Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Så varför säger Blake att han aldrig sagt att Tyler erkänt för sina föräldrar? Jo för att dom flesta kollar inte upp sådant så hans ljugande sätter sig i folks medvetande.
Fast det sa han inte i det klippet du skickade. Han sa bokstavligen:
Citat:
They're specificially saying it proves that Tyler Robinson did not confess basically which I don't think that any of us have ever said he confessed in the sense of he signed a confession to the police. It's that he confessed to his roommate. He confessed he confessed on his discord. He I think we would say behaved in a manner with his parents that admitted like you've got me.
(Det här sa han som en inflikning när Andrew Kolvet hade påbörjat att svara om vad folk skrev och påstod på sociala medier angående de nya uppgifterna om att Tyler Robinson "pleads not guilty".) Jag har bara hört samtalet i den form som det klipp du skickade visar det i och vet inte vad Blake fortsätter säga. Men i det du skickade så tycker jag att Blake formulerade sig dåligt. Dock tycker jag att du övertolkar det som han sa på ett slarvigt sätt i sin inflikande kommentar.