2026-09-02, 05:52
Medlem
ruskinarmss avatar
Gissar på fylla i kombination med dålig hälsostatus.
Fall mot trottoarkant eller hjärtstopp möjligen.

Gissar på att killarna blir helt friade. Utredningen lär nog visa att det inte fanns nån hjältemodig pappa som ville försvara sin dotter utan en dyngrak WT-gubbe med dålig hälsa som ramlar.
Citera
2026-09-02, 05:54
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms

Gissar på att killarna blir helt friade. Utredningen lär nog visa att det inte fanns nån hjältemodig pappa som ville försvara sin dotter utan en dyngrak WT-gubbe med dålig hälsa som ramlar.

Ja ni blattar håller varandra om ryggen. Sen är du helt fel ute med dina påståenden.
Citera
2026-09-02, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iEvil666
På Aftonbladets artikel.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/q6XLae/mattias-48-misshandlades-till-dods-vid-burger-king-i-karlstad?utm_source=androidapp&utm_medium=share
Redan länkats 2 ggr
Citera
2026-09-02, 05:55
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja ni blattar håller varandra om ryggen. Sen är du helt fel ute med dina påståenden.

Blåneger och islamist om jag får be, tack.

Jag påstår inte, jag gissar.
Citera
2026-09-02, 05:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Blåneger och islamist om jag får be, tack.

Jag påstår inte, jag gissar.

Varför kallas det dödsmisshandel tror du antingen är det du eller media som gissar helt fel.
Citera
2026-09-02, 06:03
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Gissar på att de åker på grov misshandel, alt misshandel av normalgraden och vållande till annans död.

Varför i hela helvete skulle en småfet 48åring börja slåss med två 2 ca 20 åringar. Redan där ligger man ju i underläge dubbelt med tanke på att de var två? Lägg då till åldern på de inblandade.

Knappast dyngrak när han var ute med sin familj. Enligt någon av slaskblaskorna fick dottern ovälkomna sexuella inviter.

Livstid skulle det bli enligt mig! Men blir nog bara grov misshandel.
Citera
2026-09-02, 06:08
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Gissar på att de åker på grov misshandel, alt misshandel av normalgraden och vållande till annans död.

Varför i hela helvete skulle en småfet 48åring börja slåss med två 2 ca 20 åringar. Redan där ligger man ju i underläge dubbelt med tanke på att de var två? Lägg då till åldern på de inblandade.

Knappast dyngrak när han var ute med sin familj. Enligt någon av slaskblaskorna fick dottern ovälkomna sexuella inviter.

Nej givetvis har han antagligen bara sagt åt dom vilket är förenat med livsfara numera.
Citera
2026-09-02, 06:11
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iEvil666
Det låter onekligen som svenska gärningsmän...
Vet inte om du var ironisk där?

Blattar gör ju aldrig ovälkomna närmanden sexuella trackaserier eller regelrätta våldtäkter i utomhusmiljö?
Citera
2026-09-02, 06:18
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Vet inte om du var ironisk där?

Blattar gör ju aldrig ovälkomna närmanden sexuella trackaserier eller regelrätta våldtäkter i utomhusmiljö?
Värmland består till 90 % av white trash med dåligt ölsinne. Känns mer troligt att gärningsmännen går att finna där då "Tribute to rock” knappast kryllar av Mogadishus främsta garageband
Citera
2026-09-02, 06:20
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Varför kallas det dödsmisshandel tror du antingen är det du eller media som gissar helt fel.

Men ljuger inte alltid gammel-media?
Citera
2026-09-02, 06:21
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:

Har du varit i Värmland nån gång?
Citera
2026-09-02, 06:26
Medlem
nlwlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Finns några rapporterade tidigare anmälningar? Finns FUP?

Det är ju dottern som blev utsatt för det som bekräftat det. Du tycker inte att hon är en pålitlig källa eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in