2026-09-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så brottsplatsen i dina efterkonstruerade bortförklaringar är ?? Var?
Hela grejen. Analysering av telefonsamtal, varför det googlades på sjukhuset från Israel osv osv
Citera
2026-09-03, 08:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Hela grejen. Analysering av telefonsamtal, varför det googlades på sjukhuset från Israel osv osv
Är analys av ett telefonsamtal brottsplatsen? Och vad var frågan du nu låtsas att du svarade på? Sluta tramsa.
Citera
2026-09-03, 08:49
Medlem
Citat:
Är analys av ett telefonsamtal brottsplatsen? Och vad var frågan du nu låtsas att du svarade på? Sluta tramsa.
Med analys av brottsplatsen menar jag analys av brottet. Du får tolka det som du vill men det är så jag menar. Sjukhuset är en del av brottsplatsen eftersom det hade googlats mycket från Israel på just det sjukhuset dagarna innan mordet.
Citera
2026-09-03, 08:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Med analys av brottsplatsen menar jag analys av brottet. Du får tolka det som du vill men det är så jag menar. Sjukhuset är en del av brottsplatsen eftersom det hade googlats mycket från Israel på just det sjukhuset dagarna innan mordet.

Igen då - vad var frågan du menar att du svarade på?
Citera
2026-09-03, 09:40
Medlem
Citat:
Igen då - vad var frågan du menar att du svarade på?
Om alla var införstådda med konspirationen som föregick mordet.
Citera
2026-09-03, 11:30
Medlem
rednaxela90s avatar
Citat:
Israel, Israel, Israel... Där var det igen! Påståendet att Israel ligger bakom allt, utan att ge ett enda bevis för påståendet mer än att Netanyahu uttryckte sina kondoleanser i samband med att Charlie Kirk blev skjuten, och att konspiratorteoretiska influencers påstår att Israel och "sionisterna" är i vartenda hörn i detta fall... Var har du exempelvis bevis för detta du menar, att "det googlades på sjukhuset från Israel"? Har du någon särkild insyn när det kommer till Israels regering eller underrättelsetjänst och deras sökhistorik? Eller är detta något du har hört på YouTube kanske?
Citat:
"Sjukhuset är en del av brottsplatsen eftersom det hade googlats mycket från Israel på just det sjukhuset dagarna innan mordet." Kan du styrka påståendet med bevis/källa?
Citera
2026-09-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednaxela90
Israel, Israel, Israel... Där var det igen! Påståendet att Israel ligger bakom allt, utan att ge ett enda bevis för påståendet mer än att Netanyahu uttryckte sina kondoleanser i samband med att Charlie Kirk blev skjuten, och att konspiratorteoretiska influencers påstår att Israel och "sionisterna" är i vartenda hörn i detta fall... Var har du exempelvis bevis för detta du menar, att "det googlades på sjukhuset från Israel"? Har du någon särkild insyn när det kommer till Israels regering eller underrättelsetjänst och deras sökhistorik? Eller är detta något du har hört på YouTube kanske?

"Sjukhuset är en del av brottsplatsen eftersom det hade googlats mycket från Israel på just det sjukhuset dagarna innan mordet." Kan du styrka påståendet med bevis/källa?
Jag kommer inte ihåg vem det var som kollat upp antalet googlingar men det kan ha varit Ian Carroll.
Citera
2026-09-03, 13:20
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag kommer inte ihåg vem det var som kollat upp antalet googlingar men det kan ha varit Ian Carroll.
Det där har blivit debunkat för länge sen I den här tråden.
Citera
2026-09-03, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Det där har blivit debunkat för länge sen I den här tråden.
Det tror jag verkligen inte.
Citera
2026-09-03, 13:32
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Det tror jag verkligen inte.
Jag sökte och jag hittade posterna i den här tråden.
Citera
2026-09-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag sökte och jag hittade posterna i den här tråden.
Men dina "debunkningar" brukar ju oftast vara trams. Så jag är ganska säker på att det varit överdriven trafik från Israel.
Citera
2026-09-03, 13:54
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Men dina "debunkningar" brukar ju oftast vara trams. Så jag är ganska säker på att det varit överdriven trafik från Israel.

Kan du berätta varför Israel isf inte mördat Candace och Hasan Piker ännu för de känns väl en aning högre prioritet än en influencer som polade med Netanyahu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in