2026-09-03, 22:10
Medlem
ziggarillens avatar
Nu trivs MånsPetter då han får såå mycket uppmärksamhet i media. Åtalad för 3 olika bidragsbrott ena veckan och sen en slaskig snyftbok som handlar om sin plågoande till f.d fru som orsakat såå mycket lidande. Frågan är hur lågt man kan sjunka och vad kommer härnäst? Hunden dog ju helt plötsligt så nu kan han inte använda den igen men han kanske skaffat sig en ny? MånsPetter är som en fästing och släpper inte taget.
Senast redigerad av ziggarillen 2026-09-03 kl. 22:14.
Citera
2026-09-03, 22:21
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vi låter övriga läsare avgöra om det finns två olika versioner från MånsPetter om kokainet på hotellrummet:
Anledningen till att det hittades kokain på det där hotellrummet som alla läst om är för att han hade bestämt sig för att sluta och spillde ut drogerna när han skulle göra sig av med dem.
När det gäller de SMS från januari och februari 2025 där Ciara nämner kokain och att han ska slänga det, så har Ciara tidigare bett Lauren att placera ut det – så att det kom fram. När han spolade ner pulvret i toaletten kändes det inte som det var kokain i påsen. SMS-korrespondensen den 22 februari skedde efter en utekväll i samband med Ciaras vernissage. Det hittades av Ciara eller hennes vän på hotellrummet. Han tog direkt kontakt med sin sponsor och påbörjade samtal för att bli ren. Detta drabbade inte barnen eftersom det skedde på ett hotell i Helsingborg, och barnen var inte närvarande.

Detta inlägg borde klistras fast. Här finns ett gäng skribenter som ställer meningslösa frågor för att skymma det väsentliga. Svara inte dem, det är vad de/han vill. Läs ovanstående istället. Storlögnaren MånsPetter i ett nötskskal.
Senast redigerad av Rikskrim08 2026-09-03 kl. 22:24.
Citera
2026-09-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Måns Petter verkar ha uppenbara problem det är helt klart och inte skött allt så snyggt. Med det sagt så är det ju inte säkert att Tiara betett sig klockrent heller. Man har ju inte insikt i relationer men det är ju lättare att döma någon som visat dåligt omdömme tidigare. Då utgår man ju från att dom fortsatt så även i denna relationen. Mycket vi inte vet dock förutom hans erkända ortroheter
MånsPetter skrev först ett långt öppet brev:
I fredags vädjade jag i media om att jag och Ciara skulle få hantera vår pågående skilsmässa i fred. Jag vill inte att våra två små barn ofrivilligt ska tvingas bli deltagare i en reality-show på sociala medier och i tidningar och tv.

Tyvärr har denna vädjan inte hörsammats. Tvärtom har lögnaktiga påståenden om att jag skulle vara en hustrumisshandlare och att mina barn skulle vara i fara spridits allt vidare på sociala medier av personer som inte har någon som helst kunskap om vad som är sant eller falskt.

De senaste dagarna har agerandet på sociala medier även fått kännbara konsekvenser i den verkliga världen. Personer som jag inte har bjudit in sitter plötsligt i mitt hem och vägrar lämna.

Med filmande mobiler och en längtan efter smaskigt content att publicera på sina kanaler. En slags demonstration av makt eller ett hot, jag vet inte.För ett par timmar sedan tvingades jag akut hämta mina två barn efter att jag hade fått information om att de ska föras till någon form av ”skyddat boende”. Alltså att de ska gå under jorden och försvinna. Det kan jag inte acceptera. Falska anklagelser och en storm skapad av oansvarigt agerande på sociala medier ska inte få förstöra deras liv.Jag är beredd att ta alla konsekvenser av handlingar som jag verkligen har utfört. Brister och fel har vi alla.

Men att stillatigande se hur en ordnad tillvaro för två små barn riskerar att krossas av rena fabler och lögner som förstärks av en kör av icke insatta på nätet – det är jag inte beredd att göra.Till er som tror att jag skulle vara farlig eller våldsam mot Ciara eller mina egna barn vill jag säga följande: Jag har aldrig krökt ett hår på deras huvuden eller hotat eller slagit vare sig barnen eller min hustru. Det är sanningen.

Nu vädjar jag åter igen till både etablerade medier och er som påverkar andra via era kanaler på sociala medier – visa hänsyn. Jag är uppriktigt rädd och orolig för mina barns säkerhet."
Sen skriver han en bok som offentliggör allt om skilsmässan och drar in barnen i en reality-show på sociala medier och i tidningar och TV.
Citera
2026-09-03, 22:33
Medlem
En sak kan jag säga er gott folk och det är att MZ skulle aldrug skriva om något i boken som han inte kan belägga/bevisa.

Så även om Läckberg nu är lika skakis som i rättegången så är hennes och hennes ombuds inlägg bara dimridåer .
Citera
2026-09-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/mans-zelmerlows-ilska-efter-forlusten/

Är det du?
Förstår inte??

Bra att du länkade. Synd bara att du inte gjorde det till något relevant för själva frågan. Och domen? Var är den?
Citera
2026-09-03, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vi låter övriga läsare avgöra om det finns två olika versioner från MånsPetter om kokainet på hotellrummet:
Anledningen till att det hittades kokain på det där hotellrummet som alla läst om är för att han hade bestämt sig för att sluta och spillde ut drogerna när han skulle göra sig av med dem.
När det gäller de SMS från januari och februari 2025 där Ciara nämner kokain och att han ska slänga det, så har Ciara tidigare bett Lauren att placera ut det – så att det kom fram. När han spolade ner pulvret i toaletten kändes det inte som det var kokain i påsen. SMS-korrespondensen den 22 februari skedde efter en utekväll i samband med Ciaras vernissage. Det hittades av Ciara eller hennes vän på hotellrummet. Han tog direkt kontakt med sin sponsor och påbörjade samtal för att bli ren. Detta drabbade inte barnen eftersom det skedde på ett hotell i Helsingborg, och barnen var inte närvarande.
Och?
Du väljer fortfarande två tillfällen och nu fetar du även det ena så att det säkerligen ska gå att särskilja från det andra.
Vad vill du ha sagt, egentligen? Att du inte hängt med så mycket som du vill påskina?
Citera
2026-09-03, 22:42
Medlem
Hoppas att han åker dit för förtal mot Ciara. Hur fan får man skriva en sån ljugbok och misskreditera sina barns mamma. Äcklig människa som verkar tro att han är populär. Har läst vad hon i Aftonbladet skrev då jag inte skulle slösa en krona på dyngan.
Citera
2026-09-03, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
En sak kan jag säga er gott folk och det är att MZ skulle aldrug skriva om något i boken som han inte kan belägga/bevisa.

Så även om Läckberg nu är lika skakis som i rättegången så är hennes och hennes ombuds inlägg bara dimridåer .
Jag har inte läst boken men det slog mig, att Läckbergskan nu är ute o vevar i pressen redan dagen efter utgivningen, tyder på att MZ trampat på en öm tå på henne. Skulle inte förvåna mig om MZs uppgift är sanningen.
Citera
2026-09-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag har inte läst boken men det slog mig, att Läckbergskan nu är ute o vevar i pressen redan dagen efter utgivningen, tyder på att MZ trampat på en öm tå på henne. Skulle inte förvåna mig om MZs uppgift är sanningen.
Du kan vara lugn, det kommer mera.
Citera
2026-09-03, 22:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Måns Petter verkar ha uppenbara problem det är helt klart och inte skött allt så snyggt. Med det sagt så är det ju inte säkert att Tiara betett sig klockrent heller. Man har ju inte insikt i relationer men det är ju lättare att döma någon som visat dåligt omdömme tidigare. Då utgår man ju från att dom fortsatt så även i denna relationen. Mycket vi inte vet dock förutom hans erkända ortroheter

Nej, vi var ju inte på plats. Dock beskrev han troligtvis transan i sin bok som hade grön klänning, brun hy och krulligt hår. En skön träff enligt honom själv.
Citera
2026-09-03, 22:58
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Förstår inte??

Bra att du länkade. Synd bara att du inte gjorde det till något relevant för själva frågan. Och domen? Var är den?

Ok du skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Varför ljuger du?

Visa domen. Och passa samtidigt på att länka till något - vad som helst - där han sågar KAJ längs fotknölarna.

”– Jag var chockad över att jurygruppen gav KAJ så höga poäng. Det låter som en otroligt dålig förlorare men det får vi se i maj om den internationella juryn har gjort rätt val, säger han till Expressen.”

Förstår du bättre nu?

Och domen hittar du om du scrollar tillbaka i tråden.
Citera
2026-09-03, 22:58
Medlem
ziggarillens avatar
Fattar inte varför inte karln bara drar nåt gammalt över sig istället för att skämma ut sig dagligen i olika sammanhang. Räcker med att sett hur risig han är och har alla tecken på missbruk. Vidrig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in