2026-09-02, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
HahHahahah, Så kommer ett GPT-barn och märker ett ord i stället för att ens begripa det minsta, det är en ren felstavning , sådant som görs av männsikor.

Är du halv tolv i skallen?
Edit : "Rensar" ska det stå om du verkligen är så kognitivt handikappad/funktionsnedsatt att du ej begriper detta i kontexten.?
Till skillnad mot dig som inte kan stava och verkar ha enorm hybris över att du tror dig kan formulera och distrahera med en lång harang som en kompensation för din oförmåga att stava så tycker jag att vad man skriver och hir har betydelse. Men fortsätt du med din hybris och formuleringsskitnödighet.
Citera
2026-09-02, 23:56
Medlem
Det är lätt att jubla. Men en undersökning ger dessa siffror och då bör man fundera på om de som svarat trollat eller om man gjorde en miss i urvalet.
Om siffrorna stämmer blir jag förvånad eftersom jag inte kan hitta en förklaring over en så snabb förändring på så kort tid.
Citera
2026-09-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
En stor del av dess 25 % lär ju just bestå av invandrarparasiter, resterande åldringar, svenska parasiter och idioter. Tycker snarare det är konstigt att S inte är större än såhär.

75-80% av muslimer röstar på S enligt undersökningar. Det förklarar S brist på sätt minska migrationen, hårdare straff, högre krav för biidrag osv osv

Den där slappa politiken, mao.
Citera
2026-09-03, 00:01
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Man måste bara älska Magda. Hon är det perfekta sänket för sossarna!

Dels för att hon är kvinna (invandrare gillar inte tanken på kvinnor i ledande positioner), dels för att hon är så oskön som person, det skaver helt enkelt, känslomässigt trubbig liksom..
Citera
2026-09-03, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Till skillnad mot dig som inte kan stava och verkar ha enorm hybris över att du tror dig kan formulera och distrahera med en lång harang som en kompensation för din oförmåga att stava så tycker jag att vad man skriver och hir har betydelse. Men fortsätt du med din hybris och formuleringsskitnödighet.
Ursäkta men kan du konkretisera din abstrakta text, den säger endast att du tycker att jag är otydlig.
Vad är det jag är otydlig med?
Är det viktigaste i livet för dig ett korrekt språkbruk eller att ha någon substans bakom orden?

Edit: Läs din egen äckliga text😂😂
Det är inte jag som ska skämmas här ,gå och lägg dig snälla.
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-09-03 kl. 00:08.
Citera
2026-09-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkAges1
Det här inlägget borde upprepas gång på gång åtminstone fram till den 14.9

Borde även läggas till Hyckleriet och vända kappan efter vinden-partiet:

*Maggans gubbe som inte tar ut lön från sitt AB utan endast kapitalvinster... Det där med att leva som man lär

*"Kärnkraften är för dyr... Någon som vill ha högre elpriser?" lät det förut och nu vill de minsann bygga kärnkraft

*S som ville ha fortsatt gosa relationer med Lavrov och Ryssland efter invasionen i Ukraina

*S och Peter Hultqvist som vägrade gå med i Nato, tills de inte kunde stå emot opinionen längre
Citera
2026-09-03, 00:08
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Tror inte det är sossarnas vision utan islamisterna som använder sossarnas. I sossarnas vision sitter Magda kvar vid makten och styr islamisterna.
En röst på sossarna är även en röst på Islamisterna som ockuperat landet. När feministerna röstar vänster så tänker dom endast med underlivet, men glömmer att jämlikheten främjas av det Blågula laget !
Citera
2026-09-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Kolla upp januariavtalet.

Varför ska de vara SD trogna när SD kastat skit?
För att de inte har någon annan kompis och åker garanterat ut om de vänder igen. De har redan bränt broarna vänsterut.
Citera
2026-09-03, 00:10
Medlem
[quote=Snurrespratt24|95839500]
Var det nån som sa panik i sosse-lägret??

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bOWzRl/se-upp-opinionsmatningarna-kan-lura-dig

Nu krishanterare det för fullt. Nu ska vi lära oss att L inte fick 3,3% i mätningen utan att det snarare är 2,3%.

Nu mobiliserar Sveavägen 68. Nu är det man ur huse, alle man på däck. Nu måste valresultatet styras.
[/QUOTE
Kämpa AB och Lindberg med att upprätthålla värld(S)bilden!
Citera
2026-09-03, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameroda
För att de inte har någon annan kompis och åker garanterat ut om de vänder igen. De har redan bränt broarna vänsterut.
Jag menar att L kan vända efter valet. Sånt händer hela tiden. Partiernas uppdrag är att få igenom sin politik. S som största parti får börja med att försöka forma en regering. L, S och C är relativt lika i sin politik.
Nåväl, vi får se. Personligen tror jag att Novus undersökningen är en tillfällig avvikelse (bygger på typ 2000 personer). Det ska bli intressant att se vad SVT undersökningen visar imorgon.
Citera
2026-09-03, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Berätta för mig vad som är extremistiskt inom högern?

Berätta för mig sedan varför sossarna nu kopierar hela högerns politik framförallt delarna när det kommer till invandring (inga fler flyktingar) och hårdare straff.

Gör inte det då Sossarna till extremister också? Nu spelar det inte så stor roll iallafall då sossarna ändå säljer ut sig själva till 100% i alla frågor till extremisterna i V och MP. Så någon förnuftig flyktingpolitik eller hårda straff mot gängkriminella som avrättar folk på stan kommer inte ske.

För övrigt har vi Vänsterpartiet som man varje dag kan läsa om nån ny skandal där en ny individ blir utkastad ur partiet pga Nazism, partiet kryllar dessutom av våldsbiakande kommunister och Islamister.

Så berätta för mig vad det är som är så extremistiskt med högerpartierna som till och med sossarna inte kan motstå att kopiera? Om högern var så farliga så borde väl ändå sossarna ta avstånd från högern och inte försöka dra sig höger ut genom att kopiera hela deras partiprogram?
Är det inte lite tvärt om?

S har historiskt sett velat ha en stram invandringspolitik och M har velat ha öppna gränser. Innan senaste flyktingkrisen hade dock S svängt lite högerut och just då stod S och M för i princip samma politik. Detta ledde till att V, Mp, C och SD ökade och de tre förstnämnda fick oproportionerligt stor makt, medan alla tävlade i att vara SD:s största motståndare. Vilket i sin tur ledde till att SD fortsatte öka. Ett tag senare drog M slutsatsen att enda chansen att någonsin komma till makten igen är genom att alliera sig med SD. DÅ lade man om sin invandringspolitik och gick ifrån drömmen om öppna gränser och hög jämviktsarbetslöshet.

S återgick till sin mer traditionella politik.
Citera
2026-09-03, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Det är lätt att jubla. Men en undersökning ger dessa siffror och då bör man fundera på om de som svarat trollat eller om man gjorde en miss i urvalet.
Om siffrorna stämmer blir jag förvånad eftersom jag inte kan hitta en förklaring over en så snabb förändring på så kort tid.
Sossarna har tappat stadigt i ett halvår-år. Det är en trend för deras del.

För L kan det mycket väl handla om stödröster (M backar) eller helt enkelt att vissa L-väljare som flytt till slut ändå backar hem när valet står för dörren. Man såg det tydligt i USA-valet 2016 - det var mycket snack om att republikaner flydde och i polls såg det ut som många tänkte rösta på Hilary, men till slut röstade de ändå republikanskt. Trots Trump. ”Republicans came home”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in