2026-09-02, 19:25
Medlem
"Något måste ha blivit fel. Detta kan aldrig ha varit målet. Jag vägrar tro det [...] Varje dag undrar jag om du ångrar något. Snälla, ångra något. Planen måste ha sett annorlunda ut."

☝️ Ovanstående ser jag väldigt mycket fram emot att förstå bättre.
Citera
2026-09-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
"Något måste ha blivit fel. Detta kan aldrig ha varit målet. Jag vägrar tro det [...] Varje dag undrar jag om du ångrar något. Snälla, ångra något. Planen måste ha sett annorlunda ut."

☝️ Ovanstående ser jag väldigt mycket fram emot att förstå bättre.
Det handlar kanske om fotbolls-VM? Måns Petter är väl idrottsintresserad?
Citera
2026-09-02, 19:32
Medlem
Nu släpper han boken ”När allt faller”, som handlar om skilsmässan och hur allt började fallera mitt under Melodifestivalen 2025. Zelmerlöw beskriver hur han, samma vecka som finalen går av stapeln, säger till Janson att han vill skiljas.
”Jag berättade för dig att jag inte orkade längre, på hotellet under tävlingsveckan. Men du övertygade mig då om att vi i stället skulle andas och inte ta några förhastade beslut”.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rrXErA/mans-zelmerlow-misshandel-otrohet-anklagelser-melodifestivalen

Fråga till de betalda och obetalda medlemmarna i CJ-klubben som är närvarande här: påstod inte er chef CJ att hon var den första som ansökte om skilsmässa? Det verkar som att MZ först äntligen ville skilja sig, och er chef, mer känd som "botox-fullface" CJ, var rädd att hon skulle behöva leva utan MZ:s pengar, så hon kom på en storslagen plan för att provocera MZ att slå henne... planen misslyckades, polisen bekräftade det.

”På filmen ser man sen hur jag börjar springa ifrån dig, tillbaka till mitt rum, och du springer efter. Några minuter senare kommer du tillbaka till hissarna, ensam. Du pratar i telefon. Inte märkbart beklämd över någon misshandlad ländrygg eller bruten nagel”.

https://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlow-det-hande-kvallen-ciara-anklagade-mig-for-relationsvald/
Citera
2026-09-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja läste också det.

Hoppas också att allt har gått bra. Barnen kommer självklart att få allt det de behöver från MZ men Hoppas förövrigt att hon får så lite som möjligt.

Hon får väl helt enkelt jobba på en del med det hon har. Eller så får hon väl ta jobb i en matvarubutik od så hon kan försörja sig själv. Fast glömde RD 10/10 enligt Ciara kanske är tät och vill försörja henne och de tre sönerna.?

Så klart barnen inte kommer att få allt de behöver från sin pappa. De behöver en mogen och sansad pappa som inte smutskastar deras mamma i en bok. En bok tar lång tid att skriva (för vem det nu är som spökskrivit den) och det är inget han kan skylla på att han gjorde impulsivt eller i affekt, vilket verkar vara hans svar på all skit han gjort. Han var otrogen, men det var hans frus fel. Han knuffade henne, men det var hans frus fel. Han tog droger, men det var hans bandmedlemmars fel.

Han kanske kommer att skicka pengar till dem men han visar inga som helst tecken på att han kan visa dem omtanke eller få dem att känna stabilitet genom att ge ut den här boken.
Citera
2026-09-02, 19:44
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Skrev jag huruvida publiciteten var positiv eller negativ?

Vem är den dumme fan i den här diskussionen,?

Vilken alternativ värld lever du själv i som har fått backa ifrån dina tvärsäkra uttalanden inför hela tråden. Som den om Ciara hade hjälp och uppbackning av diverse personer ex.

Ursäkta?! Det enda du gör är att förvränga allt så det ska låta positivt för din hjälte, precis som du fick det att låta i inlägget jag citerade. Vem är det som behöver backa egentligen? Det är creepy att du påstår något som jag inte ens själv kommer ihåg eller antagligen inte ens har hänt. "för hela tråden" Jag bryr mig inte ett skit om tråden som jag sagt hundra gånger ( men DET kan du inte komma ihåg, av någon anledning...) så är den enda anledning att jag kommenterar här att ni Måns-lovers är helt världsfrånvända idioter som jag upprepat in absurdum för dig. Din och dina likars totala ignorans är det enda som intresserar mig i den här tråden. Din dumme fan.
Senast redigerad av cyberhawk 2026-09-02 kl. 19:47.
Citera
2026-09-02, 19:47
Medlem
”Du har analyserat och dokumenterat mig i dörren i sju år, och jag har lärt mig att leva med den misstron, trots att jag aldrig har haft något att dölja.

I sju år rotade botox-damen CJ igenom MZ fickor....skollexempel på patologisk svartsjuka....råd till alla män som av misstag stöter på CJ: fly från henne så fort som möjligt.
Citera
2026-09-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
”Du har analyserat och dokumenterat mig i dörren i sju år, och jag har lärt mig att leva med den misstron, trots att jag aldrig har haft något att dölja.

I sju år rotade botox-damen CJ igenom MZ fickor....skollexempel på patologisk svartsjuka....råd till alla män som av misstag stöter på CJ: fly från henne så fort som möjligt.

Till skillnad från Måns har hon ju dock en jättebra relation till sitt ex, det i sig säger en hel del. Dessutom hade hon ju fog för sina misstankar. Måns har inte bara varit otrogen den där enda gången han skriver om. Han har dessutom varit otrogen i tidigare relationer också. Vi vet heller inte om något utav det Måns säger är sant, han är ju en, av sig själv, bekräftad lögnare.
Citera
2026-09-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Till skillnad från Måns har hon ju dock en jättebra relation till sitt ex, det i sig säger en hel del. Dessutom hade hon ju fog för sina misstankar. Måns har inte bara varit otrogen den där enda gången han skriver om. Han har dessutom varit otrogen i tidigare relationer också. Vi vet heller inte om något utav det Måns säger är sant, han är ju en, av sig själv, bekräftad lögnare.

Hur vet du hur hennes förhållande med sitt ex är? Botox-damen CJ har sagt en hel del saker de senaste 18 månaderna... men det verkar som att bara en liten del av hennes historia är sann... till exempel, tills för två månader sedan påstod hon att hennes kinder var naturliga... och i slutändan är det sant att hennes kinder är "gjorda av botox".
Citera
2026-09-02, 20:12
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Till skillnad från Måns så har hon inte knarkat, varit notoriskt otrogen, gömt sina barns pass och förtalat sin partner under rättegång mm.
Du måste ställa saker och ting i perspektiv. Fast det har ju ingen Månslover lyckats göra någon gång... Vilket är erat syfte.
Citera
2026-09-02, 20:15
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Hur vet du hur hennes förhållande med sitt ex är? Botox-damen CJ har sagt en hel del saker de senaste 18 månaderna... men det verkar som att bara en liten del av hennes historia är sann... till exempel, tills för två månader sedan påstod hon att hennes kinder var naturliga... och i slutändan är det sant att hennes kinder är "gjorda av botox".

Vem fan bryr sig ifall hon inte velat erkänna botox eller ej!? Hur kan du ha det som ett argument mot att Måns har knarkat, varit notoriskt otrogen, gömt sina barns pass och förtalat sin partner under rättegång mm. Hur tänker du här? Ska din kommentar väga upp för allt det där?
Citera
2026-09-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Så klart barnen inte kommer att få allt de behöver från sin pappa. De behöver en mogen och sansad pappa som inte smutskastar deras mamma i en bok. En bok tar lång tid att skriva (för vem det nu är som spökskrivit den) och det är inget han kan skylla på att han gjorde impulsivt eller i affekt, vilket verkar vara hans svar på all skit han gjort. Han var otrogen, men det var hans frus fel. Han knuffade henne, men det var hans frus fel. Han tog droger, men det var hans bandmedlemmars fel.

Han kanske kommer att skicka pengar till dem men han visar inga som helst tecken på att han kan visa dem omtanke eller få dem att känna stabilitet genom att ge ut den här boken.
Likväl som de behöver en mamma som inte förtalar deras far på instagram. Hade hon inte gjort det, så hade nog aldrig den här boken sett dagens ljus.

Han har inte skyllt varken på impulsivitet eller affekt. Det är en dagbok från denna tid.
Många har åsikter just idag. Speciellt de som inte har någon koll på MZ, vad det verkar.
Han skrev extremt mycket i början av sin karriär. Om sitt liv. I dagboksform. Tror dock inte du kommer leta upp hans blogg?

Om man säger att man tar på sig otroheten - skyller man den på sin fru då?
Om man blir jagad och stannar tvärt (instinktivt/ eller för att få ett stopp) - knuffar man någon då? Eller misshandlar? Eller misshandlar sina barn?
Om man är i en bransch där det är extremt vanligt med droger - skyller man då på sina bandmedlemmar för att man berättar att de var på samma buss där man själv valde att ta dem?

Visst. Det är en oskriven regel att aldrig baktala den andre föräldrern oavsett vad. Men om den andre föräldern genom att förtala en tar ens barn, karriär, pengar och anseende har man då inte rätt att åtminstone ge sin egen version?
Om inte annat för att visa för sina barn att man är någon som står upp för sig själv?
Citera
2026-09-02, 20:33
Medlem
Citat:

För att jag följer henne på instagram och de spenderar mycket tid ihop med barnen. Det gör man inte om man inte kan komma överens. Till och med Måns spenderade tid med hennes ex när de var tillsammans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in