2026-07-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilkentrappappapp
Är det inte värdigare isåfall att ljuga och dra till med att sitter inne på ett riktigt jävla pringlesrör än något som alla ser inte stämmer, bums?

Jo, men jag har inte hittat någon uppgift om vad han själv uppger för kroppsmått vad gäller den del du anspelar på.
Citera
2026-07-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det här med matematik verkar vara en svår nöt att knäcka. Men - precis som ett "halvhuvud kortare" minskar längden med i snitt 10 cm, så ÖKAR en persons längd med 10 cm om vederbörande bär 10 cm höga klackar.
Otroligt va?

MZ är fortfarande 181 cm.

Är det Månsan som du menar har högklackat? Petra Mede har det nämligen inte på grund av sina ryggproblem.
Citera
2026-07-30, 18:25
Avstängd
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Du lever tydligen i en förnekelsebubbla inför sanningen (max 174cm) lika Mor o Far Mums gjorde under många år innan allt**** brakade loss.

* Kokaingate
* Otrohetgate
* Transgate
* Skilsmässogate

Ang Måns CV; Du glömde psykisk misshandel och bidragsbrott
Citera
2026-07-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Så om han går med styltor så blir han 231 cm? Jag tror inte att det är vad man menar med kroppslängd. Funkar det likadant med vikten? Om man har mycket grejer i fickorna så bantar man om man tar av sig byxorna? Är det förresten sant att han har en prinskorv där finnar har en hiilosmakkara?
Nej. Oavsett premisser, variabler, liknelser och avtändande semantik hit eller dit så ändras inte hans längd, nej.

Citera
2026-07-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Är det Månsan som du menar har högklackat? Petra Mede har det nämligen inte på grund av sina ryggproblem.
Som du själv skrev så "syn(te)s" de ofta på bild tillsammans. Inte efter 2016 dock.
Då bar hon fortfarande högklackat, som du känner till.
Citera
2026-07-30, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Som du själv skrev så "syn(te)s" de ofta på bild tillsammans. Inte efter 2016 dock.
Då bar hon fortfarande högklackat, som du känner till.

Petra Mede har haft ryggproblem sedan tjugoårsåldern. Men jag förstår att det av någon anledning är oerhört känsligt för dig att Månsan skulle vara under medellängd, så du får fortsätta leva med denna hallucination tills du träffar honom och inte känner igen honom av den anledningen.
Citera
2026-07-30, 20:03
Medlem
Citat:
Petra Mede har haft ryggproblem sedan tjugoårsåldern. Men jag förstår att det av någon anledning är oerhört känsligt för dig att Månsan skulle vara under medellängd, så du får fortsätta leva med denna hallucination tills du träffar honom och inte känner igen honom av den anledningen.

Ni får väl gå och kolla på Eurovision 2016 igen – hon hade högklackade skor på sig. Det var väl bara under Eurovision 2024 som hon hade sneakers på sig.
Citera
2026-07-30, 20:56
Medlem
Citat:
Frågan är felställd. Det handlar om en person som ljuger om sin längd utan att han måste.

En person som Månsan ofta syn(te)s med på bild är ju Petra Mede. Hon är enligt relativt samstämmiga uppgifter på nätet, bland annat den egna hemsidan, 176 eller 177 centimeter lång. Månsan är på alla bilder 5-10 centimeter kortare än hon.
Menar du kanske ett foto som det här, där de står bredvid varandra? Där Petra har högklackade skor?
https://www.shutterstock.com/editorial/image-editorial/NaTcc0y4M4D1ca4aODU3Nw==/petra-mede-mans-zelmerlow-1500w-5684094cv.jpg

Och Petra är alltså 177 lång? Då kan vi ju göra en grov beräkning. Bara grov, eftersom det inte går att se och mäta helt exakt här, men för vårt fall borde det räcka mer än väl. En liten linjal bredvid för att visa måtten i proportion.
https://imgur.com/a/DexwS6n

Petra är här ungefär 18,7 lång i total längd. Hennes hälar börjar ungefär vid 0,7. Hennes rena kroppslängd motsvarar alltså 18 (= 177). De 0,7 för skorna motsvarar enligt trekantregeln ungefär knappt 7 cm. Det betyder att hon på bilden borde vara ungefär 184 cm lång. Det stämmer ju ganska bra med Måns, som här verkar vara bara lite kortare, eller hur?

För säkerhets skull lägger vi till en kontrolllinje.
https://imgur.com/a/i4KKQNx

Den sträcker sig upp till 18,5. Han har platta skor, men även här finns ju en sula som vi uppskattar till 0,1. Så Måns är alltså 18,4 här. Och om man räknar med trepunktsregeln precis som för Petra, får man 180,93.

Ja, fotot och matematiken visar alltså också att längden 181 passar Måns... Och det går faktiskt att mäta, alltså raka motsatsen till vad ni försöker göra här med era lögner.
Citera
2026-07-30, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hur vet vi att han inte är 172,5 cm? Beror på vilka sulor han har?

Har gjort en lista över de killar/män som nämnts i tråden och de längder de själva uppgett, stämmer det enligt er eller ljuger även de om sin längd enligt era teorier?

Måns Zelmerlöw 181 cm
Per Andersson 178 cm
Danny Saucedo 178 cm
David Hellenius 178 cm
Eric Saade 175 cm
Simon Sköld 173 cm

För övrigt så är MZ före detta flickvän Marie S enligt henne själv 175,5 cm och trots höga klackar så blir hon jämnlång med MZ eller något längre beroende på klackhöjd? Tycker ni inte att det är väldigt märkligt?
Citera
2026-07-30, 21:19
Medlem
Citat:
Först av allt - du kan inte berätta något för mig angående varken Petra Mede, MZ eller ESC som jag inte redan känner till.
Sedan kan du absolut inte få mig att tro att det skulle vara jag som på något sätt finner ämnet känsligt för att jag gärna håller mig till sanningen. Och speciellt inte genom en tredje klassens form av billig gasligtning.
Kolla Sheannax för "utmärkta" detaljer.

Senast redigerad av Lazydell 2026-07-30 kl. 21:32.
Citera
2026-07-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Har gjort en lista över de killar/män som nämnts i tråden och de längder de själva uppgett, stämmer det enligt er eller ljuger även de om sin längd enligt era teorier?

Måns Zelmerlöw 181 cm
Per Andersson 178 cm
Danny Saucedo 178 cm
David Hellenius 178 cm
Eric Saade 175 cm
Simon Sköld 173 cm

För övrigt så är MZ före detta flickvän Marie S enligt henne själv 175,5 cm och trots höga klackar så blir hon jämnlång med MZ eller något längre beroende på klackhöjd? Tycker ni inte att det är väldigt märkligt?
Den enda som påstår att han är 181 cm är han själv. Överallt står det mellan 170-172. MånzPetter är ju knappast den som håller sig till sanningen. Han ljuger och förnekar det mesta. Som transköpet, knarkande m.m m.l (Miss)brukare är mästare på att ljuga så att dra till med 1 dm i längd känns naturligt för Månzan.
Senast redigerad av Vipan 2026-07-30 kl. 21:58.
Citera
2026-07-30, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Konstigt att det alltid bara är vår sida som levererar fakta

Det där var riktigt roligt! Tack för det skrattet!😂
"Er sida" målar upp Måns som en fantastisk Gud, totalt utan de brister han har, samt förnekelse av vad han gjort sig skyldig till.
DET, min skribentkollega på flashback, är INTE FAKTA.
Dream on!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in