pappa som misshandlade och begick övergrepp mot henne. De kanske hade ett mer normalt förhållande. Vem vet.
Citera
2026-09-05, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestK9Buddy
Jag håller med dig fullständigt! Vuxna som har sex och samtidigt fantiserar om barn är onormalt. Stark pedofilvarning! Kan aldrig någonsin förklaras bort. Undrar om det är sant det som skrivs. Ibland undrar man. 

Personen som tog upp det skrev hennes användarnamn. Om hon inte tagit bort sitt konto på Darkside så kan du läsa allt där.
Citera
2026-09-05, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, du får tycka vad du vill. Jag blir också äcklad av det men jag tänker inte döma någon utifrån något sånt ändå. Hon är trasig från början och får/fick säkert den enda omtanken när hon hade sexuella relationer med män (men som hon ändå tvingades ta lån åt).
Jag är mer äcklad av männen som utnyttjar de kvinnor som har dessa problem.

Det är inte M:s pappa som misshandlade och begick övergrepp mot henne. De kanske hade ett mer normalt förhållande. Vem vet.
Hon är så trasig så trasig som söker närhet hos sådana män. Har hon träffat dessa män när hon hade barn? Så sjukt tragiskt. Män som tänder på dessa sjuka lekar borde hamna i nåt register.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in