Citat:
Ursprungligen postat av
CompilingCode
Ursäkter efter ursäkter. Varför donerar ulf så mycket skattepengar till ukraina? Inse själv hur korkad ni är.
Vad fan tycker jag ska kunna göra då? Jag vrålar ju in i ett tomrum här. Det går inte att nå dumsvensken. Totalt jävla hjärndöda anglofiler som inte fattar vad brittjävlarna och deras större fetare lillebror amerikanarna egentligen gjort med världen med sina ockriga finansiella system och skit. Jag är en väldigt stor beundrare av tex norska vikingar, Vilhelm erövraren och Vilhelm III som knäckte brittjävlarna totalt genom att invadera och ockupera dem.
Alla stereotyper och nidbilder utav judar stämmer lika bra in på britterna. Inte alla britter för all del dock. Många britter har ju någon konstig kristen schizofreni där de tror att de är de riktiga judarna till och med. Kolla upp det. Brittisk Israelism eller vad fan det heter. Och så har du ju den kristna sionismen som mer eller mindre startade där på och gav upphov till dagens Israel till stor del lika mycket som den faktiska judiska sionismen (som startades utav Theodor Herzl i Wien faktiskt) som jag inte har så värst mycket emot i sin grundprincip även fast de kan vara nefariska och helt dumma i huvudet och skitdryga de med. Men kristna sionister är fan helt körda i huvudet i grund och botten. Vill att alla ska dö så att Jesus kommer tillbaka eller något. Fan är det fel på alla britter och amerikaner som går omkring och tror på sånt där och politiskt lobbar och verkar för att det ska verklighet? Det är ju megastört. Samtidigt är britterna värsta romar-lajvarna också. Mer så än de på kontinenten som också är det för all del (och ja det är lika pinsamt). Många britter och irländare som gillar de gamla fenicierna och Kartago (de hade handelsutposter och drev gruvor på öarna faktiskt) också och identifierar med dem mot kontinenten. De är sjukt rasistiska mot spanjorer och portugiser också trots att en betydande del utav genpoolen på brittiska öarna härstammar från Iberiska halvön (Galicien i synnerhet). Britterna är som sydlänningar som blivit strandsatta på en ö norrut.
Det är rörigt med identiteten där på öarna. Därför vill de hämnas på hela världen men i synnerhet på fransoser, germaner och slaver på fastlandet med att destabilisera oss, söndra och härska och pracka på oss deras liberala och kosmopolitiska flum, mångkultur och identitetsstörningar.
Och så är Storbrittannien ett så sjukt ingrott klassamhälle också.