2026-09-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är inte männens fel, det har andra orsaker. P-piller, antidepressiva, och alltför många tidigare sexpartners förstör kvinnans belöningssystem. Klart det är svårt att få orgasm när kroppen är en kemifabrik och huvudet fullt av SCUM-manifestet. Jag väljer kvinnor bra och dresserar dem till att få orgasm. Kvinnan måste låta mannen dominera, hennes psyke är evolutionärt programmerat för att sexualisera underkastelse.
”Förstör kvinnans belöningssystem”
Fan vad äckligt blåst du är.
Du är nu på min ignore
Citera
2026-09-04, 17:40
Medlem
Citat:
Hela samhället vinner på att ha bildade män. Jag tar debatten om att extremfeminism är djupt skadlig för samhället med dig här exempelvis. Du skulle bara veta hur många strängar jag har på min lyra. Jag rankas topp 1-5 % inom många olika områden.
Av vilka?
Citera
2026-09-04, 17:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vad extremt fel du har!

Kvinnor får orgasm om hon vågar slappna av tillsammans med mannen och får rätt stimulans av klitoris och/eller g-punktens område.

Att många kvinnor har svårt att få orgasm tillsammans med mannen beror mest sannolikt på att hon inte vågar slappna av/ge sig hän tillräckligt med honom (kanske oroar sig mer över hur hon ser ut, tänker på stressande saker etc.) eller/och att han helt enkelt använder fel teknik när han försöker stimulera hennes klitoris och/eller g-punktens område. Och hon kanske inte vågar visa/säga hur hon vill ha det.

Det där är feministiskt skitsnack. Varför skulle inte en kvinna kunna slappna av med en man hon känt länge och väl? Män har hittat klitoris sedan länge och vet hur den fungerar och hur den stimuleras. Kroppskomplex kan jag tänka mig kan påverka, men det är väl för fan bara att se till att hålla sig så fräsch hon kan genom en sund livsstil. Kvinnlig orgasm är inte ett manligt ansvar, och det är inte en kvinnlig rättighet att få orgasm. Hon får öppna käften och tala om vad hon vill ha. Är det svårt eller? Svenska kvinnor var ju så starka och frigjorda enligt er feminister? Du borde reflektera över hur feminismen försvagat och fördummat kvinnor. Sådant kommer med i sänghalmen.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-09-04 kl. 17:44.
Citera
2026-09-04, 17:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
”Förstör kvinnans belöningssystem”
Fan vad äckligt blåst du är.
Du är nu på min ignore

Vad bra, då får jag argumentera oemotsagd från dig. Det är ju super!
Citera
2026-09-04, 17:43
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Den äldre mannen ägnar sin tid till lärande och personlig utveckling. Kvinnor kastar bort sin tid på skvaller, TV-serier och annat trams. Du vet mycket väl att detta är sant.
Självklart. Det är dom största sanningarna som motarbetas mest av det rabíata Feministpacket. Medan vi Herrar börjar studera Filosofer i medelåldern, börjar Kärringarna prenumerera på Svensk Damtidning.

Sverige behöver åter en auktoritär intelligentia som är högutbildad OCH dominant.
Citera
2026-09-04, 17:43
Medlem
Citat:
Hela samhället vinner på att ha bildade män. Jag tar debatten om att extremfeminism är djupt skadlig för samhället med dig här exempelvis. Du skulle bara veta hur många strängar jag har på min lyra. Jag rankas topp 1-5 % inom många olika områden.

Ett icke svar.

Självmorden är många bland äldre män pga att de är ensammare, mer isolerade och inte har de nätverken som äldre kvinnor har.
Citera
2026-09-04, 17:46
Medlem
Citat:
Det är inte männens fel, det har andra orsaker. P-piller, antidepressiva, och alltför många tidigare sexpartners förstör kvinnans belöningssystem. Klart det är svårt att få orgasm när kroppen är en kemifabrik och huvudet fullt av SCUM-manifestet. Jag väljer kvinnor bra och dresserar dem till att få orgasm. Kvinnan måste låta mannen dominera, hennes psyke är evolutionärt programmerat för att sexualisera underkastelse.

Hur dresserar du tillfälliga sexköp till att få orgasm?
Citera
2026-09-04, 17:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Ett icke svar.

Självmorden är många bland äldre män pga att de är ensammare, mer isolerade och inte har de nätverken som äldre kvinnor har.

Män är diskriminerade i Sverige på många olika sätt, vilken är en viktig orsak till suicid.
Citera
2026-09-04, 17:48
Medlem
Citat:
Män är diskriminerade i Sverige på många olika sätt, vilken är en viktig orsak till suicid.

Beror inte på diskriminering, det beror på ensamhet och isolering. Många killar och män uppger att de inte har en enda nära vän eller familjemedlem som de kan anförtro sig till.
Citera
2026-09-04, 17:49
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Hur dresserar du tillfälliga sexköp till att få orgasm?

Deras orgasm är inte intressant, utan det är min som är det. Det är det jag betalade för. Vissa av dem fick orgasm ändå, kanske 10 %. Har dock inte köpt sex på många år. Var mest nyfiken och tyckte det var spännande, men har checkat den boxen. Politiskt är jag fortsatt engagerad i frihetsfrågan sexhandel. Är som bekant libertarian.
Citera
2026-09-04, 17:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Beror inte på diskriminering, det beror på ensamhet och isolering. Många killar och män uppger att de inte har en enda nära vän eller familjemedlem som de kan anförtro sig till.

Du är inte bildad och det märks dessvärre. Ensamhet och isolering kan vara kausala följder av diskriminering och utbredd misandri.
Citera
2026-09-04, 17:53
Medlem
Citat:
Deras orgasm är inte intressant, utan det är min som är det. Det är det jag betalade för. Vissa av dem fick orgasm ändå, kanske 10 %. Har dock inte köpt sex på många år. Var mest nyfiken och tyckte det var spännande, men har checkat den boxen. Politiskt är jag fortsatt engagerad i frihetsfrågan sexhandel.

Ööööhhhh det är väl en fet jävla no brainer. Fan vad bränd i skallen du är.

Mmm 10% var säkerligen bättre på att fejka orgasm än resten.

Läs i tråden där sexsäljare skriver, det "riktiga" sexet och orgasmerna sparar de åt sina pojkvänner. De flesta tänder inte ens på sina kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in