2026-09-02, 12:35
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du tror saker?

Båda är kriminella. Förmodligen har båda noll impulskontroll. Tror att dessa kriminella djur startade bråket.
Jag tror inget. Dom är anhållna för dråp så det var gubben som började annars hade rubriceringen varit mord. Det är idiotiskt ett självmordsprojekt att bråka med steroid torskar på fyllan. Gör man det får man skylla sig själv. Det är som att be om att bli ihjälslagen. Det där med tafsandet finns inga objektiva vittnesuppgifter om.
Citera
2026-09-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fantastiskt roligt att det visade sig vara svenska pojkar som låg bakom och inte ”våldtäktsnegrer” som alla i tråden var övertygade om.

Låt mig påminna om att jag redan häromdagen flaggade för att det inte alls behövde vara invandrare och att pappan borde skött sig själv istället för att börja spela Allan på stan. Då hade detta inte hänt. Då fick jag veta att jag skulle ”utvisas ihop med gärningsmännen”. Svårt att utvisa blonda svenskar.

Det här var precis vad som behövdes för att slå medvinden ur SDs segel.

Det var många som skrattade eftersom man hade lika fel om Liam sedan försökte man omvända det när man hade fel. Det var precis samma kör med Rickard. Unga män är mer våldsamma än någonsin så att detta brott hade begåtts av svenskar är inte förvånande. Vi har haft hur många svenska unga som varit inblandade inom NLM.

Flashback blir dock tyst när det är inte utlänningar och återgår till sin öl och pizza/chips ätande då pappan som dött inte är av betydelse som när man får vinna politiska poäng
Citera
2026-09-02, 12:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fantastiskt roligt att det visade sig vara svenska pojkar som låg bakom och inte ”våldtäktsnegrer” som alla i tråden var övertygade om.

Låt mig påminna om att jag redan häromdagen flaggade för att det inte alls behövde vara invandrare och att pappan borde skött sig själv istället för att börja spela Allan på stan. Då hade detta inte hänt. Då fick jag veta att jag skulle ”utvisas ihop med gärningsmännen”. Svårt att utvisa blonda svenskar.

Det här var precis vad som behövdes för att slå medvinden ur SDs segel.

Skillnaden är att vi vill se de bakom murarna resten av deras liv medans vänstern tycker att 5-10 år är lagom tid.
Citera
2026-09-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Jag tror inget. Dom är anhållna för dråp så det var gubben som började annars hade rubriceringen varit mord. Det är idiotiskt ett självmordsprojekt att bråka med steroid torskar på fyllan. Gör man det får man skylla sig själv. Det är som att be om att bli ihjälslagen. Det där med tafsandet finns inga objektiva vittnesuppgifter om.
Tyvärr så kan det sänkas beroende vad som kommer fram till grovt vållande t.ex
Citera
2026-09-02, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Det var många som skrattade eftersom man hade lika fel om Liam sedan försökte man omvända det när man hade fel. Det var precis samma kör med Rickard. Unga män är mer våldsamma än någonsin så att detta brott hade begåtts av svenskar är inte förvånande. Vi har haft hur många svenska unga som varit inblandade inom NLM.

Flashback blir dock tyst när det är inte utlänningar och återgår till sin öl och pizza/chips ätande då pappan som dött inte är av betydelse som när man får vinna politiska poäng

Nej Ingen är tyst. Vi kräver riktiga straff för dessa. Därför man ska rösta på AFS/SD. För med vänstern så kan dessa personer snart vara på en gata nära dig, beredda att mörda dig.

Ett bra exempel är Martin Jonsson som dödat flera stycken och fortfarande efter sitt tredje mord bara avtjänar 16 år. Så blir det med vänstern.
Citera
2026-09-02, 12:44
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ja börjar man bråka med 2 anabilastinna män som är på fyllan får man fan skylla sig själv.

Så om det var din dotter skulle du inte ingripa?
Citera
2026-09-02, 12:44
Medlem
Citat:

Konstig kommentar? Så du menar att det beror på vem som börjar? För mord bör det finnas uppsåt vilket kan vara svårt att bevisa.ett typiskt bråk/slagsmål med extra tråkig utgång.
Citera
2026-09-02, 12:46
Medlem
Gm visar sig följa afs, nick alinia och jimmie. Säger lite om människorna bakom gärningen, ändå är det på något sätt invandrarnas fel!
Citera
2026-09-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Nej Ingen är tyst. Vi kräver riktiga straff för dessa. Därför man ska rösta på AFS/SD. För med vänstern så kan dessa personer snart vara på en gata nära dig, beredda att mörda dig.

Ett bra exempel är Martin Jonsson som dödat flera stycken och fortfarande efter sitt tredje mord bara avtjänar 16 år. Så blir det med vänstern.

Fast ni gör ju skillnad på brott och brott. Skulle SD nu ta detta på allvar menar du? Hur många har du sett SD posta om Liam och Rickard på dessa 4 år? Hade såna brott tagits på allvar av SD så hade dessa inte skett mer så återigen en lögn av väljarna och vänstern är inte bra heller. Vad ni behöver är en ordentlig politiker som inte styrs av annan agenda utan ser hela befolkningen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är ganska uppenbart att det är många vänsterblivna som själva skriver att det är invandrare med nyreggade trollkonton med tanke på hur de skriver. Detta misstänker även mods som jag har pratat med.

De kanske kan lura Conny och Johnny på flashback men inte mig.
Enligt Riks var det ju babbar. Men de är väl också "anonyma troll som är invandrare" antar jag?

Härlig konspirationsteori från dig. I klass med vänstern som sa att bilbränderna i Västra Frölunda 2018 gjordes av nazister för att "öka SDs valresultat".
Citera
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Så om det var din dotter skulle du inte ingripa?
Om det är sant med tafsandet så har vi bara gått där ifrån. Min dotter vill ha mig i livet. Jag tror dock inte på den historien förrän jag ser ett objektivt vittne.
Citera
2026-09-02, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Varför då? 99 ggr av 100 är det icke-svenska GM oavsett vad namnen antyder. Två på en med dödlig utgång är inte precis att det flaggar två svenskar.

Sparka på folk som ligger ner och hoppa på huvudet har aldrig varit en svensk företeelse. Har båda GM växt upp med mamma och med en frånvarande eller utmanövrerad pappa? Jag har för mig att 90% av alla som sitter i fängelse i USA växt upp hos bara sin mamma.
Viss stämmer det att invandrare är sjukt överrepresenterade vad gäller våldsbrott. Men varför tror du inte att svennar jagat offer i grupp eller hoppat på redan däckades huvud (vilket väl inte verkar ha skett i detta fallet)?

Det finns ett flertal mord med unga svenskar som skyldiga, där man gett sig på sina offer i grupp. Och män som Martin Jonsson och andra psykfall, har hoppat på folks skallar både nu och förr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in