2026-09-04, 19:24
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är lätt att vifta med med ryss-kortet och alla tappar fattningen. Men de flesta är ju ändå överens om att man inte vet tillräckligt för att fastslå nånting. Expos "avslöjande" är alldeles för grunt och intetsägande och det vet de själva om. Men det räcker för att störa valrörelsen med bara en dryg vecka kvar.

Naturligtvis var liknande förväntat av mig, mer bryr jag mig inte längre!
Jag röstar bara för mina barn och barnbarns framtid i Sverige nu! (ja så gammal är jag)
Senast redigerad av Erik Öst 2026-09-04 kl. 19:32.
Citera
2026-09-04, 19:25
Medlem
Bilderberg78s avatar
Det kryllar med Hamas samt ISIS islamister i vänstern i riksdagen.

Och som sagt, politiker kan vem som helt bli utan att säpo får lov att stoppa dem.....
Citera
2026-09-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Man kan älska ett hemland utan att älska nuvarande regim. Herregud - är Sverige enbart Tidö? Midsommar, Gustav Vasa, fjällen, skärgården, Pippi Långstrump, SOS - är inte det Sverige oavsett regim? Vad är det DU inte fattar?
Du har inte läst någonting av det som kommit fram va?
Citera
2026-09-04, 19:31
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Det kryllar med Hamas samt ISIS islamister i vänstern i riksdagen.

Och som sagt, politiker kan vem som helt bli utan att säpo får lov att stoppa dem.....

SD visste om kopplingarna men gjorde inget åt det.
Citera
2026-09-04, 19:33
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Det är ingen politiker. Det är en kärring som springer runt och skriver papper år SD.s riksdagsmän.

Och dessutom är mammaledig...

Hon ligger med en högt uppsatt Sverigedemokrat inom Tidö-samarbetet.
Citera
2026-09-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Gustav Wasa levde för flera hundra år sedan. Svinet Putin lever nu (tyvärr)
Tack vare Wasa blev Sverige självständigt. För typ 500 år sedan.
Citera
2026-09-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Ja och de vigdes i London. Så att säga. Trump har varit skuldsatt upp över öronen till city of London sedan 90-talet när han gick bankrutt typ sex gånger eller så. Och Ghislaine Maxwell (Jeffrey Epsteins kumpan ifall du nu levt under en sten) är en brittisk arvtagerska (ja och jag vet att hon är judinna också men det inte värt att stirra sig blind på) ifall du inte visste. Ghislaines far Robert är en intressant jävel du nog absolut inte vill att jag ska gå närmare in på om. Han var agent åt britterna, amerikanarna, israelerna och ryssarna på en och samma gång under kalla kriget. Där har du roten till det här med att Putin och Trump är kumpaner. För att Putin är en del utav samma jävla Bretton Woods system Trump är en del utav. Och som alla de demokrater, nykonservativa osv. som gormat om att Trump och Putin är kompisar också är. De jobbar alla ihop. Trump och Putin (även Netanyahu) spelar skurken. Zelenskyj och andra spelar hjälten. Teater ämnad att hjärntvätta folk att ha ihjäl varandra så att London och Washington kan sko sig på det.

Eller så har Ryssland invaderat Ukraina i strid med internationell rätt.
Citera
2026-09-04, 19:36
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Jag ska berätta en hemlis - de flesta migranter som kommer hit älskar sitt hemland. Men berätta det inte för nån.

Bristande vandel kallas det.
Citera
2026-09-04, 19:37
Medlem
bioaccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Vänstertidningen EXPO har naturligtvis hållt på den här gamla sk. "nyheten" lagom till valet(som egentligen inte är en "nyhet")!
Är alla helt dumma i huvudet (politiskt omedvetna) nuförtiden?
Jävla neandertalare. Vad är egentligen problemet? Att tajma publiceringen av en nyhet som berör misstänkt landsförräderi till det tillfälle då den kommersiella utväxlingen blir som störst verkar vara en renodlad affärsmässig maximering, inget annat. Jag ser åtminstone ingen direkt logisk motsättning i att styra publiceringen efter maximal lönsamhet. Tvärtom anser jag att det är smart att släppa informationen nu. Det är helt klart det ekonomiskt rätta att göra.
Citera
2026-09-04, 19:39
Medlem
Citat:
Man kan älska ett hemland utan att älska nuvarande regim. Herregud - är Sverige enbart Tidö? Midsommar, Gustav Vasa, fjällen, skärgården, Pippi Långstrump, SOS - är inte det Sverige oavsett regim? Vad är det DU inte fattar?
Men herregud väx upp och tänk lite ungjävel. Vi kan inte ha folk som sitter på säkerhetsklassade uppgifter och stöder fienden.
Citera
2026-09-04, 19:39
Medlem
Ingen är väl förvånad. Det kommer lägligt dessutom men, SD anhängare bryr sig inte oavsett vad som kommer fram. Värre är det med potentiella väljare de lär fundera både en och två gånger.
Citera
2026-09-04, 19:40
Medlem
bioaccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
SD visste om kopplingarna men gjorde inget åt det.
Ja, man har ju hört detta tidigare, om man säger så.
(FB) JUST NU: EXPO avslöjar med SVT: SD-tjänsteman i riksdagen sprider proryska budskap!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in