2026-09-04, 19:41
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
SD verkar ha svårt att sluta med Ryssvurmandet!
Går ända upp i partitoppen.

Ja det är ett ganska svårt problem i partiet. Man hade ju trott att ett parti nassar hade haft problem med att andra länder påverkar Sverige men det är så klart ok så länge landet i fråga har liknande politik som den de vill se.
Citera
2026-09-04, 19:41
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swer99
Det ligger liksom i sakens natur att vi inte får veta vilken skadan är, precis som i alla andra spionfall.

Kärringen har pratat Putinvänligt på nätet. Det är väl det hela. Det har många andra gjort också tidigare, alltför många, innan de kommit på bättre tankar när de sett Putins avskyvärda agerande accelerera.
Citera
2026-09-04, 19:42
Medlem
Bilderberg78s avatar
Inte ens USA eller Nato fattade att Putin skulle anfalla Ukraina..

En "tjänsteman" behöver inte vara smartast i världen fem år senare.....
Citera
2026-09-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vad har det med trådens ämne att göra?
Svarade på ett inlägg som insinuerade att Wasa var typ en Putin?
Citera
2026-09-04, 19:44
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Eh? Storm i ett vattenglas? Att fienden infiltrerar oss? Vänsterpropaganda? Är du dum på riktigt?

Vilken är skadan för att kärringen har hyllat Putin på nätet? Ja det är ju åt helvete förstås. Men skadan lite mer substansiellt? Typ Wennerström?
Citera
2026-09-04, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Kärringen har pratat Putinvänligt på nätet. Det är väl det hela. Det har många andra gjort också tidigare, alltför många, innan de kommit på bättre tankar när de sett Putins avskyvärda agerande accelerera.

Och det var 2015 som EXPO "grävde" fram att hon gjorde det också va?

Alla som är ärliga med sig själva fattar att EXPO släppte den här "bomben" först nu i valets slutspurt när S börjar dala ner till under 30% i opinionen.
Citera
2026-09-04, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Du känner inte att det ligger nära diskriminering att porta personer av visst ursprung till vissa tjänster? Du vet, lite totalitärt diktatoriskt sådär?

Jag trodde det var därför vi har säkerhetskontroller - som utförs av SÄPO - för att vi ska identifiera hot på personnivå och inte på folkgruppsnivå. Är sossarna alltså för att införa raspolitik igen? Eller är det dina Egna Tankar?

Knappt värt att besvara det där, eller vad säger du?
Citera
2026-09-04, 19:47
Medlem
Bilderberg78s avatar
Vårt allierade Nato land USA hade ett möte med Putin i USA i år (Alaska). Är vi fiender just nu med USA?

Sparka på en dum brud som är sekreterare i riksdagen....
Citera
2026-09-04, 19:48
Avslutad
Citat:
Ja eller så kan man ljuga, hitta på eller sprida direkta lögner? Som du och dina kollegor gör?

Jag har inte ljugit om något över huvud jävla taget. Jag säger inget som jag inte kan backa upp.

Jag har inga "kollegor".
Citera
2026-09-04, 19:48
Medlem
Citat:
Svarade på ett inlägg som insinuerade att Wasa var typ en Putin?

Det har jag aldrig påstått.
Citera
2026-09-04, 19:49
Avstängd
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Jag är fortfarande inte Putin-vän. Jag har varit tydlig med att han är en agent och kontrollerad opposition åt London (därför han aldrig kommer att atombomba London vilket han borde göra men aldrig kommer göra för att han suger).

Ni Londonälskare är fan äckligast av alla.
Det där får du starta en egen tråd om.
Citera
2026-09-04, 19:49
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioacc
Jävla neandertalare. Vad är egentligen problemet? Att tajma publiceringen av en nyhet som berör misstänkt landsförräderi till det tillfälle då den kommersiella utväxlingen blir som störst verkar vara en renodlad affärsmässig maximering, inget annat. Jag ser åtminstone ingen direkt logisk motsättning i att styra publiceringen efter maximal lönsamhet. Tvärtom anser jag att det är smart att släppa informationen nu. Det är helt klart det ekonomiskt rätta att göra.

Kolla upp tidsdifferransen om när "budskapen" hände och vad som händer nu,och googla lite gärna om EXPO om du inte är om (vänster)flötet redan nu iofs?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in