Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Du är inte så smart, eller hur? Om du vill att familjebilder på nakna barn som leker ska bedömas vara barnporr, så är det du som sexualiserar bilderna.
Snälla var god och citera mig där jag har sagt att familjebilder på nakna barn är barnporr.
På tal om att inte vara särskilt smart, var snäll och citera mig när jag har skrivit det.
Återigen en fabricerad lögn för att spinna på en sinnessjuk fantasi du bär inne på.
Inte fan har jag skrivit någonstans att det är barnporr, idiot.
Barnporr hade varit om det var någon form av penetration på bilderna eller andra olämpligheter såsom sexuell posering.
Familjebilder är inte barnporr.
Helt sjukt att man kan fortsätta med fabricerade lögner för att måla upp någon som tar all avstånd ifrån pedofili och barnporr.
Är du själv pedofil eller varför fabricerar du lögner för att vilja få andra som att framstå som det?
Jag tänder inte på barn, jag tänker inte sexuellt på barn och familjebilder på nakna barn klassicfieras inte som barnporr.
Min preferens är som sagt 18+.
Att jag tycker det är udda innebär inte att jag tänker sexuellt om barn eller klassificerar det som barnporr.
Det är dina sinnessjuka fantasier att så vore fallet som speglar in där.
Antagligen för du är pedofil själv.
Jag har alltid varit folkskyg när det kommer till nakenhet under hela uppväxten var jag det.