2026-09-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
ja han glömde väl antagligen att dra upp det innan han skulle sova så vem som helst kunde komma in. Tror inte ett dugg på den historien.
Tror du på den här då:

Citat:
”Det enda jag gjort mig skyldig till är att jag har stannat i steget på väg till mitt rum, och du har sprungit in i min ryggtavla.”

Det är hans version på vad som hände då Ciara anmälde honom för misshandel. Egentligen var det han som tog den bakifrån.
Citera
2026-09-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den ultimata hämnden, han blir en röstskådespelare precis som Ciara!
Eeh.. Det lät ju "ultimat" men du har nog missat honom i exempelvis 'Svampbob fyrkant', 'Trolls' eller 'Trassel".
Citera
2026-09-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Skulle dock hellre vilja läsa Ciaras version. För mig är det en gåta hur ens någon har intresse av att läsa Månsans smörja. Räckte med dom raderna i Expressen. Fy fan vilken ynkrygg och det här blev spiken I kistan. Nu är locket på.
Åh, men det har vi ju redan hört. Enligt hennes version handlade det om en allmänt fientlig miljö, bland annat präglad av fysiskt våld, som hon inte längre kunde utsätta sin familj för:
“I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse, and endless infidelity anymore.”

När man sedan läser att hon helt enkelt stormar in i MZs rum och skriker vilt åt honom, eftersom hon har fått för sig att han har en främmande kvinna i rummet, och sedan anmäler honom till polisen för att HON sprang in i ryggen på honom och bröt en nagel...

Ja, det verkar uppenbart vem som var ansvarig för detta klimat i familjen... Och jag menar inte MZ.
Citera
2026-09-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
MånsPetterAlbert är fan en riktigt liten 🐷, men denna bok kommer att bita honom själv i svansen, hur kan ngn vara så korkad att man tror locket nu ska läggas på!?
Nej, var Mums iskall bland arrangörer m fl innan boken så kommer han nu att vara det ggr tusen.

Citat Hänt:
Men huruvida Måns faktiskt har försökt ge Ciara möjlighet att ta del av innehållet före publiceringen råder det delade meningar om.
Enligt Ciara Jansons advokat har hon inte fått ta del av boken.
”Anmärkningsvärt att en bok om privata angelägenheter ges ut till allmänheten utan att min klient har fått tillgång till något av innehållet i boken”, skriver advokaten till DN.
Slut Citat.
...
Citat från DN:
Gav du ditt ex möjlighet att läsa innan tryck?
– Jag har försökt söka dialog. Men vi har inte fått till det än.

Han gav henne tydligen en chans, men hon tog inte den. Tja, den som inte vill...

Och bara såsom en sidokommentar: fick han i förväg en chans att läsa igenom hennes anklagelser och yttra sig om dem innan hon publicerade dem på Instagram? Knappast...
Citera
2026-09-02, 18:22
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
MånsPetterAlbert har gjort enormt många misstag:

- missbrukat kokain
- kn*llat vid sidan
- köpt "släpvagn"
- kidnappat sina barn
- m.m

men jag undrar om inte detta slår precis allt med boksläppet, vem fan vänder han sej till?

En hel jävla bok med offerkoftan på sej från ruta 1, han försöker skjuta barnens mor i sank utan att hon ens fått se ett utkast innan utgivning, vem fan gör så, möjligen en Psykopat!
Citera
2026-09-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ok ja du verkar ju ha någon typ av självinsikt iaf.

Jag tycker inte MZ framstår som märklig oavsett vad man tycker om honom.

Däremot verkar ni inte förstå att ni ger MZ en massa uppmärksamhet ju mer ni skriver desto mer uppmärksamhet får han och inte åt det negativa hållet.

Jag har ibland svårt att förstå er agenda?

Tankefelet här är att du tror att alla har en agenda. En del skriver här bara för nöjes skull.
Citera
2026-09-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Man är ju så nyfiken på vilken värld du lever i. Inget du skriver stämmer ju någonsin, allt du skriver är rent påhitt för att få honom att verka i bättre dager. Han har bara fått negativ publicitet hur länge som helst pga vad han gjort och nu släpper han en bok för att han vill ha publicitet, din dumme fan.

Skrev jag huruvida publiciteten var positiv eller negativ?

Vem är den dumme fan i den här diskussionen,?

Vilken alternativ värld lever du själv i som har fått backa ifrån dina tvärsäkra uttalanden inför hela tråden. Som den om Ciara hade hjälp och uppbackning av diverse personer ex.
Citera
2026-09-02, 18:43
Medlem
pextas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det känns tryggt. En tiara kanske skulle klä dig?
Kan jag låna en av dina? Som du inte haft runt paketet
Citera
2026-09-02, 18:43
Medlem
Fy fan vilken äcklig människa och framförallt vidrig pappa han är. Inga barn vill att ens pappa ska skriva en sådan här bok, inga barn förtjänar en pappa som utsätter dem och deras mamma för detta eftervåld. Jag trodde att det numera är olagligt att syssla med sådant.

Också helt bisarrt att han som själv säger att han ljuger, missbrukar och bedrar nu har skrivit en bok baserat på vad han säger är sanningen. Ingen sund människa tror ju på ett ord som kommer från den människan.
Citera
2026-09-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Eeh.. Det lät ju "ultimat" men du har nog missat honom i exempelvis 'Svampbob fyrkant', 'Trolls' eller 'Trassel".
Det är sant. Kollar sällan på tecknade barnprogram.
Citera
2026-09-02, 19:11
Medlem
I DN-intervjun stod det att MZ precis har kommit tillbaka från England och att skilsmässan äntligen är överenskommen.....Äntligen!!!!! Jag hoppas att allt gick bra och jag vet att det är en stor lättnad att äntligen vara fri från "full botox face" CJ.
Citera
2026-09-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
I DN-intervjun stod det att MZ precis har kommit tillbaka från England och att skilsmässan äntligen är överenskommen.....Äntligen!!!!! Jag hoppas att allt gick bra och jag vet att det är en stor lättnad att äntligen vara fri från "full botox face" CJ.

Ja läste också det.

Hoppas också att allt har gått bra. Barnen kommer självklart att få allt det de behöver från MZ men Hoppas förövrigt att hon får så lite som möjligt.

Hon får väl helt enkelt jobba på en del med det hon har. Eller så får hon väl ta jobb i en matvarubutik od så hon kan försörja sig själv. Fast glömde RD 10/10 enligt Ciara kanske är tät och vill försörja henne och de tre sönerna.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in