2026-09-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Suck.
Att det finns knäppa sossar rättfärdigar väl inte att ryssar släpps in bland makteliten i Sverige. Tänk nu lite din dumme fan.
Vi pratade om vilka utlänningar som är önskade i Sverige och vilka som inte är det. Av S. Din dumme fan. Lisa 99 som våldtogs tackar dig.
Citera
Medlem
SegerHelg88s avatar
Landsförräderi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Nu är ju kvinnan ryska, har Ryssland som ett älskat hemland. Att hon är mer älskansvärd i sin hyllning av Ryssland än en amerikan är väl inte så jävla konstigt? Det som är märkligt, och äckligt, är att det inte verkar finnas nån människa i denna tråd som vet vad det är att älska ett hemland.

Man ”glömmer” konstant att kvinnan är ryska. Att hon älskar sitt hemland på Facebook är inte konstigare än om jag la upp bilder på svensk midsommar med hjärtan som utlandssvensk. Ska jag säga det en gång till? Kvinnan är RYSKA. Försök ha det i minne när du spyr ut din ilska över att hon lägger upp hjärtan i inlägg som handlar om Ryssland.
Jomen då bör hon väl jobba för Putin och inte för Sverige. Vad är det du inte förstår?
Citera
2026-09-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Och vilken är skadan? Ingen. En storm i ett vattenglas. Vänsterpropaganda i valets slutskede.

Det ligger liksom i sakens natur att vi inte får veta vilken skadan är, precis som i alla andra spionfall.
Citera
2026-09-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grunch
Finns det folk som uppat henne till en riktig spion?

Hon var väl bara Putinkramare?

Är hon spion eller bara kramare? Finns det fler?
Ja i tråden sas det spion. Man måste ju dra på gasen när EXPO ger ett upplägg. Vänsterpacker lyder. Hon är Rysslandsälskare vilket inte är så konstigt då hon är ryska. Tydligen kritisk på senare år mot Putin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Och vilken är skadan? Ingen. En storm i ett vattenglas. Vänsterpropaganda i valets slutskede.
Eh? Storm i ett vattenglas? Att fienden infiltrerar oss? Vänsterpropaganda? Är du dum på riktigt?
Citera
Medlem
Så lägligt och vilken fin timing precis innan val. Det här har de känt till ett längre tag.

Det är ett mediadrev utan dess like i röd press.
Nu drar man på stora trumman.

Handlar det om terrorister och islamister i andra partier är det för det mesta små artiklar som
snabbt blåser förbi.

Nu är vi där och pratar om yttrandefrihet igen. Har det funnits personer i riksdagsförvaltningen och andra partier som spridit olämpliga budskap på sociala medier tidigare? Många. Det är väldigt lätt att hitta många vänstervridna luftskallar som bejakat våld, rasism, terrorism, hot och all möjlig skit..

Men det är tydligt att det röda blocket fokuserar mycket på att kasta skit på sina motståndare.

Som någon skrev.. Om personen hade inneburit en reell säkerhetsrisk hade det belysts tidigare.
Det är en journalistisk granskning, inte en rättslig.

Sen håller jag med om att det inte bör förekomma!
Citera
2026-09-04, 18:54
Medlem
guderis avatar
Samma sak varje val, expo hittar någon lokalpolitiker eller tjänsteman som gillat en kommentar på facebook eller annan social media. Och sen växer SD
Citera
2026-09-04, 18:54
Medlem
Steinarrs avatar
Om det här är det enda som vänstermedia har att komma med så kan de lika gärna ge upp.

Det här är ett patetiskt avslöjande.
Citera
2026-09-04, 18:56
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinbergbatrashaka
Eh? Storm i ett vattenglas? Att fienden infiltrerar oss? Vänsterpropaganda? Är du dum på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av knasen7910
Så lägligt och vilken fin timing precis innan val. Det här har de känt till ett längre tag.

Det är ett mediadrev utan dess like i röd press.
Nu drar man på stora trumman.

Handlar det om terrorister och islamister i andra partier är det för det mesta små artiklar som
snabbt blåser förbi.

Nu är vi där och pratar om yttrandefrihet igen. Har det funnits personer i riksdagsförvaltningen och andra partier som spridit olämpliga budskap på sociala medier tidigare? Många. Det är väldigt lätt att hitta många vänstervridna luftskallar som bejakat våld, rasism, terrorism, hot och all möjlig skit..

Men det är tydligt att det röda blocket fokuserar mycket på att kasta skit på sina motståndare.

Som någon skrev.. Om personen hade inneburit en reell säkerhetsrisk hade det belysts tidigare.
Det är en journalistisk granskning, inte en rättslig.

Sen håller jag med om att det inte bör förekomma!

Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Om det här är det enda som vänstermedia har att komma med så kan de lika gärna ge upp.

Det här är ett patetiskt avslöjande.

Exakt. Den stora frågan är väl varför Kristersson och Moderaterna fortfarande känner att de måste spreta för media...
Citera
2026-09-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Det måste de såklart inte. Men om deras hemland är en naturlig fiende till Sverige, så bör de inte, genom äktenskap eller samboskap eller genom kontakter med ett stort svenskt parti, släppas in i riksdagen.
Du känner inte att det ligger nära diskriminering att porta personer av visst ursprung till vissa tjänster? Du vet, lite totalitärt diktatoriskt sådär?

Jag trodde det var därför vi har säkerhetskontroller - som utförs av SÄPO - för att vi ska identifiera hot på personnivå och inte på folkgruppsnivå. Är sossarna alltså för att införa raspolitik igen? Eller är det dina Egna Tankar?
Citera
2026-09-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DasspappretDN
Fortsätt älta som en hackig jävla skiva då, din jävla fabianist.

SD är inte "extremister". De lade sig platt för Kristersson och lät han dra in oss i NATO. Vänsterpartiet vek ner sig i den frågan också till slut har jag för mig men rätta mig om jag har fel där. Vänsterpartiet viker ner sig och pudlar konstant för allt möjligt bara för att blidka S och Wallenbergarna numera. Så är det sedan Spymans tid redan.

Nu drar EXPO upp det här dagar innan valet bara för att S börjat dala i opinionen. Nu är ju mittens rike faktiskt hotat (eller nja för jag har ju redan förklarat hur SD och V är med på det ändå). Då måste vi drämma till med en ryss-skandal i SD. Ni har ju redan spelat ut korten mot V med Hamas breven eller vad det var (islamisten som ville elda upp Simona var faktiskt sosse kom jag på nu). Nu det här. Ni är desperata. Ni vill ju ändå ha en bredare mitt än vad opinionsläget visar just nu. S under 30% får er alltid att kallsvettas.

Tagga ner nu min rabiate ryssvän😉

NATO är inte ämnet för denna tråd utan att SD hyser Putinälskare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in