2026-09-02, 22:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
"Ni kommer publicera" Det citatet är ju smått episkt. 746. Har hört det användas i alla möjliga situationer.
Samtalet med #746 kan man lyssna på hur många gånger som helst. Det är ren njutning varenda gång Sara läser lusen av den lille fjanten.
Citera
2026-09-02, 22:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Fortfarande samma pris, ingen visning pågår. Måste vara dyrt för 746 att ligga med dubbla boendekostnader. Kanske skulle tänkt på det innan han chattade med peddo-morsor.
Ja, dubbla boendekostnader är ett aber. Man undrar vad den där lilla sprickan i väggen (28m²) på orten där #746 numera är skriven kan kosta i månaden?
Citera
2026-09-02, 22:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jobbigt det där när man inte kan använda hjärnan till annat än att snuska sig.
Och inte heller det gick ju egentligen särskilt bra. #746 hade bestämt sej för att han minsann inte skulle hamna på Dumpen, det fick man klart för sej i chatten...och så hamnade han på Dumpen. Karma är sannerligen en enormt storvuxen jävla bitch. 👍
Citera
2026-09-02, 22:34
Medlem
idiamindadas avatar

Se hur hans ansiktsfärg sakta antar samma kulör som tröjan. Hur acceleration kommer. Följt av en buklandning. Poetry in motion men tvärtom.
Citera
2026-09-02, 22:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada

Se hur hans ansiktsfärg sakta antar samma kulör som tröjan. Hur acceleration kommer. Följt av en buklandning. Poetry in motion men tvärtom.
Hahaha, buklandning var ordet! 😅 Man skulle verkligen vilja veta hur det gick sedan. Fick han en fraktur någonstans? Blev han tvungen att uppsöka akuten? Av egen erfarenhet - jag är ju betydligt äldre än finngäddan - så vet jag att det kan gå illa även vid mindre fall än det där. #824
Citera
2026-09-02, 22:54
Medlem
Det är alltid så tröttsamma loggar med dessa gravt porrskadade gäddor som till exempel #824. De måste veta exakt vad som kommer hända och vill diktera hur barnen ska se ut och exakt dialog. Som ett porrmanus. De ska dessutom göra precis allt de sett i porren oavsett hur kort det planerade mötet är. De ska köra oralt, analt, vaginalt, runka av, det ska sprutas överallt, det ska gå direkt från arslet till munnen, de ska spotta sperma i varandras munnar, det ska kissas och bajsas och sedan ska det in en hund någonstans också.

Frågan är, blir de gäddor för att de är porrskadade eller blir de porrskadade för att de är gäddor?
Citera
2026-09-02, 22:56
Medlem
Konstigt att de senaste gäddorna söker barn på nätet. De ser ju redan höggravida ut, så de behöver bara ge sig till tåls nån vecka då det blir dags för nedkomst.
Citera
2026-09-02, 23:07
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jahapp!
Klockan går.
Det är en dag imorgon också.
Dags att gå och lägga sig.

Ska bara titta på #824:ans buklandning en gång till först. 🤣

Bara en till buklandning. 🤣

En sista buklandning. 🤣

Näst sista buklandning menade jag. 🤣

Nu då, absolut sista buklandningen. 🤣

Och en buklandning efter tandborstningen. 🤣

Och en sista buklandning innan jag stänger av telefonen. 🤣

God natt!
Citera
2026-09-02, 23:32
Medlem
Moscow99s avatar
Fy fan vilken framtung gädda.
Tjatmästare med vinylhandskar.
Äckelpäckel som föll på egen mage.
Citera
2026-09-02, 23:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lusen12
Njuter av att se idioten ramla. Skrattar högt och hoppas han slog sig rejält .
Visst är det skön underhållning med #824s bokstavliga buklandning? Om du gillar att gotta dej åt gäddornas olycka, så rekommenderar jag starkt att du lyssnar på #746 samtal med Sara efter konfrontationen. Det är episkt!
Citera
2026-09-03, 07:43
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikoTobo
Kan du skicka länk på PM till nya gräv-gruppen?

MVH

Skicka gärna till mig också tack!!
Citera
2026-09-03, 08:47
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tycker mig helt klart höra finsk brytning. Alternativt norra Norrland. #824

Jag skulle gissa att han kommer från Schlätta
Töreboda Maruestad eller liknande

"Ja schlog..."