2026-09-03, 20:27
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Aftonbladet: "Jag har läst Måns Zelmerlöws bok så att du slipper"😂 den självömkande narcissisten, en bok med absolut 0 läsvärde😂 och som väntat ytterligare ett fiasko och ytterligare en förlustaffär för "affärsmannen"😂, kaffebryggaren MånsPetterAlbert

"Jag vet inte hur jag ska berätta vad jag läst i Måns Zelmerlöws självbiografi ”När allt faller” utan att bli dömd för förtal – och jag fattar absolut inte hur han ska undvika det själv."

"En studie i självömkan"
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-03 kl. 20:35.
Citera
2026-09-03, 20:41
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faked
Måns Zelmerlöw, Boken: ”När allt faller”
https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-det-hande-kvallen-ciara-anklagade-mig-for-relationsvald/

Ljudboken kommer den 23 september.
https://www.bokfabriken.se/produkt/nar-allt-faller/

Jag har svårt se någon vara intresserad utav en bok om någon mytoman och impulsdriven narkoman som misshandlar kvinnor och är otrogen emot dem som väljer att kosta bort sitt liv.

Jag undrar vem är villig att läsa sådant skräp? Säg mig?
Citera
2026-09-03, 20:41
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
"Jag vet inte hur jag ska berätta vad jag läst i Måns Zelmerlöws självbiografi ”När allt faller” utan att bli dömd för förtal – och jag fattar absolut inte hur han ska undvika det själv."

"En studie i självömkan"

Värt att nämna, det är från Expressen dina citat kommer ifrån😂
Citera
2026-09-03, 20:43
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Jag har svårt se någon vara intresserad utav en bok om någon mytoman och impulsdriven narkoman som misshandlar kvinnor och är otrogen emot dem som väljer att kosta bort sitt liv.

Jag undrar vem är villigt att läsa sådant skräp? Säg mig?

Första gången MånsPetter provade knark var vid 37 års ålder. Inte jättesmart att fortsätta ljuga😂
Citera
2026-09-03, 20:44
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Värt att nämna, det är från Expressen dina citat kommer ifrån😂

Nej, det är från Aftonbladet. Expressen skiver: Boken avslöjar Måns – aldrig blivit vuxen
Citera
2026-09-03, 20:58
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, det är från Aftonbladet. Expressen skiver: Boken avslöjar Måns – aldrig blivit vuxen
😅😂
Senast redigerad av Rikskrim08 2026-09-03 kl. 21:03.
Citera
2026-09-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Helle Schunnesson i AB om boken:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wrXKXG/mans-zelmerlows-bok-nar-allt-faller-ingen-gar-saker
Då fick vi även facit på kokainet.
Anledningen till att det hittades kokain på det där hotellrummet som alla läst om är för att han hade bestämt sig för att sluta och spillde ut drogerna när han skulle göra sig av med dem.
Han råkade spilla ut kokainet när han hade bestämt sig för att sluta knarka bra där MånsPetter. Men inte riktigt samma version som i Tingsrätten:

Citat:
När det gäller de SMS från januari och februari 2025 där Ciara nämner kokain och att han ska slänga det, så har Ciara tidigare bett Lauren att placera ut det – så att det kom fram. När han spolade ner pulvret i toaletten kändes det inte som det var kokain i påsen. SMS-korrespondensen den 22 februari skedde efter en utekväll i samband med Ciaras vernissage. Det hittades av Ciara eller hennes vän på hotellrummet. Han tog direkt kontakt med sin sponsor och påbörjade samtal för att bli ren. Detta drabbade inte barnen eftersom det skedde på ett hotell i Helsingborg, och barnen var inte närvarande. -Tingsrättens dom, sid 22
Citera
2026-09-03, 21:06
Medlem
Citat:
[/b]

Mitt i prick ä, precis så, och som sagt hela skiten ligger i den här tråden på flashback. Det räcker att läsa lazydells o några andras 1000 kommentarer så har man läst allt. Och orkar man inte det, vilket alla förstår, räcker summering från Expressen: "självömkande och tiggande".
Du påstår alltså att Expressens summering är "självömkande och tiggande"?
Om jag påstår att summeringen istället var "ett livsmisslyckande det är lätt att känna sympati med" - är det då lika sant, eller falskt, som din tolkning?
Citera
2026-09-03, 21:12
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Anledningen till att det hittades kokain på det där hotellrummet som alla läst om är för att han hade bestämt sig för att sluta och spillde ut drogerna när han skulle göra sig av med dem.
Han råkade spilla ut kokainet när han hade bestämt sig för att sluta knarka bra där MånsPetter. Men inte riktigt samma version som i Tingsrätten:

Varför sa inte spökskrivaren till honom att det nu finns en poäng att tala sanning😅. Istället fortsätter bara lögnerna...vilket många insinuerar i recensionerna.
Citera
2026-09-03, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Varför sammanfattar du två olika tillfällen som om det vore ett och samma - och på vilket sätt är det inte samma version som i rätten?

Hur vet du att det är facit om du inte verkar förstå vad du läser? För att skapa en trådsanning?
Citera
2026-09-03, 21:20
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du påstår alltså att Expressens summering är "självömkande och tiggande"?
Om jag påstår att summeringen istället var "ett livsmisslyckande det är lätt att känna sympati med" - är det då lika sant, eller falskt, som din tolkning?

Jag vet att du nu lusläser allt som skrivs om boken. Läser du mellan raderna och på raderna framstår boken som meningslös o självömkande. Det vet du också.

MånsPetterAlbert har nu slagit i sista spiken i sitt förintande av sig själv som artist. Alla ser det nu. Så även du.
Citera
2026-09-03, 21:21
Medlem
Det är något underligt när Ciara och/eller hennes advokat samt skribenter i denna tråd tycker att det är fel att hon inte har fått läsa boken i förväg. Vad skulle hon ha gjort då, menar man? Haft synpunkter på innehållet? Vad hade det lett till för författaren - hade han brytt sig om dem tror ni? Och om hon inte hade haft synpunkter hade hon i någon mening blivit medansvarig för innehållet. Nu har hon en önskesits, eftersom hon kan både säga att hon inte har fått ta del av innehållet i förväg och komma med egna tillrättalägganden, om hon nu väljer att göra det i bokform eller på annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in